הרשמה

מנכ"ל Activision רוצה עובדים מדוכאים

רוברט קוטיק מעוניין ב"ספקנות, פסימיות ופחד"
ad banner
ad banner

 רוברט קוטיק רוצה "ספקנות, פסימיות ופחד"

האם מנכ"ל Activision (כיום Activision-Blizzard) רוברט קוטיק מעוניין להפוך לאדם השנוא ביותר בתעשיית המשחקים? כי אם כן, הוא בדרך הנכונה.

לאחרונה, כזכור, הרגיז קוטיק הרבה לקוחות כאשר, לאחר העלאת המחיר של Call of Duty: Modern Warfare 2 לרמות תקדימיות, התבטא ואמר שאם זה היה תלוי רק בו, מחירם של משחקים היה עולה אפילו יותר.

לא עבר חודש, ולקוטיק יש פנינים חדשות. הציטוטים הבאים לקוחים מנאום בן 45 דקות שהוא נשא בועידת עסקים וטכנולוגיה בסן פרנציסקו לפני מספר ימים:

- לגבי המוטיבציה של עובדי Activision, קוטיק הסביר שהוא שינה את תוכנית התגמולים כך שהיא "תתגמל רווחים בלבד ולא שום דבר אחר". "יש לי ראשי אולפנים שלפני חמש שנים לא ידעו את ההבדל בין Balance Sheet [מאזן] ל-Bed Sheet [סדין]. היום הם לעיתים קרובות מתווכחים על מימון במשרד ה-CFO [סמנכ"ל כספים]".

ad banner

- על התרבות התאגידית של Activision: "יש לנו תרבות אמיתית של חסכנות בחברה. המטרה שלי, כשגייסתי לפני עשור הרבה אנשים [מחוץ לתעשיית המשחקים] הייתה להוציא את כל הכיף מעשיית משחקים".

- על התחושות שהוא רוצה שהעובדים שלו יסתובבו איתן: "ספקנות, פסימיות ופחד" הם הרגשות שהוא רוצה בחברה. "אנחנו מאוד טובים בלגרום לעובדים להישאר ממוקדים ומודעים לשפל הכלכלי".

אז מצד אחד, יכול להיות שלקוטיק יש הומור מוזר ודרך לא שגרתית לומר דברים. מצד שני, גם יכול להיות שהוא חרא טיפוס שמעוניין אך ורק בשורה התחתונה של הרווח- שכמובן מתורגם מיידית למשכורות ולבונוסים שהוא מקבל.

ad banner

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:12 16.09.2009 | TereXes TereXes

    חרא של טיפוס כנראה, ביי ביי MW2 , הוא הולך למות כמו WaW .

  2. 2

    07:35 16.09.2009 | FRESHER MAW FRESHER MAW

    מזל טוב
    ACTIVISION ID THE NEW EA

  3. 3

    07:52 16.09.2009 | IceTea IceTea

    סתם אפס.. צריך לא לקנות את המשחקים שלו, אפילו אם זה COD

  4. 4

    08:45 16.09.2009 | Collected Collected

    אתם שוכחים שתאגידים הם לא מוסדות צדקה, הם מוסדות לעשיית רווחים, ואם הם לא מציגים רווחים בעלי המניות יכולים לתבוע את המנהלים של התאגיד.
    למעשה, הנרי פורד, יצרן הרכב האגדי, הפסיד בתביעה כזאת בדיוק כשהוא העלה את שכר המינימום של העובדים שלו. בית המשפט באותה תקופה פסק שהמחווה ההומנית של פורד ראויה לשבח, אבל הוא "בגד" בבעלי המניות כשעשה צעד שלא מעלה את רווחי החברה.

    סתם לידע כללי.

  5. 5

    08:46 16.09.2009 | שפי שפי (אורח)

    ממש אפס, גם כתוב היום בגיימר על זה שהוא רוצה למכור את guitar hero כמוצר עצמאי, ולהתנתק מהקונסולות, אני מחכה שמישהו יעיף אותו מהחברה - רק עושה שם רע.

  6. 6

    08:54 16.09.2009 | i am ss i am ss

    4)עדיין זה לא אומר שהוא צריך להנהג כמו חרא לעובדים שלו...

  7. 7

    09:12 16.09.2009 | Gsmart` Gsmart`

    זוכרים את כל הסרטים האלה האלה עם הבוס השמן המכוער והלא מתחשב...
    הינה המציעות הגיע ועוד אלינו

  8. 8

    10:09 16.09.2009 | נאצי!!!!! נאצי!!!!! (אורח)

    ...

  9. 9

    10:10 16.09.2009 | ... ... (אורח)

    נאצי!!!!

  10. 10

    10:17 16.09.2009 | חיכיף חיכיף (אורח)

    ילדים, ברוכים הבאים לתעשיית התוכנה. ככה זה בהייטק, פשוט רוב החברות לא מרשות לעצמן לומר את זה בפה מלא.

  11. 11

    10:47 16.09.2009 | Megalodon Megalodon

    10, בעיקרון אתה צודק, זה גם סוג של פיתוח תוכנה, אבל מדובר כאן בייצור של משחקי מחשב. בלי לעשות כיף תוך כדי ועם הפחדה ואיומים ומחשבה רק על כסף אתה משיג משחקים מהוקצעים, איכותיים, בלי באגים - ולא מהנים כמעט בכלל, סתם עוד פרוייקט.

    רק תסתכל על Pixar, לעבוד במקום הזה דורש חתיכת ידע בתכנות ועיצוב, אבל יש להם מלא בובות, הם יוצאים הרבה לבלות והם עושים קבוצות קריאטיוביות כדי ליצור את הסרטים שלהם שיושבים ו'מריצים צחוקים' תוך כדי עבודה. דיסני, לעומת זאת, רציניים כמו הקבר. תסתכל על סרטי Pixar ותשווה אותם לסרטים של דיסני (היו כאלה בכלל לאחרונה?). עכשיו אתה מבין את ההבדל?

    משחקי מחשב הם לא מוצר היי-טקי טהור שמיועד אך ורק לעשות כסף. מי שיוצר אותם לא בא אך ורק כדי להרוויח משכורת מנופחת, אחרת הוא היה הולך לתכנת כבר במקום רציני. ואת זה המנכ"ל הטיפש הזה לא מבין.

  12. 12

    11:19 16.09.2009 | EthanBarker EthanBarker (אורח)

    ת'אמת לא מעניין אותי המנהל כואב לי על העובדים שעובדים תחת איומים של מנהל כזה, בנינו כל אחד רוצה לבוא לעבודה שמח ובהרגשה טובה, ואני בטוח שככה גם העבודה תשתפר .
    כמו ש11 אמר.

  13. 13

    12:14 16.09.2009 | Mastix Mastix

    4, ואל תשכח שהוא גם נתבע בגין אנטישמיות.

  14. 14

    12:35 16.09.2009 | רועי רועי (אורח)

    שילך ללמוד מחברות כמו Google, Pixar ו- Valve. עובדים מאושרים מביאים תוצאות יותר טובות וזה הוכח.

  15. 15

    12:47 16.09.2009 | ArchPsion ArchPsion

    11 - רק לידע כללי, החברה שאתה פונה אליהם בשם pixar ומשווה אותם לחברת disney היא בעצם אותה חברה אשר בתקופה האחרונה נקראת בפשטות Disney-Pixar אחרי שבעצם דיסני קנו את פיקסאר והפכו אותם לאולפני האנימציה שלהם... אז קצת קשה להשוות כשאתה מדבר על שני דברים שהם אותו הדבר...

    ובלי קשר לדיסני או לפיקסאר, אף אחד ממכם לא יודע איך זה לעבוד באף חברה מאלה שמוזכרות פה. יפה מאוד שאתם מתיימרים להיות כלכך בטוחים בעצמכם לגבי תנאי העסקת העובדים בכל החברות האלו אבל אני מבטיח לכם שאף חברה לא מתנהלת כמו מפעל השוקולד של צ'ארלי, או מפעל מיץ התפוזים של פרימור בפרסומות... כל החברות מונעות על ידי כסף, בכולם המנהלים דורשים שלמות מהעובדים, בכל אחת ואחת מהחברות אתה תפוטר בשניה אם אתה לא מספק מה שרוצים ממך, בכל אחת מהחברות מודעים היטב למצב הכלכלי ואף חברה לא תשאיר עובד רק מטוב ליבה אם זה גורם לה הפסדים...
    ילדים, תפסיקו לחיות באשליות, העובדים של אקטיוויז'ן מרוצים בדיוק כמו העובדים של פיקסאר, דיסני, ואלב, גוגל, בליזארד, EA, מייקרוסופט וכל חברה אחרת שעוסקת בערך באותו התחום!

  16. 16

    13:37 16.09.2009 | אורי אורי (אורח)

    רק בגללו אני יוריד את MW2!!! הלוואי וכולם יורידו והוא ימכור כמו Mirror's Edge!!!!

  17. 17

    14:12 16.09.2009 | source144 source144

    ממש חרא אדם, ל16 זה בדיוק מה שחשבתי שקראתי את הכתבה ( 1)

    אני הייתי עושה עליו חרם (על כל אקטיוויזן) ולא קונה שום משחק שלהם רק מוריד.

    ל11, משחקי מחשב (ובכלל משחקים) זה תכנות אדיר, הרבה זמן עבודה זה לא כזה קל כמו שאתה אומר אבל עדיין אופייני לחברות משחקים "לשחק" בזמן העבודה.

    נגיד לפי דעתי ואלו הם אחת החברות שהכי כיף לעבוד בהם (חוץ מגוגל :]), אפשר לראות שהם בעלי הומור רב בעבודה שלהם (לפי הכתבות שלהם בבלוגים של המשחקים, המשחקים שלהם עצמם ועוד מלא).

    ול10 תכנות לא אמור להיות שיעבוד, זה לא דבר שלא תרצה לעבוד בו.
    אני מתכנת וזה כיף לי, כל אחד והדעה שלו.

    עכשיו דעתי אל ה"נאמר" אני לא יקנה כמו שתכננתי את המשחק בגלל מה שהוא אמר סופית. אני יוריד גירסא פרוצה (אם באמת יהיה כיף גם בפרוץ אז מי יודע אולי אני אקנה). אני מציע שאף אחד לא יקנה ושכדי שיתחילו לכתוב על זה בבלוגים (דברים רעים).

  18. 18

    14:37 16.09.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    17 ממש הצחיק אותי:
    אנחנו לא נקנה משחקים שלהם כי המנכ"ל הוא זבל של בן אדם... אבל המשחקים שלהם טובים אז נוריד אותם"

  19. 19

    14:37 16.09.2009 | Megalodon Megalodon

    15, איך אומרים: ממש גילית לי את אמריקה. לא אוסיף על המילים שלך שום דבר, פשוט אין טעם.

  20. 20

    14:50 16.09.2009 | alon116 alon116

    מצד אחד, זה טוב לעשיית משחקי פחד (לא יודע איזה משחקי פחד יש ל-Activision אז אני סתם זורק דוגאמות) משחקים כמו Bioshock,Left 4 Dead וכדומה, מצד שני זה ממש ממש חרא לאנשים, (כשאני אומר אנשים אני מתכוון עובדים ולקוחות יחדיו).
    כאילו מה הוא רוצה להשיג בהפחדת עובדיו והרחקת לקוחותיו?

  21. 21

    14:51 16.09.2009 | Medium Medium (אורח)

    שימו לב - תוך 6 חודשים בובי קוטיק מפוטר. זכרו שאמרתי את זה.

  22. 22

    14:52 16.09.2009 | VortexTrickster VortexTrickster

    ואתם מתפלאים שהם השתלבו עם בליזארד
    ?!

  23. 23

    16:30 16.09.2009 | Rush Rush (אורח)

    אני כל כך מוריד את MW2...
    זה כואב לי האמת. קניתי את הראשון ונהנתי ממנו המון המון זמן, אבל זה לא יכול לעבור בשתיקה. אני לא הולך לשלם 60$ על דבר שהוא בסה"כ משחק.

  24. 24

    16:50 16.09.2009 | Calavera Calavera

    archpsion,
    חבל שאתה לא מצליחים לשים לב שעובד טוב הוא לא עובד שמפחד לאבד את מקום העבודה שלו, ומנסה להצדיק בוס שאומר באופן תמוה שפחד(?) זה אמצעי להמריץ את עובדיו. אומנם תחרותיות והרצון לנצח את המתחרים זה דבר מבורך(ובסיסה של שיטת הכלכלה האמריקאית, למען האמת), אבל כאשר אנשים מרגישים לא בנוח לעבוד התוצאה נהיית מכנית ומכוערת.
    אפשר ואף רצוי לייצר סביבת עבודה נעימה כמו של פיקסאר, VALVE, או Double Fine Productions, ובסופו של יום ניתן לראות שעבודותיהם נעשות באהבה רבה וזה מה שגורם להם להתעלות על כל מוצר אחר אפרורי ובנאלי של אקטיוויז'ן או EA! אומנם אנחנו לא אנשי העולם הגדול כמוך בעלי משכורת שש ספרות ואנחנו לא יודעים איך זה לעבוד בחברות הללו, אבל אפשר לראות מאחורי הקלעים באתרים שלהם ולראות כמה האנשים האלה אוהבים לעבוד, גם לשם היצירה וגם לעשיית הכסף. מעסיק טוב יודע שסביבת עבודה חיובית תניב רווחים חיוביים לכולם. ואתה כנראה, לא תהיה מעסיק טוב.
    אגב, אתה כנראה לא כל כך בקיא בתחום האנימציה... למרות שפיקסאר עובדים תחת דיסני, יש סרטים שנחשבים באופו מובהק לשל פיקסאר - רטטוי, וואל-אי, משפחת סופר על, ויש סרטים שנחשבים לאולפני דיסני כמו בולט, Meet the Robinsons, צ'יקן ליטל, אחי הדוב, וכו'. ההבדל בין הסרטים של אולפני פיקסאר לשל אולפני דיסני הם אסטרונומיים, בעוד שאת עבודותיהם של פיקסאר לא מפסיקים לשבח ולטעון שהם ממציאים את עצמם כל פעם מחדש, הסרטים של אולפני דיסני זוכים לביקורות שטוענות שהם בנאליים, חסרי השראה ואהבה. אנא עשה לכולנו טובה ותפתח ספר, או לפחות ויקיפדיה.

  25. 25

    17:30 16.09.2009 | sadeh.yoav sadeh.yoav

    בקיצור לא אוהב ת'עובדים שלו, ובטח כשהוא מסיים ת'עבודה הוא יוצא לאיזה בר או משהו, לעשן ולהתלונן שהעבודה שלו גרועה

  26. 26

    17:40 16.09.2009 | GreatDeviL GreatDeviL

    אם ככה הוא מתנהג הוא ייפול מהר מאוד חברות השיווק ישנאו אותו ועובדים יקבלו הצעות אחרות

  27. 27

    20:30 16.09.2009 | DiRT DiRT (אורח)

    בדרך הזו המשחקים היחידים היחידים שנקבל
    הם עוד GH מעפנים שלא מחדשים כלום...

    משחקי MMORPG מגעילים ואת סדרת COD
    הם יהפכו לעוד יותר מסחרה.לצערי, אין חברה שבאמת מעריכה משחקים.
    Valve שהייתה ידועה באיכות שלה פתאום
    הפכו למסחרה ברגע שהם הזמינו את המנהיגים
    של החרם על L4D2 ...

    EA ממזמן כבר מסחרה וזה לא חדש
    כל מי שנותר לנו לסמוך עליו זה על id Software...
    עם Rage

  28. 28

    20:45 16.09.2009 | ArchPsion ArchPsion

    אהלן calavera.
    קודם כל ידידי, אין דבר כזה עובד שלא מפחד לאבד את מקום העבודה שלו היום. אנחנו במשבר ואני חותם לך עכשיו שאין חברה אחת בכל הגלובוס הזה שמסוגלת להבטיח לעובדים שלה שהם לא יפוטרו. ניסיון עבר מלמד שעובד שלא מפחד לאבד את מקום העבודה שלו הוא לא עובד כלכך פרודקטיבי ולמעשה יאבד את העבודה שלו מהר מאוד. אני לא יקח אותך רחוק, בוא תסתכל כאן קרוב אליך, תראה נגדים בצה"ל לעומת התפקיד המקביל בחברה אזרחית. מי יותר פרודקטיבי?

    ויודע מה, בוא נפסיק לדבר בסיסמאות. מקובל עליך? יפה. אני רוצה שתפרט לי עכשיו מה זה "סביבת עבודה נעימה" לעומת סביבת העבודה ה"קודרת והאומללה". אני רוצה שתסביר לי פה ועכשיו מה ההבדל בחוזי ההעסקה של עובדי PIXAR ועובדי EA. אני רוצה פה את הנתונים האלה שאתה מסתמך עליהם כשאתה כותב את מה שאתה כותב. ולא, אני לא מקבל תשובה כמו "הסרטים של פיקסאר יותר יפים מהמשחקים של EA לכן בטח יותר כיף לעבוד שם"

    ועוד משהו, אם כבר אנחנו בקטע של הבהרות, בוא תסביר לי גם איך הסרטים של פיקסאר יותר טובים מאלה של דיסני בבקשה. בהתחשב בזה שפיקסאר היא חברת אנימציה נטו ולא היא כותבת את העלילה של הסרטים אלא רק יוצרת אותם באנימציה אני מבקש שתתמקדבהיבט הזה ותנסה להסביר איך אנימציה אחת יותר טובה מהשניה כשברור שמדובר בסגנונות שונים לחלוטין.

    לגבי ההתקפה האישית שלך, היא לגמרי לא הייתה במקום :)
    מה זה קשור מה שאני אומר לאיזה סוג מעסיק אני יכול להיות? אבל אם כבר נכנסת לזה, יש ביטוי אצל מנהלים שנקרא "פפל"זניק" שזה בעצם ההגדרה של מנהל שמנסה להיות החבר הכי טוב של העובדים שלו במקום לנהל אותם. העובדים של מנהל כזה הם מאוד מאושרים, אבל הם מספקים תוצאות נחותות בהשוואה לעובדים אחרים. נעשה מחקר מתישהו לגבי הנושא הזה, המחקר ניסה לבדוק איזה סוג של עובדים נותנים תוצאות טובות יותר, עובדים שממש רודים בהם, או עובדים רגועים בסביבת עבודה נינוחה... מסתבר ששתי קבוצות העובדים תיפקדו גרוע באותה מידה! מפתיע נכון? ובכן, אם לפשט לך את תוצאות המחקר, עובד שנתנו לו פרוייקט ודרשו ממנו תוצאות תוך זמן קצר בצורה בלתי סבירה תוך איום שדברים רעים יקרו אם הוא לא יסיים בזמן נתן תוצאה גרועה באותה המידה כמו עובד שנתנו לו פרוייקט ואמרו לו "שיקח את הזמן, זה בסדר, זה לא דחוף" למעשה ברוב המקרים העובד שרדו בו לפחות נתן תוצאה, גסה כמה שתהיה, לעומת העובד הרגוע שלא ניגש אפילו לעבוד. משם הגיעו למסקנה שבני אדם צריכים לחץ בשביל לתת עבודה טובה. הלחץ צריך להיות במידה מסויימת, אבל הוא חייב להיות שם. והלחץ הזה קיים בכל חברה בלי יוצאת מן הכלל. גם ב-EA וגם ב-ACTIVISION וכמובן גם בפיקסאר ו-VALVA ודיסני... בכל חברה...

    איפה שמעתי על המחקר הזה... בטח באיזה ספר, או בוויקיפדיה... מי יודע :D

  29. 29

    20:45 16.09.2009 | MisterFF MisterFF

    כמו שאמרת - חרא טיפוס.

  30. 30

    21:06 16.09.2009 | noname - logged out noname - logged out (אורח)

    כמה שזה כואב לי אני עדיין מקווה שMW2 ייכשל בגדול גם בביקורות וגם בקופות..

  31. 31

    21:45 16.09.2009 | Calavera Calavera

    לא טענתי שאני מכיר את חוזי ההעסקה, אבל אפשר לראות בבירור שValve, Pixar וכו' מתנהלים בצורה אחרת מEA למשל. EA במשך שנים שחררה משחקים עלובים למדיי, הייתה חברה שלא התביישה למחוץ סטודיואים קטנים וסירבה לשתף פעולה עם אחרים. כמדומני היא נקראה ע"י כמה כ"Evil Empire" - מחברה כזאת אין מצב לניהול טוב ואיכותי וסביר להניח שסביבת העבודה הייתה נוקשה ומאיימת.
    אבל, ראה זה פלא - היום אנחנו רואים שינוי מגמתי בEA, כאשר החברה החליטה לשנות את תדמיתה, לשתף פעולה עם פרטנרים משמעותיים ולתגמל את עובדיה בצורה טובה יותר - ואכן רואים שיפור במשחקים - במקום לקבל עוד משחקים בנאליים, החברה התחילה להרשים עם כותרים כמו "Dead Space", "Mirror's Edge", ולאט לאט רואים שיפור ניכר עקב שינוי תדמיתי רציני.
    אגב, פיקסאר זה סטודיו שרק מנפיש את החומר הקיים? ברצינות? אני לא חושב שאתה מבין כל כך איך חברות בת עובדות. אתה מודע לעובדה שפיקסאר נחשבת כיחידה בפניי עצמה ואחראית על בניית הסרט מא' ועד ת'? אתה מודע לזה שהסרט האחרון של פיקסאר למשל, UP, נכתב ובויים על ידי אנימטור שעבד בפיקסאר? שמו פיט דוקטר אגב, והוא גם ביים את "מפלצות בע"מ".
    אגב, את המחקר שאתה מביא הייתי רוצה לקרוא.

  32. 32

    23:05 16.09.2009 | הלא חופר הלא חופר (אורח)

    לכל החופרים למיניהם - סביבת עבודה טובה היא סביבת עבודה נעימה, בטוחה ונוחה. סביבת עבודה בה יש לחץ נפשי על עובדי החברה גוררת אי יציבות וחוסר יעילות מצד עובדיה.
    במקום לתת דוגמאות טיפשיות לחברות מצליחות בשיטה אחת או אחרת, תלמדו קצת על שורש העניין.

  33. 33

    00:07 17.09.2009 | במילה אחת במילה אחת (אורח)

    חפרתם

  34. 34

    03:04 17.09.2009 | נראה נאצי נראה נאצי (אורח)

    דומה לבוס הראשון ב Wolfenstein

  35. 35

    07:12 17.09.2009 | dkeeper dkeeper

    זה נשמע הזוי.
    הוא נשמע כמו מעסיק בסין שמנצל אנשים.

  36. 36

    07:46 17.09.2009 | תומר תומר (אורח)

    לי לא אכפת ש"זו דרך ההתנהלות של חברות" כמו שאנשים כותבים כאן.
    הוא חרא של בנאדם ואין לי רצון לקנות משחקים שלו.

  37. 37

    07:56 17.09.2009 | רוברט קוטיק רוברט קוטיק (אורח)

    מהיום גם העובדים שלנו יעבדו בעבור טיפים,בליזארד תעבוד רק על הרחבות לWOW.

    בנוסף מכספי האישי רכשתי את אירגון רופאים ללא גבולות וביטלתי את כל פעילותיו באפריקה עד הודעה חדשה. 666

  38. 38

    12:40 17.09.2009 | Loler Loler (אורח)

    אוקיי, קראתי את התגובות, מצאתי שקוראי ויגיימס הם חבורה של ילדים טיפשים, בורים, ובעלי IQ של ציפור מתה.
    "הוא חרא בנאדם, בואו נוריד את המשחק" = הדבר הכי טיפשי שאי פעם שמעתי, מה קרה, אתם מחפשים תירוץ בשביל להוריד את המשחק?
    אה כן, מלאכים שלי, הכסף שאתם מוציאים על קניית המשחקים, תאמינו או לא, זה הכסף שבסוף מגיע לעובדים. לא תקנו את המשחק? החברה לא תכניס כסף כמו שאתם מתפללים? יפטרו את כל העובדים שאתם כביכול מנסים לעזור להם, חהחה אנשים מצחיקים אתם.
    אה כן, זה לא שאני חושב שחבורה של אפסים כמוכם באמת יכולה לעשות הבדל כלשהו, אבל תמשיכו לדבר גדול ולהצדיק לעצמכם את הפיראטיות אם זה עושה לכם טוב, בינתיים MW2 יעשה ערימות של כסף ואתם בחיים לא תעשו שמינית מהכסף שהמנכ"ל הכביכול הזבל יעשה בחיים שלו. אבל היי, תודה על הבדיחה הטובה.

  39. 39

    18:16 17.09.2009 | לLOLER לLOLER (אורח)

    גם אתה קורא וייגימז, משמע גם אתה ילד טיפש ובור

    מי הפראייר שיקנה את MW2?
    100$ בחו"ל, שווה ל373.85 שקלים,ובארץ יקחו על זה בערך 600 ש"ח.
    גם בחו"ל המחיר מוגזם (שלא לדבר על המחיר בארץ).
    מי הפראיר שיקנה?

  40. 40

    19:20 17.09.2009 | Loler Loler (אורח)

    39, הפיגור שלך הוא לא רק מעל הממוצע, אלא מעל הפיגור של כל אלו שהגיבו לפני ביחד.

  41. 41

    20:21 17.09.2009 | אקל אקל (אורח)

    מסכים עם 38 כ

  42. 42

    20:25 17.09.2009 | ףף ףף (אורח)

    חחחה MW2 ימכור יותר עותקים יותר מכל המשחקים יחד השנה
    אז די עם הפנטזיות שלכם

  43. 43

    23:38 17.09.2009 | חמין חמין (אורח)

    אני אוהב חמין!

  44. 44

    23:43 17.09.2009 | JackAss JackAss (אורח)

    38 (לולר)
    תעזוב אותנו האמא שלך
    בן כמה אתה? 30?
    אתה גיק חסר חיי חברה נכון?

    אז את התסכולים שלך אתה מוציא פה על ילדים כמונו? אתה חכם על ילדים הא?

  45. 45

    05:05 18.09.2009 | Loler Loler (אורח)

    44, תסכול? גיק חסר חיי חברה? מצטער אבל "הפעם" אני לא ארד לרמה של ילד שלא סיים יסודי.

  46. 46

    13:31 18.09.2009 | עמית עמית (אורח)

    בן-אדם פשוט חרא.
    צריך לפץח עליו חרם תקשורתי.
    אני אישית אוהב מאוד את המשחקים של החברה, יש לי כמעט את כולם.---> זה לא אומר שצריך להתלהב, לאיים, לקלל.
    בן אדם שפשוט לא ראוי למעמד שלו.

  47. 47

    16:35 18.09.2009 | JackAss JackAss (אורח)

    אוו אתה מכובד אתה לא יורד לרמה שלי
    מה בדיוק אמרתי? שתעזוב אותנו באמא שלך?
    כניראה זה לא מספיק מכובד לאדון גאון

    "לא סיים יסודי"?אני יכול להבטיח לך שסיימתי אותו. בן כמה אתה? נמאס לי מכל הגיקים בני 30 שמסתובבים באתר ויורדים על ילדים

  48. 48

    22:44 18.09.2009 | EdenPorat EdenPorat

    הלוואי ש MW2 ייכשל ! רק בגלל שהוא נהיה מגעיל!

  49. 49

    00:06 19.09.2009 | כולכם פראיירים כולכם פראיירים (אורח)

    אתם פראיירים שאתם משלמים לו כסף וקונים את המשחקים שלו במאות שקלים

    פראיירים אין מה להגיד
    תלמדו בשביל להראות לחארות האלו מזה תורידו משחקים

  50. 50

    00:27 19.09.2009 | Sai Sai (אורח)

    אם מסתכלים על חברות כמו Bethesda ו-Valve, אחלה חברות. באמת. העובדים שמחים, רובם גם גיימרים בעצמם, נהנים לעבוד ומקבלים שכר טוב. המשחקים מאוד מצליחים וטובים, גם אם יש מוזרויות..

    מסתכלים על חברה כמו Actiblindness, אם המנכ"ל הזה רציני אז אני ממש לא מבין למה המשחקים פופולאריים (טוב, בעצם זה כי האמריקנים אוהבים לחשוב שהם מנצחים בכל המלחמות לבד, אבל ניחא) כשהעובדים לא מכייפים בעשייתם. צריך רגש וכיף כדי שצוות העובדים ירגיש נוח ותהיה לו מוטיבציה ליצירה. אם לא, אז הם מעוניינים רק בשכר, וזה מתבטא, מה לעשות.. כמו מכוניות גרמניות - הכל נעשה טוב, איכות בנייה מצוינת, יוקרה, הכל, אבל אין שום רגש. הכל או יותר חזק, או יותר בטוח, אבל אין באמת אישיות למכוניות.

  51. 51

    20:31 20.09.2009 | MM-1 MM-1 (אורח)

    ל-48 הלוואי שאימא שלך תכשל. תשתוק

  52. 52

    06:53 21.09.2009 |  (אורח)

    איזה ילדים מטומטמים יש פה "בי בי MW2" חחח כשכולם יתחילו לשחק, אתם ישר תבואו גם\ אני בטוח ב-100%

  53. 53

    06:53 21.09.2009 |  ג ג (אורח)

    איזה ילדים מטומטמים יש פה "בי בי MW2" חחח כשכולם יתחילו לשחק, אתם ישר תבואו גם\ אני בטוח ב-100%

  54. 54

    22:32 22.09.2009 | Tal Barami Tal Barami

    הם הורסים את השם של בליזארד...
    בכל אופן, הוא לא כזה חרא של בן אדם... סך הכל כשעובד לחוץ ומפחד, הוא עושה את התפקיד שלו על הצד הטוב ביותר.
    בכל אופן, או שהוא ממש טיפש, או שהוא סתם חסר טאקט... כך או כך, זה ממש לא חכם להגיד דברים כאלו.

  55. 55

    05:35 01.10.2009 | שחור הזקן שחור הזקן (אורח)

    לפעמים פיראטיות היא מוצדקת, במיוחד כשקוראים על מנכ"לים כאלו.

  56. 56

    01:20 04.10.2009 | תאמינו לי תאמינו לי (אורח)

    הבנאדם חכם!
    אתם אלו שלא מספיק חכמים להבין אותו..
    וילה סתמו

  57. 57

    09:49 04.10.2009 | 12345 12345 (אורח)

    אם לא הייתי בעל PS3 הייתי פשוט מוריד את המשחק...

  58. 58

       | פורסם ע"י