הרשמה

תחרות במפרץ!

קהילת סימולטורים עדיין בחיתוליה, אך כבר יש ניצני גדלות! אם סימולטורים עושים לכם את זה, אם מה שמלהיב אתכם זה כלי תעופה, אם אתם רוצים לקחת חלק בתחרויות ומטסים של הקהילה, הגעתם למקום הנכון.

 

לאלו מכם שעדיין לא הספיקו להביט מקרוב על קהילת סימולטורים, בפניכם חמש עובדות, על הדברים שתמיד רציתם לדעת:

1) קהילת סימולטורים נולדה לפני כחודשיים והפכה לבית של כל גיימר החובב סימולטורים.

2) לקהילת הסימולטורים של vGames יש קהילה חמה, אשר מקבלת כל משתמש חדש, בין אם הוא צריך עזרה עם ג'ויסטיק שלא עובד, או פשוט רוצה לעלות לסיפון.

3) המון תחרויות, פעילויות, פרוייקטים, מדריכים ועזרים שונים, אשר תפסו את תשומת ליבם של חובבי סימולטורים, והפכו את קהילת סימולטורים ב- vGames לאחת מהקהילות המובילות.

4) שבועון קהילתי הנכתב על ידי חברי הקהילה, למען חברי הקהילה. תוכלו למצוא בו עידכונים, חדשות, תוספות לסימולטורים ועוד!

5) ה-כ-ל בעברית!

 

תחרות קהילתית חדשה - כוח משימה במפרץ :

רוצים לשמוע על התחרות הקהילתית החדשה והמגניבה של קהילת סימולטורים? קודם כל, אתם לא צריכים סימולטור או ג'ויסטיק, זהו המשחק הקהילתי של קהילת סימולטורים! שם המשחק הוא "כוח משימה במפרץ", וסביר להניח שראיתם אותו בעמוד הראשי של vGames, אך עכשיו הוא גם המשחק הדגל הרישמי של קהילת סימולטורים!

הכנסו כאן כדי להתחיל לשחק !

 

הרעיון של התחרות הוא פשוט - להכנס למשחק, לצבור כמה שיותר נקודות, לצלם תמונה של הניקוד, ולקוות לזכיה! עברו אותכם? לא נורא, אתם מוזמנים לנסות שוב לצבור ניקוד יותר גבוה יותר, ולוודא שאתם בראש הטבלה. כאשר התחרות תסתיים, השחקן בעל הניקוד הגבוה ביותר - זוכה! את המשחק ניתן למצוא לא רק בעמוד הראשי של קהילת הסימולטורים, אלא גם ב- vGames Fun. "יש פרס?" אתם תוהים? בטח שכן! נכון לעכשיו, הפרס הוא עותק מקורי של סימולטור איכותי שזהותו נשמרת בהפתעה כרגע. יתכן כי הפרס ישתנה בהמשך, אך אנו נדאג להודיע לכם על השינוי.

 

עוד בקהילת סימולטורים:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:25 06.06.2007 | RoDeX RoDeX

    שיהיה בהצלחה למשתתפים

    שיהיה בהצלחה!

  2. 2

    21:10 06.06.2007 | JNF JNF

    בהצלחה לכולם!

    אני כחבר פורום מאחל לכל המשתמשים בהצלחה. אגב המנהל צודק הקהילה ממש חמה ועוזרת אז בואו להנות איתנו!

  3. 3

       | פורסם ע"י