הרשמה

עדכון 1.05 יצא!

עדכון 1.05, לו חיכינו זמן כה רב, סוף-סוף זמין להורדה חופשית. העדכון החם, למשחק החם, CNC3, יכלול שלל תוספות חדשות ועדכונים, קרי שינוי במהירות היחידות, ועשוי בקלות לזעזע טקטיקות קונקריטיות של שחקנים רבים.
אנו מודים ל- Surreal שטרח ותירגם את פונקציות העדכון החדש, ומזמינים אתכם לשוחח על כך בפורום המוקדש לכותר המצליח.
גודל העדכון בסביבות ה-114 מגה בית. לקישורים להורדת עדכון 1.05 לחצו כאן.

תיקונים כלליים:
* תוקנה פירצה שאפשרה ל-3 סוגי ה-Engineers להשתלט על מבנים מבלי להכנס לתוכם ממשית
* צופים בקרבות לא יוכלו להשתמש יותר במקשי קיצור בנייה ע"מ לשנות את תורי הבנייה של השחקנים הפעילים.
* יחידות שמושפעות מה-Catalyst Cannon של ה-Mothership מאבדים עכשיו אתיכולות (מאפייני) הפיצוץ שלהם במידה והשתמשו ביכולת השיגור של היחידהעצמה, או שהשתמשו בתמיכה של ה-Wormhole.
* ה-Mothership של סקרין לא יכולה יותר לירות את הקטליסט (Catalyst) דרך Wormhole.
שינויי איזון:
* המבנים הבאים יותר לא יאפשרו הרחבת פיקוד קרקע בעת בנייתם: תחנות כוח, סיילוס (Silo), וכל המבנים שמייצרים חיילים.
* החיילים הבאים קיבלו עוד 45% שריון כנגד נזק תותחים: ZoneTroopers, קומנדו של GDI, היד השחורה של נוד, הקומנדו של נוד, חיילי ההלם(Shock Troopers) של סקרין וה-Mastermind של סקרין. כל שאר החייליםהרגילים קיבלו תוספת של 25% לשריון נגד תותחים.
*הוסר השריון השלילי כגד נזק צלפים- היחידות הבאות יהוו קצת פחות נזק לחיילים רגילים: Shadow Teams, קומנדושל GDI, צלפים של GDI, קומנדו של נוד, ה-Buzzers של סקרין. בכל זאת -עדיין יהוו נזק רציני לחיילים רגילים.
*טווח ההתקפה של חיל רגלים בעת שהייה במבנה הורד ב-25%.
* היחידות המיוחדות - קומנדו GDI, קומנדו NOD ו-Mastermind לא יוכלו יותר להדרס ע"י כלי-רכב למיניהם.
* ה-Spitfire של נוד וה-Railguns של GDI לא יוכלו יותר לפספס מטרה נעה.
*זמן הבנייה של כל ה-Harvesters הוגבר ל-14 שניות, ועלות כל Harvesterהועלתה ל-1400.המהירות שלהם, וכושר התזוזה שלהם התאזן כשווה בין כולם.
* בעת מכירה של -Refinary, יתקבלו בחזרה רק 300 Credits במקום 1000 שהיה עד כה.
* כל הרכבים שנפתחים למוצבים (Emissaries) של 3 הצדדים יזוזו עכשיו בדיוק באותה המהירות - מואטת.
* כל יחידות התיקון הקטנות מתקנות עכשיו גם תוך כדי תקיפה, וכן כל רכב יקבל יחידת תיקון אחת בלבד.
* היקף התיקון של יחידות התיקון שווה עכשיו בין כל המבנים שמייצרים יחידות- מה שבעצם אומר, כל שדות התעופה יתקנו ברדיוס קצת יותר גדול.
*הוגדל הזמן של חזרה למצב מוסתר של כל היחידות המוסוות שרואים אותן רק בעת תקיפה וכיו"ב.
* כל ה-Cranes של 3 הצדדים פותחים עוד 50% של שליטה קרקעית ממה שפתחו עד כה, כולם מאוזנים שווה בשווה.
* כל הספייקים של הטיבריום מביאים עכשיו 25 במכה, במקום 15 שהיה עד כה.
* Visceroids יכולים עכשיו להדרס.
שינויים של GDI:
* חיל רגלים רגיל - מהירות מוגברת ב-20%, כוח תקיפה גדל ב-50%. מחיר יכולתחפירת בונקר ירדה ל-100, זמן הבנייה ירד ל-5 שניות, אפשר להכניס 2 יחידותבתוך הבונקר. אי אפשר להוציא יחידות מתוך הבונקר עד שהבונקר עצמו מושמד.ברגע שתורו לחיילים להתחיל בחפירת בונקר, הם יעשו זאת מיידית.
*חיילי אנטי -טנקים - מהירות הוגברה ב-20%, חיים הועלו ב-100%, טווח תקיפה גדל ב-75%, נזק נגד כלי טיס מונמך ב-25%.
* Engineer - מהירות הוגברה ב-25%.
*יחידת רמנים - מהירות הוגברה ב-20%.
* צלפים: מהירות הוגברה ב-20%, חיים הורדנו ב-50%. קצב תקיפה ירד ב-50%. זמן חזרה למצב נסתר גדל ב-25%.
* קומנדו - מהירות הוגברה ב-20%.
* פיטבול - חיים הועלו ב-33%, קצב תקיפה גדל ב-25%. מהירות סיבוב צריך וכושר תזוזה טובים יותר ומהירים יותר כנגד כלי טיס מהירים.
* נושא גיסות משוריין - APC - מהירות גדלה ב-20%, נזק תקיפה נגד חייליםירד ב-25%. מהירות סיבוב מקלע וכושר תזוזה טובים יותר ומהירים יותר כנגדכלי טיס מהירים.
* Harvester - כוח תקיפה גדל ב-300%.
* Rig - מהירות האצה והאטה הונמכו, השליטה בו קלה יותר. יחידות התיקוון מתפקדות כמו אלו של שאר המבנים.
* ממותה - מהירות הונמכה ב-7%. כוח התקיפה של הטילים הונמך ב-25%. מהירותהתקיפה עם תותחי מסילה (Railguns) נמך ב-35%, נזק התקיפה עם תותחי מסילהגדל ב-35%.
* אורקה - חיים הועלו ב-50%
* Firehawk - יורה טילים בקשת, ובכך גורם לנזק מהיר יותר לקבוצות של כלי טיס.
* Ox Transport - חיים הועלו ב-70%.
* Sonic Emitter - לא פוגע יותר ביחידות מס' פעמים בגל אחד. כוח התקיפה הועלה כפיצוי.
* Railguns - השיפור עולה 5000 במקום 3000.
* Composite Armor - השיפור עולה 2000.
* Radar Scan - כוח התמיכה הזה עולה עכשיו 300.
* ShockWave Artillery - כוח התמיכה עולה עכשיו 2000. כוח התקיפה נמך ב-38%.
*GDI Airborn - כוח התמיכה עולה עכשיו 1500.
* Bloodhounds - כוח התמיכה עולה עכשיו 3000.
* כוח תמיכה צלפים - עולה עכשיו 3500.
* Zone Troopers - כוח התמיכה עולה עכשיו 4500.
שינויים ל- NOD
* חיילי רגלים - מהירות הועלתה ב-20%. כוח התקיפה גדל ב-50%.
* חיילי אנטי-טנק: מהירות הועלתה ב-20%, חיים הועלו ב-100%, טווח תקיפה גדל ב-75%. כוח תקיפה נגד כלי טיס נמך ב-25%.
* Saboteur - מהירות הועלתה ב-20%.
* Shadow Team - חיים הורדו ב-50%.
* Black Hand - מהירות גדלה ב-22%. חיים הועלו ב-66%, כוח התקיפה גדל ב-150%.
* Attack Bike - נזק של +200% נגד כלי טיס טיס. יכולת תקיפה טובה יותר תוךכדי תנועה, שריון משופר מאחורה ובצדדים. תוקן באג שגרם לו לירות טיל אחד,יורה עכשיו 2.
*Buggy - כוח התקיפה נגד חיילים ירד ב-25%.
* Scorpion Tank - כוח התקינה ירד ב-20% לפני שיפור ה-Spitfire.
* Flame Tank - זמן הבנייה הוא עתה 15 שניות. מחירו - 1000. כוח התקיפה גדל ב-50%, בונוס התקיפה נגד כלי טיס קוצץ ב-25%.
* Avatar - מחירו 2200 וזמן הבנייה הינו 22 שניות. הנזק של Flamethrower כשדרוג עושה עכשיו 150% יותר נזק.
* Venoms - אוטו' היחידה תתקוף חיילים במקום מבנים וטנקים כסדר עדיפות ראשון.
* Carryall - חיים הועלו ב-70%.
* Armageddon Bomber - חיים הועלו ב-33%.
* Spitfire - השדרוג עולה עכשיו 3000.
* Tiberium Infusion - השדרוג עולה עכשיו 2000.
* Cloaking Field - כוח התמיכה הזה עולה עכשיו 3000. כוח התקיפה נגד חילרגלים הועלה ב-600%. כוח התקיפה נגד חיילים כבדים הועלה ב-200%.
Scrin
* Buzzers - חיים הועלו ב-50%. מהירות תזוזה עלתה. יותר יעיל בהרג הרבה חיילים בקבוצה, אבל לא הורג יותר את כל החיילים בבת אחת.
* Disintegrators - מהירות הועלתה ב-17%.
* Assimilator - מהירות הועלתה ב-20%.
* MasterMind - זמן בנייה, 25 שניות - עלות, 2500. זמן הטעינה במכשירה-Manipulator עלה ל-30 שניות. יכולת שיגור היחידה עכשיו צריך "קירור"לאחר שימוש.
* Gun Walker - האצה והאטה הונמכו, שליטה נוחה יותר.
* Harvester - אין יותר סופות יונים בעת שמושמד.
* Corruptor - האצה והאטה הונמכו, שליחה נוחה יותר.
* Planetary assault carrier - יכולת סופת היונים עכשיו מייצרת סופה מהריותר. כלי הטיס של סקרין מקבלים 25% בונוס לתקיפה בתוספת 25% שריון בעתטיסה בתוך הסופה.
* Mothership - כח התקיפה הועלה ב-100%. תותח הקטליסט גורם עכשיו לתגובת שרשרת מהירה ורחבה יותר.
* Buzzer Hive - ה-Buzzers נוצרים בעת הריסת המגדל. הריסת המגדל לא תהרוג גם ה- Buzzers.
* Gravity Stabilizer - עכשיו מוציא מתוכו Buzzers במקום Shock Troopers בעת שמושמד או נמכר.
* Force Fields - עלות השדרוג הינה כעת 5000.
* Stasis Shield - כוח התמיכה עולה 2000.
* The Swarm - כוח התמיכה עולה 1500.
מפות:
הוספו 4 מפות חדשות:
1. Tournement Rift
2.Tournement Coastline
3. Schlactfeld Stuttgart
4. Coastline Chaos
שיפורים בממשק:
* אפשרות לשימוש בלחצן השמאלי של העכבר כמו במשחקים הקודמים בסידרה.
* יכולת לרפרף בין מבנים המייצרים אותו הדבר עם מקש קיצור או לחיצה על הטאב הראשי.
* בעת בניית מבנים שמייצרים יחידות, יהיה מוצג ה-Rally Point מיידית בעת בניית המבנה, כדי שלא ייחסם בטעות ע"י גורם סביבתי.
* ניתן לראות את כל פסי החיים בלחיצה אחת על "
* מסכי הטעינה לפני תחילת המשחק עצמו ברשת ילוו בתצוגת המפה עליה ישחקו, וכן בסטטיסטיקות של על אחד מהשחקנים.
* עכשיו ניתן לעשות Binds לכפתורי השליטה במצלמה.
* מקשי קיצור ומצב Telestrator עכשיו ניתנים לשימוש כ-Commentator.
* פקודות "סלאש" (/) ניתנות עכשיו לשימוש בלובי במצב מקוון.
תיקוני באגים:
1. תוקן באג שגרם לחוסר יכולת למקם מבנים במקומות שהיו יכולים לחלוטין להכיל אותם. קל יותר למצוא קרקע למבנים.
2. כלי טיס יכולות עכשיו לגשת לאזור שהינו חסום ליחידות קרקעיות.
3. יכולת "תזוזה ותקיפה" עכשיו תעבוד תקין במידה ונבחרה מטרה.
4. תוקן באג שגרם לעתים ליחידות שלא לתקוף מבנים של אויב בעת מתן פקודת "תזוזה ותקיפה".
5. תוקן הבאג שמציג את הגרף של מבנים בנייה כ"לקויים" בעת טאבינג.
6. הוספה הודעה במידה ונתגלה Mastermind.
7. תוקן באג שמנע משחקנים לשנות את מצב הכוחות שלהם בזמן תנועה.
8. הספייקס (Tiberium Spikes) מביאים עכשיו כסף באם ננזקו ותוקנו.
9. מס' סרטים ב-Campaign מוצגים עכשיו בצורה תקינה, בעוד שחלקם לא היו תקינים.
10. תוקן באג שגרם ל-Carryall ו-Ox Transport להתקע ולא ניתנים לבחירה בעת שניתנה להם הפקודה לנחות ליד צוקים.
11. מצביע העכבר לא יציג יותר את האפשרות של פתיחת Crate ליחידה אווירית.
12. "קפיצה" לקבוצת יחידות תתמרכז על היחידה שבמרכז, ולא על האחרונה שבקבוצה.
13. המפצל של מגדלי השמירה של נוד (Turret-Hub) יופיעו כגלויים בעת תקיפהשל המגדלים אליהם הם קשורים, גם אם המקום מכוסה כולו ע"י Disruption Tower.
14. שחקני AI לא ינסו יותר למכור את אותו המבנה מס' פעמים בעת שאין להם כסף, דבר שגרם לתצוגה של הרבה "0" על המסך.
15. ה-APC's של GDI יזוזו תמיד קרוב למטרות שלהם כדי לוודא שהחיילים שבפנים גם הם בווח תקיפה.
16. תוקנה שגיאה שגרמה לאנימציות המוות של ה-Walker לא להראות תקינות.
17. StormRiders עכשיו מושפעים ממצב ה-Handicap שנקבע בתחילת משחק בקרבות מרובי-משתתפים.
18. מפות עם 6 שחקנים עכשיו ישימו את השחקנים במקומות נכונים.
19. הטיל של נוד לא יעצור עכשיו באם השחקן כיבה את החשמל למבנה לאחר השיגור.
20. ה-Beam Cannons של נוד עכשיו יקבלו את תוספת הנזק וכיו"ב בעת עלייה בדרגה.
21. תוקנה שגיאה שגרמה להגנות הלייזר של נוד להראות כאילו שהן תוקפות בעת שהן ללא חשמל, או מושמדות.
22. יחידות שנוצרו מה-Decoy של נוד, לא יישארו יותר בצורה אינסופית בעתשה-Operations Center מושמד. שכפולים של Scrin Corruptor לא "יולידו" יותרVisceroids.
23. תוקנה שגיאה שלעתים גרמה ליחידות להיות עם דרגה של צבא אחר.
24. הוספו אפקטים ויזואליים באם הטיבריום נתקף ומושמד.
25. הוספו אפקטים ויזואליים למוץ-נורים (הגנה אחורית) של מפציץ הורטיגו של נוד.
26. הוספו צלילים ל-Gun Walker ו-Tripod של סקרין.
27. הקומנדו של נוד וסקרין יהיו קשובים לפקודות של השחקן, ולא ירוצו עלדעת עצמם לפוצץ מבנה בעזרת C4 אלא אם כן הוצבו על מצב אגרסיבי.
28. ה-FireHawks של GDI שמצויידים ב-StratoFighter לא יעופו אחד על השני ע"מ להשתמש ביכולות באותו הזמן, בעת שהם בקבוצות.
29. הסקורפיונס של נוד לא ייצלו במהירות הרגילה.
30. תיקון מתיחת מסך לרזולוציה של 1280X1024
31. הוספו אפקטים ויזואליים לתותחים לא משופרים של סקורפיון ופרדטור.
32. השימוש ב-Worm Hole לא יאפשר יותר לשחקן לבנות את הכניסה והיציאה באותו המקום.
33. ישנו רדיוס תקיפה מוצג בעת בחירת ה-Buzzers Hive של סקרין.
34. אם השחקן הפסיד, מוזיקת ההפסד לא תתנגן יותר פעמיים.
35. שחקנים הנשלטים ע"י מחשב יבנו עכשיו SW רק בבסיסים המבוצרים ביותר שלהם.
36. הוספה הודעה קולית בזמן הנחת Beacon ע"י חבר לקבוצה.
37. במסך סיכום קרב, ניתן יהיה לראות כמה כסף נאסף לאורך זמן.
38. בעת צפייה בקרב, המוזיקה תשתנה בשביל הצופים בדיוק כפי שהינה משתנה לשחקנים עצמם.
39. בעת טעינה של Replays משולחן העבודה, לא תתנגן מוזיקת התפריט הראשי תוך כדי המשחק.
40. תיקוני באגים מזעריים אחרים.
שינויים נוספים:
1. משימות מסויימות ב-Campaign נערכו ונעשו מאוזנות יותר.
2. בעת משחק קבוצתי, השחקנים חולקים עכשיו את השליטה הקרקעית - ניתן לבנות מבנים בטריטוריה של החבר לקבוצה.
3. אם שחקן ינסה להתחיל מחדש את ה-Campaign, תנתן לו הודעת אזהרה שה-Autosave תתאפס בהתאם ל-Campaign החדש שהינו מעוניין להתחיל.
4. הוספו סימני חריכה לשדה הקרב.
5. הוספו אפקטים ויזואליים בעת "ניקוי" מבנים של Flame Tank, Black Hand ו-Corruptor.
6. הוספו אפקטים של פיצוץ בזמן שדורסים את ה-Disintegrators של סקרין.
7. הוספו אפקטים מיוחדים בעת ירי של ה-Jaggernaut.
8. הוספה מוזיקה בזמן שצופים במאגר המידע של ה-Campaign.
9. יחידות ה-Devourer יציגו על הזמן שנותר עם הנשק המשופר בעקבות שימוש בטיבריום.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:07 06.06.2007 | orjerby orjerby

    יש לך טעות...זה לא יצא.

    זה עדיין לא יצא. זה אמור לצאת ביום חמישי/שישי.

  2. 2

    13:45 06.06.2007 | dans192 dans192

    נכון

    אני נישיתי להוריד אותו ולא הצלחתי.
    אם הוא יצא איך אפשר להוריד אותו?

  3. 3

    13:11 10.06.2007 | InormouS InormouS

    אני כלכך לא מוריד את זה

    הם התעסקו לי עם הSonic emmiters ועם הMammoth tank.

    שיחפשו מי ינענע אותם.

  4. 4

    13:15 10.06.2007 | Hipno Hipno

    זו לא אשמתי

    כעת הכתבה משוחררת שהעדכון יצא,
    אבל בזמן שכתבת את ההודעה העורך תוכך שיחרר את הכתבה למרות שהיא כתוב לא לשחרר.

  5. 5

    00:27 11.06.2007 | Hipno Hipno

    חהחה

    אני מניח שאין לך כל כך ברירה עכשיו ^^

  6. 6

       | פורסם ע"י