סטודנט אמריקאי שהסב קונסלות עשוי לקבל 10 שנים בכלא
סטודנט בן 27 בשם מת'יו קריפן, שלומד באוניברסיטת California State, נעצר בסוף השבוע באשמה שהסב באופן בלתי חוקי קונסולות פלייסטיישן, Xbox ו- Wii כך שיריצו משחקים צרובים.
כן, מתברר שמה שנעשה בישראל בריש גלי עלול להוביל אתכם לכלא בארה"ב. קריפן, אשר מואשם תחת זכויות היוצרים דיגיטל מילניום הידוע לשמצה, עשוי לקבל עונש מקסימלי של 10 שנים בכלא.
הסטודנט נעצר בעקבות טיפ של ה- ESA, ארגון העל של חברות המשחקים האמריקאיות, שהוביל לחיפוש בביתו על ידי סוכנות המכס והמהגרים.
עכשיו אתם מבינים למה הפיראטיות לקונסולות בארה"ב נמוכה מאוד ?
תגובות
1
19:17 04.08.2009 | NitrousSoup
מצאתי סיבה לאהוב את הקונסולות בישראל.
2
19:21 04.08.2009 | moof
יובל, נראה לי אתה הבנאדם היחיד בארץ שרוצה שפה זה גם יהיה ככה. אתם מוזמנים להמשיך לקנות משחקים ב200-400 שקל משחק, בזמן שאני אשחק בכל מה שיוצא בחינם. ועל הזין שלי. שיפרסמו במשחקים מצדי :)
3
19:22 04.08.2009 | ET2k
אני עדיין לא מבין אם הוא נעצר בגלל ההמרה או זה שהוא השתמש בה כדי לצרוב דיסקים?!
4
19:28 04.08.2009 | אחד שיודע (אורח)
אללה אל תקנו משחקים אל תהיו פראיירים.
תורידו והרבה.
ויובל אתה הילד הכי קוקסינל שאני מכיר,מה כל כך אכפת לך.
ילד כאפות אתה שאין דברים כאלה
5
19:28 04.08.2009 | menas
זה מה שנקרא "רק בישראל"
או "עושים מדינה"
6
19:29 04.08.2009 | בא יומו (אורח)
ל2, איך Infamous ו Killzone 2?
נהנת מהם?
7
19:56 04.08.2009 | itaypro2
חחחחח 10 שנים על זה שהקונסולה קוראת צרובים.
כאן בארץ ראש הממשלה מוריד לילד שלו משחקים ושם עוצרים אנשים על זה.
פשוט הגזמה, להכניס סטודנט שסך הכל רצה לשחק בחינם כמו כל ישראלי ממוצע ובגלל זה הוא צריך להיכנס לכלא עם רוצחים, גנבים ואנסים.
8
20:03 04.08.2009 | oridion
8- הוא גנב :)
9
20:07 04.08.2009 | דרך המלך (אורח)
כמו שלמדנו לאחרונה היטב, יש מעט מאוד דברים שארה"ב עושה נכון וזה בטח לא אחד מהם.
בתווך בין ההפקרות המוחלטת שקיימת בארץ לדיקטטורה המשפטנית שקיימת בארה"ב יש המון גוונים של אפור והאפור הזה יהיה יפה לנו יותר.
10
20:08 04.08.2009 | exxxtazi (אורח)
לא יודע ממי להיגעל, ממך יובל, שמאמין שאנשים שמורידים מביטורנט ושאר הירקות צריכים לשבת בכלא במשך 10 שנים ולחלוק תא עם אנס, או עם 4 שבטוח שילד כאפות קוקסינל מפעיל את ויגיימס.
11
20:09 04.08.2009 | אני (אורח)
טוב לשחק בארצנו
12
20:10 04.08.2009 | אין מה לעשות (אורח)
ככה זה בארהב על רצח מכניסים ל25 שנה על גניבה מכניסים למאסר עולם . בשבילם כסף יותר חשוב מחיים
13
20:15 04.08.2009 | LucifeR
החוק הזה נוגד את עקרונות החוקה האמריקאית.
הרי ברגע שקנית את הקנסולה היא רכושך האישי, כל שידרוג שאתה עושה עליה ולא משנה מה מטרתו גם כן אמורה להיות חוקית לגמרי מכיוון שלא עברת על חוק זכויות היוצרים.
כל עוד לא הורדת משחק, אתה לא עובר על החוק.
14
20:16 04.08.2009 | אור (אורח)
מזה החרא הזה על אונס מקבלים פחות
15
20:18 04.08.2009 | ההוא (אורח)
11 צודק לחלוטין
16
20:24 04.08.2009 | infected aviad
15, על אונס מקבלים הרבה יותר בארה"ב
4,כמו שאתה אומר שמי שקונה משחקים הוא פראייר, עליך אפשר להגיד שאתה צפרן קמצן.
17
20:24 04.08.2009 | infected aviad
התכוונתי תפרן קמצן
18
20:32 04.08.2009 | Partoz
בינתיים שהמחירים של המשחקים גבוהים הם יכולים ולמ*** לי ואני לא יקנה משחקים מה הם חושבים שאנחנו פריירים? מלא משחקים למחשב דרך סטים אני תמיד קונה ואני מעדיף להיות לא פרוץ אבל אי אפשר עם זה ולממשלה בישראל אין כוח להתעסק עם השטויות האלה
19
20:42 04.08.2009 | אורן (אורח)
חחחחחח מזה השטויות האלה? אני מתערב שהוא לא יקבל אפילו שנה אחת בכלא, בנאדם קונה קונסולה! בכסף שלו! זכותו לעשות מה שבא לו איתה, לפרוץ אותה להרוס אותה לשבור אותה להלחים מה שהוא רוצה בתוכה, זה מוצר לכל דבר, קונים אותו ועושים איתו מה שרוצים, בחיים שלי לא שמעתי על ידיעה כלכך טפשית ולא הגיונית, אני רוצה הוכחות שהדבר הזה נכון, כי נשמע לי ממש לא הגיוני שבחור יקבל 10 שנים בכלא! לא סתם שזה כלא, אלה 10 שנים ? על כך שהוא פרץ קונסולות שקנה בכספו האישי ועשה בהם שימוש כרצונו בביתו? נשמע לי מופרך מדי, זה נוגד את חופש האדם וכל זכות שיש לבנאדם.
20
20:46 04.08.2009 | TheRealFakeDude
10 שנים זה מוגזם אבל חצי מהאנשים פה קמצנים
וחוץ מזה אם כל העולם היו עושים כמו חצי מישראל אז לא הייתה קיימת תעשיית משחקים
אז תסתמו את הפה ותגידו תודה שיש אנשים שמוכנים לשלם
21
21:00 04.08.2009 | יואב (אורח)
ארה"ב
ארץ מחורבנת.
22
21:05 04.08.2009 | menas
טוב שסוני נזכרה להגיד שהם רוצים להגדיל את מחיר המשחקים-פשוט יהיה משבר כלכלי הי הילדים ירצו משחקים וההורים יפשטו את הרגל...
23
21:05 04.08.2009 | Itaibigplanet
17 צודק :D
מי שקונה משחקים לא פראייר אבל לא מגיע לו על הסבות קונסולות 10 שנים זה מוגזם אולי פחות לדעתי 5 שנים מקסימום (ורק כי זה ארצות הברית) לא שאני מאמין שצריך להשים אותו בכלא בגלל זה אפשר פשוט לתבוע אותו ולדרוש פיוציו
24
21:18 04.08.2009 | נועם... (אורח)
טוב שעושים שם משהו בנוגע לזה אבל עשר שנים זה קצת מוגזם, לא?
וכל מי שמתקמצן לשלם על משחק, אני מקווה שיתקמצנו לשלם לו בדוכן הפלאפל שהוא יעבוד בו :)
פיראטיות זה גועל נפש.. בדו על המשחק כמה שנים ואני די בטוח שהאינטרס היחיד שהם פעלו על פיו היה כסף..
אנשים עובדים בשביל כסף.. ום אתה קמצן מדי בשביל לשלם על משחק, כנראה שאתה לא רוצה אותו יותר מדי...
25
21:22 04.08.2009 | mgs freak
לכל המורידים פה אתם סתם עלובים. מסגנון הכתיבה שלכם אפשר להבין שאתם ערסים שמשחקים רק משחקי כדורגל וקונטר סטרייק.
ענישה קשה היא הפיתרון היחיד לפיראטיות , וכמו שמישהו הזכיר פה , תגידו , איך קילזון 2 באמת ?
26
21:41 04.08.2009 | GDI
אני די המום שיש פה הרבה שבאמת מצדיקים פיראטיות.אולי אם לפחות מי שקורה את השורות האלו,יחליט להשקיע מכספו כדי לממן ולעזור לתעשיית המשחקים ולהשיג את המשחק בדרך הישר.אולי ככה...סליחה...רק ככה ישראל תקבל כבוד בתחום הגיימינג ויהיו אצלנו כל הדברים השווים שאתם חולמים להישתתף בהם.אותם דברים שמתרחשים רק במדינות בהן 10 שנים מאסר על חשש לפיראטיות.
זה מוגזם,אך זה מניב תוצאות שבסוף כל מי ששלם עם עצמו מרוויח.אם יהיה שינוי אצל השחקנים יבוא גם שינוי אצל היוצרים.תעשיית המשחקים תוכל להיתפתח בארץ,מחירים יתחילו לרדת למחיר הגיוני ותוכלו לראות משחקים גם בעברית ועם פלגים של ישראל.
27
21:54 04.08.2009 | ? (אורח)
ועוד נותנים בכלא PS3
28
22:22 04.08.2009 | Observer
"עכשיו אתם מבינים למה הפיראטיות לקונסולות בארה"ב נמוכה מאוד?"
גם עם הפיראטיות "כזאת נמוכה" כמו שאתה מתאר
אז זה לא בגלל העונשים
רמת הפשיעה בארה"ב היא בין הגבוהות בעולם,והיא עדיין מדינה הידועה בעונשים כבדים עד קיצוניים לפושעים שמה.
29
22:42 04.08.2009 | TheYeIIowDucK
26, עצור! אתה הומו.
30
23:35 04.08.2009 | קמיל (אורח)
מה זאת אומרת שהוא פרץ את הפיסי 3?
31
23:36 04.08.2009 | תומר (אורח)
יובל נמאס ממך כבר..
הבנו תנקודה שלך יעסקן...
32
23:43 04.08.2009 | אפי (אורח)
crysis,crysis
call of duty 4-5
race drivered grid
fallout 3
ועוד מלא משחקים ששיחקתי אגב את כולם הורדתי(:
תארו לכם הייתי קונה את כולם ואני חייל שמקבל בקושי 300 שקל בחודש הכסף הזה לסיגריות אפילו לא מספיק לי אז לכל המתייפיפים שבוכים על פיראטיות אתם תמשיכו להיות ילדי כאפות כל חייכם ואני ימשיך להוריד משחקים פיראטיים צבמשך כל ימי חיייייייייייייייייי
33
00:17 05.08.2009 | josh (אורח)
אם היינו צריכים לקנות כל משחק... אני לא רוצה לדמיין אפילו לאיזה
סכומים נגיע, אבל כמו שמישהו אמר כאן מזל שיש אנשים שקונים אחרת באמת היו סוגרים את תעשיית המשחקים(רק שזה לא יקרה) אבל הם צריכים להתחיל להבין שאנשים לא מוכנים להוציא כל כך הרבה כסף ובסוף אולי להתבאס מהמשחק.
קיצר אחרי שחפרתי צריכים להוריד את מחירי המשחקים ואז אולי אנשים יתחילו לקנות.
34
00:18 05.08.2009 | TheRealFakeDude
ל 31
הוא אמר פליסטיישן
לא 3
זה מן הסתם פליסטיישן 2
35
00:29 05.08.2009 | VortexTrickster
מה הקשר בין קילזון 2 לבין פיראטים?
36
00:43 05.08.2009 | yoyole123
נחשפו באתר של סטים פרטים נוספים על ה-DLC החדש שיצא בספטמבר. הוא יכיל קמפיין חדש שנקרא Crash Course.
37
00:44 05.08.2009 | AgentZ
את כל האנשים שאומרים שאין להם כסף לקנות את זה ובגלל זה הם מורידים :
למה אתם חושבים שבגלל שאתם לא יכולים ואחר יכול אתם יכולים להוריד ובנאדם אחר קונה את זה ?! אם אין לכם כסף אל תשחקו במשחקים , תעשיית המשחקים עושה משחקים בשביל כסף לא בשביל לממן לערסים כמוכם את הסיגריות .
38
00:55 05.08.2009 | ניר (אורח)
ועל רצח בישראל מקבלים 5 שנים
39
01:07 05.08.2009 | dorian101
לכל מי שחושב שפיראטיות בישראל נובעת מקמצנות:
דמיינו מצב כזה - משפחה דלת אמצעים, לילד יש יום הולדת, הילד כמו כל ילד נורמלי רוצה פליסטיישן 3 או אקס בוקס 360, האבא יודע על כך ורוצה לשמח את בנו, הוא חורש שעות נוספות בעבודה ואפילו לוקח הלוואה קטנה כדי להשלים את ההפרש, הילד מאושר מקבלת הקונסולה והוא מאוד נהנה מהמשחקים שהגיעו איתה כחבילה, אחרי שלושה חודשים הילד משתעמם מהקונסולה, היא מעלה אבק והאבא לא מצליח להבין למה הבן שלו לא משתמש במתנה שהוא קנה לו במיטב כספו, הבן מסביר לאב שאין לו עוד עניין במשחקים שאצלו והוא רוצה חדשים, האב בתמימות עושה דרכו לחנות משחקים ומסתכל על מחירים של משחקים, כשהוא רואה שהוא צריך לעבוד יומיים בשביל משחק ששווה יותר מחצי העלות של חשבון החשמל...
מה אתם מצפים שהאב יעשה?
40
01:09 05.08.2009 | AntiCheats
לכל המיליונרים שמגיבים פה:
אנחנו לא רטושילדים קטנים ובטח לא ההורים שלנו אין לכולם פה יכולת לבזבז 1200 שקל - על משחקים בחודש כדי להנות מהם.....
זה שאתם פריירים זה משהו אחר הבעיה של תעשיית המשחקים שהיא תקוע במקום ולא הולכת עם הקדימה הרוב פירטים שילכו איתנו ולא נגדנו...
אפילו שאני יכול להרשות לעצמי את זה למה שאני יבזבז משכורת של כמעט יום עבודה על משחק שאני לא יודע אם הוא אפילו יהיה טוב... אם משחקים כמו GTA IV היו סטנדארט אז היתי אולי קונה משחק בחודשיים אולי וזה גם בהתלבטות קשה.
אגב איך חוסר השליטה במשחקי יריות והחצי שעה שאתם צריכים לרשום הודעה שם בקונסולות טוב א?
41
01:57 05.08.2009 | בן גיגוס (אורח)
לכל אלה ששואלים איך KILZONE או INFAMOUS,
אני מעדיף לצרוב שמונים משחקים במחיר של שני המשחקים האלה
לא לכולם פה יש כסף...
ואני שמח שאני משחק בקונסולה פרוצה כי שיחחקתי פי עשרות יותר משחקים מכם... אז לכו תיחנקו עם הPS3 והשבע אקסקלוסיבים שלו. אני נהנה משלושים וחמש משחקים איכותיים שעלו לי גרושים
42
02:16 05.08.2009 | VortexTrickster
למה לעזאזעל איכפת לכם איך אנשים משיגים משחקים?
תשחקו ותהנו
43
05:01 05.08.2009 | NOTagamerNYC (אורח)
To all of you who downloading games movies and music...
YOU ARE STEALING! no matter how you'll flip it, its a steal! and thats a mentality problem! because off the bat you think your a Sucker if you buy something and its nothing to do with games! israelis dont like to pay for NOTHING! thats why Crime pays in israel!
44
05:09 05.08.2009 | WTF (אורח)
מעולה הם נכנסים לכלא זה מעולה בשבילנו מה אתם בוכים?
שיכנס לכלא בכיף שלו! כל עוד הם נענשים על זה והם קונים אז החברות לא מפסיקות לייצר! דוגמא אם היו צורבים משחקים גם בכל לקונסולות אז החברות פשוט היו מפסיקות לייצר!
45
07:16 05.08.2009 | Red_Deaddd
אני חושב שאמנם הגזימו עם העונש, אבל עדיין הגיע לו עונש על זה, לא מאסר ובטח שלא ל-10 שנים אבל עדיין עונש.
זה לא בסדר שבארה"ב שבהם המחירים נורמלים, מישהו יגנוב משחקים.
המהלך הזה לצערי לא יכול לקרות בארץ, כי אם האכיפה על הפריצות תתבצע אז חייבים להוריד את המחירים אבל החנויות לא יורידו אותו אף פעם נרלי.
46
10:40 05.08.2009 | DolceDog
ל-42
דווקא לי יש 18 מישחקים ל-PS3 ואני מרוצה מרובם.
זה עניין של תקציב כל הסיפור הזה אם אין כסף המצב לא טוב אז לכו על X360 ותצרבו.
אבל עם הכסף בא מהעצים עדיף ליקנות ולהנות מכל מה שהמישחק מציע לך. (מישחק אמיתי).
ואכן 10 שנים זה מוגזם.
47
11:04 05.08.2009 | מישהו (אורח)
ל-40
קודם כל, אני מבין משפחות במצב הזה. אני באמת מבין למה הם מורידים משחקים. המצב דומה אצלי, שלצערי אין לי את התקציב לקנות כל משחק שאני רוצה - אז מהתקציב שיש לי, אני מנסה לקנות כמה שיותר משחקים שאני באמת חושב שמגיע להם שייקנו אותם. אני מקווה שבעתיד אוכל לקנות יותר.
אחרי שאמרתי את זה, תופתע, אך רוב המורידים בארץ רחוקים מאוד מהמצב הזה. גם בארה"ב יש אנשים במצב שפשוט באמת הם לא יכולים להרשות לעצמם. ובכל זאת, נתוני הפיראטיות שם לא קרובים אפילו למצב בארץ. אז למה? כי ישראלי, חייב לא לצאת פראייר. זו המנטאליות הישראלית. רוב המורידים בארץ בהחלט יכולים להרשות לעצמם לקנות משחקים (ואם הם לא רוצים לממן את הגנבים שמוכרים פה משחקים, כיום אפשר בקלות להזמין מחו"ל, כמו שאני עושה). ובכל זאת הם לא עושים זאת, כי הם מעדיפים לגנוב. זוהי הבעיה. וזו הסיבה שאף אחד בשוק המשחקים העולמי לא סופר אפילו את ישראל.
48
11:14 05.08.2009 | יעלי מ. (אורח)
כנסו ל zolgames.co.il ותתחילו לקנות משחקים קצת יותר ישנים ב 100 שקל. זה הכי הוגן שיש. לפעמים יותר זול מפלייאסיה ושופטו.
לי כבר יש ספריה בבית.
אההה מצטערת...שכחתי שרוב המוגבלים פה משחקים רק ב KZ2 INFAMOUS.
זה שזה יקר לא מצדיק לגנוב. תתחילו ללמוד לקנות במקומות אחרים!
אגב - בנות גונבות פחות - עובדה!!!
49
11:15 05.08.2009 | N (אורח)
מתי תבינו שליובל לא באמת אכפת ממכם לפחות לדעתי, תצרבו לא תצרבו הוא לא אמא שלכם כולה מתרגם לכם ידיעות מאנגלית
50
11:35 05.08.2009 | מישהו 2 (אורח)
תקשיבו גם אצלי יש לי את הפס3 שנתיים עם חמש משחקים כולה אז תפסיקו לחשוב שאתם רוטשילדים ולקנות הכל אני כבר מת שייצא קורא צרובים...שמתם לב שסרטים צרובים ומשחקי פלייסטיישן 2 צרובים ופלייסטיישן 1 צרובים הפס3 קורא? לא בטוח על הפלייסטיישן 2 אבל על כל השאר בטוח ובלי שום קורא צרובים אהה וגם לא בטוח סרטי בלוריי אני יודע על סרטים רגילים
51
11:37 05.08.2009 | Red_Deaddd
ל-48, מסכים איתך.
יש לי חברים שחיים בבתים יפים מאוד, כל יום באים עם חולצות של מותגים וג'ינסים של מותגים, או שהם מוציאים את כל הכסף על בילויים. אני לא נגד בילויים כמובן גם אני מוציא סכום יפה על בילויים אבל אני מתכוון שהם מוציאים ממש הרבה.
דיברתי עם אח של חבר שלי, שאבא שלהם הוא קאוצ'ר שמרוויח מצוין, ואמרתי לו שקניתי משחק חדש ב200 ש"ח והוא אמר לי:"וואי זה מלא כסף, לא חבל?".
הילד הזה מקבל בדמי כיס יותר ממה שאני מקבל בשבוע עבודה והוא אומר לי את זה.
ו-49
בנות גונבות פחות, בנות גם משחקות פחות...
52
12:36 05.08.2009 | Silent_Killer
לכל אלה שצורבים ואומרים מה צריך PS3...אני לא יודע מה אתכם אבל ה7 אקסלוסיביים שיש לו..(יש הרבה יותר) רק הם שווים את התשלום...אז תמשיכו לשחק CS או מה שאתם משחקים ברשת כשאני אשחק MAG עם עוד 255 אנשים על אותו שרת איתי...או GOW3 או אולי U2 אולי אפילו HEAVY RAIN שלא לדבר על אלו שסיימתי...infamous uncharted resistance1 2 killzone 2 MGS4 LBP ואני יכול להמשיך עוד ועוד..ולאלה שאומרים שהם מעדיפים לצרוב?? מה תצרבו הרי כדי לשחק ברשת בCOD צריך לקנות את המשחק?? אז תצרוב ל360 ולא יהיה לך לייב..אתה רוצה קונסולה בלי לייב??? ומה כבר תשחק במחשב..את המשחק וחצי הטובים שיוצאים בשנה??
מה קשה להוציא 200 שקל על משחק?? אני לא בא ממשפחה עשירה..ואני משחק בהמון משחקים..רוצים עצה קטנה?? אם אתם כמה 2 3 4 חברים...אז לא צריך לקנות את כל המשחקים לבד..כל אחד קונה אחד ואז עושים החלפות...זה מה שאני עושה..תלמדו!!!
53
13:04 05.08.2009 | ... (אורח)
תבינו, זה חוקי, הקונסולה שלך ואתה מוזמן לעשות איתה מה שבא לך אבל להוריד משחקים זה כבר לא חוקי.
הקונסולה שלך, אתה רשאי לשבור אותה, לשרוף אותה, להחליף את המעבד הראשי או משהו בשקית ניילון וגם לעשות ממנה מוטצייה קוראת משחקים צרובים.
אני לא חושב שזה צודק לכלוא אותו.
בגלל זה אני לא הולך לארה''ב, כל דבר שם לא חוקי XP
54
13:31 05.08.2009 | Zeev (אורח)
תאשימו את החברות הגדולות!!!
שלא מבייאים לארץ קונסולות
וגורמים לחנויות פרטיות לייבא בעצמם ואז לפרוץ את הקונסולות
אם היה ייבוא רשמי לארץ כול זה לא היה קורה
55
14:53 05.08.2009 | ShiTDemoN
ל53 נו ומה תעשה אם הקונסולה קוראת צאובים ואתה לא מוריד במה זה עזר לך? לבזב עוד 500 שקל?
56
17:42 05.08.2009 | mgs freak
וואו אתם ממש עלובים. והדוגמא על האבא המסכן והילד שלו לא הצליחה לגרום לי לבכות.מצטער. אני פונה אל כולם (בעיקר אל הערסים, אתם יודעים מי אתם ) : בואו נתחיל בזה שתתיחסו לקניית משחקים כמו כל קנייה אחרת. אתם קונים בגדים יקרים ? בושםם יקר ? תיק ? משקפיים ? יוצאים לבילוי? אני לא יודע מה . אם כך תחשבו על זה . הרבה בני נוער הם חארות שלא מעריכים כסף וכל יום מבקשים מההורים כסף לקניות ושטויות. אני לדוגמא לא כזה. אני קונה פעם בחודש חודשיים משחק באיזה 100 מהכסף שלי ונהנה ממנו. עכשיו תגידו לי שזה בזבוז ואני פראייר ביחס לבזבוז היומיומי של חלקכם הגדול.
57
19:20 05.08.2009 | נעמה (אורח)
לדמגוג מלמעלה עם הסיפור על האבא קשה היום, בוא אתן לך סיפור אחר דמגוגי באותה מידה: תאר לעצמך אבא של ילד שעובד בחברה שמפתחת משחקים. הוא מביא שכר נחמד הביתה והמשפחה שלו מאושרת. אחרי שהחברה שבה הוא עובד עבדה הרבה זמן והשקיעה המון משאבים בפיתוח משחק חדש, כשהוא יוצא לשוק אנשים מורידים אותו במקום לקנות, החברה נקלעת לקשיים כלכליים והאבא מפוטר. למזלנו, דבר כזה לא קורה, בגלל שאנשים ישרים ברחבי העולם (ולצערנו רק מעט מהם בישראל) יודעים שלצרוב משחקים במקום לקנות אותם זו גניבה- בלי שום התחכמות. אתה לא חייב לקנות כל משחק שיוצא לשוק, רוב האנשים לא עושים זאת. חוץ מזה שמשחקים בחו"ל לא עולים הרבה בכלל (שלושה משחקים לא ישנים מחנות בחו"ל יכולים לעלות לך כמו משחק אחד בארץ).
58
20:17 05.08.2009 | mgs freak
ל-57 לא אמרתי שאני קונה כל משחק שיוצא לשוק, ממש לא. פשוט ההתייחסות צריכה להיות שונה. אם יפסיקו להתייחס למשחקים בתור זבל לילדים קטנים ויתחילו להתייחס אליהם כאל צורת מדיה רצינית כמו סרטים מוזיקה וספרים, אז אנשים יקנו משחקים באותה תדירות שהם קונים (או לא קונים ....) את הנ"ל ולא ירגישו בזבוז.
ובקשר למחירים, הכל מתחיל מהפיראטים. ובכלל תראי את המגיבים פה, כמו שאמרתי רוב המורידים הם ערסים שמשחקים רק במשחקים שנמצאים במיינסטרים ולא במשחקי איכות. את מצפה מהם להתחיל להיות ישרים ולתמוך בתעשיה ?
59
21:57 05.08.2009 | נעמה (אורח)
58, דיברתי ל39
60
21:59 05.08.2009 | נעמה (אורח)
ואני גם לא מצפה שהם ישתנו, סתם נותנת להם piece of my mind
61
11:07 06.08.2009 | dsdsd (אורח)
חחחחח ידפוק, עאלק ילד, הוא בן 34.
והלוואי והיה שירות אקס בוקס בארץ!!! משחקים ב100 שקל עד 150 וקונסולות לא פרוצות!! וואי איזה סוס, אני כזה רוצה לשחק HALO 3 וכול המשחקים השווים :]
62
11:50 06.08.2009 | נגה (אורח)
48 צודקת.אני איתך!
63
12:02 06.08.2009 | אדיר (אורח)
בולשיט !!! להמשיך להוריד !!!!
הכי טעים חינם !!!
שיעצרו את המוכרים שמוכרים לנו במחירי גניבה !!
64
12:49 06.08.2009 | thespeeder
כל הכבוד שהתחילו לטפל בזה אבל הגזימו! 10 שנים?? שיתנו 2 - 3 מקסימום!
65
14:47 06.08.2009 | big_gamer
מצד אחד הורדת משחקים היא גניבה כמו כל דבר אחר, כן.
אבל מצד שני, יש משפחות שלא יכולות להרשות לעצמם לקנות משחקים בכל חודש, ובטח שלא החדשים ביותר. המחירים בארץ גבוהים להפליא. כל משחק חדש עולה 200 ומשהו שקל. שלא לדבר על המשחקים לקונסולות.
לדעתי, כשיש משחקים ששווים את הקנייה, קונים אותם, אבל כשיש משחקים שלא שווים את הקנייה, אין דרך אחרת אלה להוריד אותם.
לא נראה לי שיש פה מישהו שאף פעם לא הוריד משהו במהלך חייו. בטוח שבאיזושהי תקופה בחייו הוא הוריד משחק, סרט או שיר.
66
14:48 06.08.2009 | Evil Fury
ל-4 יובל יכול להיות אבא שלך...
67
15:18 06.08.2009 | Steinbergbaum (אורח)
אוי, זה מגוחך.
הוא היה מקבל פחות שנים (אם בכלל) אם הוא היה גונב את המשחק מחנות.
68
19:12 06.08.2009 | NosNos22
הבעיה עם יובל והמצדדים בעמדתו שהם דקטטורים ומיצגים דעות חשוכות מימי הביניים, מה עם מילים כמו חופש וחירות?!
חחחחחח בכל אופן עכשיו באמת ברור שהם מונעים ממניעים כלכליים(ןלא אידיולוגיות) כמו לקבל כסף מחברות המשחקים, באופן פרדוקסלי כמו ה פיראטים
69
19:36 06.08.2009 | לוגאן (אורח)
אם החוק הזה היה עובר בישראל שוק המשחקים היה משתפר פלאים.
כרגע השוק מצומצם מאוד מאוד, ואם החוק הזה היה קיים בארץ- חנויות המשחקים היו מבינות שאחרי שאין משחקים וקנסולות פרוצות, הכדור בידים שלהן.
הן היו מיבאות מגוון עצום פי כמה מהקטלוג כיום, והיה חל שיפור משמעותי בעיקר בשוק הניידים הנטוש עד מאוד. אני בעד העברת החוק הזה ונראה לי שכל אחד שיש לו psp או ds, אתי בעניין.
70
23:24 06.08.2009 | DarkRising
לא קולטים ? אם בארץ המחיר היה 200 שקל למשחק חדש , והמשכורת הבסיסית של פועל נקיון פשוט הייתה 3000 דולר ולא 4000 שקל , אז בכיף היו קונים משחקים , בארה"ב לכולם לא חסר כסף , בגלל זה אין שם פיראטיות , כי הם לא צריכים את זה זה הכל ...
71
23:28 06.08.2009 | אני (אורח)
בארצות הברית כולם גם טיפשים ושמנים. זה אומר שגם אנחנו צריכים להיות כאלה?
72
23:35 06.08.2009 | DarkRising
אני בעצמי פיראט , אבל בניגוד לכל הפיראטים הסטאנדרטיים אני לא מוריד משחקים נטו , משחקים חפיפים אני מוריד , אבל משחקים שאני מחכה להם הרבה זמן אני קונה , לדוגמא Pokemon בשבילי קדוש לא מוריד ולא כלום ...
73
09:56 07.08.2009 | דן (אורח)
לכל אלה שטוענים שהחברות גונבות מכם 200 שקל על משחק... להוציא 800 שקל על ג'ינס של דיזל זה כן בסדר, אבל 250 שקל על משחק של חברה כמו Ubisoft זה לא בסדר??
מה פה ההבדל בדיוק?!
מעבר לזה, היום יש כבר שירותי הורדות, כמו Steam למשל, שאתה יכול לקנות את המשחק בדיוק באותו מחיר שבארה"ב משלמים עליו, ואז אתה יכול לעקוף את הייבואניות הישראליות. אז אם אתם טוענים שהחברות בארץ גונבות מכם כסף, לכו תקנו את המשחק משם, באותו מחיר בדיוק כמו שהאנשים בשאר העולם משלמים.
74
10:15 07.08.2009 | Kasyo Boka
אני לא מבין מה הבעיה?!?!
אני כשאני רואה משחק טוב אני מוריד אותו אבל אם אני רואה משחק סוס שאני חייב אותו אז אני חוסך כסף וקונה אותו ונהנה ממנו.....
המחירים די מוגזמים אבל צריך לעשות החלטות:לקנות או לא לקנות?
מה אני מעדיף?
למה לי את זה כאפשר משהו אחר?
כזה זה החיים תבינו!
75
10:34 07.08.2009 | דן (אורח)
לבחור שמעליי,
אם היית רואה בושם טוב, היית גונב אותו, אבל אם היית רואה בושם ממש טוב שאתה חייב אותו, אז היית חוסך כסף וקונה אותו?
מה ההבדל בין זה לבין משחק מחשב? שכשאתה מוריד משחקי מחשב פשוט קשה יותר לתפוס אותך גונב.
עלק "כזה זה החיים תבינו" אתה בן 60 ובא לנסות ללמד אותנו מהניסיון הרחב שלך?
אתה צודק שההחלטה היא לקנות או לא לקנות, אבל ההחלטה שאתה מציג היא "לקנות או פשוט לגנוב אותו".
76
16:40 07.08.2009 | 50smet
בונא האמריקאאים משוגעים כרגיל!!1
77
18:00 07.08.2009 | איל (אורח)
אני בן 23, שנים שאני משחק במחשב ובקונסולות.
לפני כחודש קניתי את הפס3 סוף סוף מארה"ב במחיר נורמלי (400$).
משחקים באמת טובים אני אקנה.. אבל את כל השאר? באמת שלא.
ולכל אלה שמדברים על killzone2 - אמנם יש לו את הגרפיקה הכי טובה שראיתי אי פעם, אבל המשחק עצמו אפל מדי, חשוך מדי ואני אישית שיחקתי בו שעתיים ולא מתכוון יותר לגעת בו.
78
20:36 07.08.2009 | xD (אורח)
לכל אלה שאומרים שמי שמוריד ילד כאפות
קודם כל אין ילד 1 בעולם שלא הוריד לפחות 3 משחקים ואם אתם אומרים שאין לכם כסף לקנות משחקים אז איך יש לכם כסף למחשב סוס שיריץ PROTOTYPE GTA IV וכדו' נכון אני מודה גם אני מוריד משחקים אבל אני גם קונה משחקים ואני עובד קשה לכסף שאני משלם איתו
לנושא
10 שנים זו ממש הגזמה אני חושב שתביעה בסכום מסויים תספיק
ולסיום אחרי כל החפירות
לכל אלה שמתלהבים בXBOX 360 שלהם ובזה שיש לו פריצה תאימנו לי כמו שכבר אמרו פה שכל האקסלוסיבים שיש לו {כן כן כל ה7(ציניות)} ממש סוסים והייתם מתים שיהיה לכם משחקים כמו MAG או U2 או UNCHARTED 1 או LBP ומשחקים כאלה.
79
23:38 07.08.2009 | cuz i can (אורח)
I have games that are worth 1800$ on my PC that I have downloaded and cracked. But even so I still own a PS3 console that I buy games for. You need to understand that piracy is effecting the gaming industry very bad and companies that are developing games loose a lot of money and these companies loose their value and sooner or later more game companies will close and stop making games.
So even though I can download games, I still go out and buy some anyway.
I am glad that organizations try to stop piracy, but still enjoy it while i can :D
80
14:55 08.08.2009 | ירון (אורח)
אתם מבלבלים את המוח יותר מדי... מי קונה משחקים בארץ תגידו לי?? במחירים האלה? יוצאים כ"כ הרבה.
לי יש X360 פרוץ ויש לי כבר איזה 60 משחקים ואמנם הם צרובים אבל תאמינו לי זאת חוויה גדולה במיוחד, אני יודע שכל משחק טוב שייצא אני ישחק בו, בעוד שבעלי ה-PS3 לא תמיד קונים וזה יישמע מגעיל אבל מה לעשות, בעלי ה-360 מורידים משחקים ויכולים לשחק בכל משחק בא להם בעוד שבעלי ה-PS3 לא יכולים להוריד וצריכים לשלם על משחקים... אז מי האדיוט שבכל זאת יקנה PS3? לא שווה אם תשאלו אותי... אמנם יש לה בלעדיים נחמדים מאוד, אבל בכל זאת הייתי מוותר כי לא חסרים משחקים טובים בבוקס.
81
17:51 08.08.2009 | big_gamer
לזה שמעליי,
אקס בוקס זוהי קונסולה למשחקים ממבט ראשון בדר"כ.
יש אנשים שאוהבים מבט שלישי כמו גוד אוף וור, אנצ'רטד, ראטצ'ט וקלאנק וכו'.
וחוץ מזה, כמעט כל משחק שיוצא לאקס בוקס בסופו של דבר יוצא ל-PC. לאקס בוקס אין הרבה אקספלוסיבים.
קיצר, לא שווה לקנות אקס בוקס, אפשר פשוט לקנות את הגיימפד של הבוקס למחשב ולשחק על המחשב.
82
11:00 09.08.2009 | source144
אווה מסכן אני מרחם עליו..
83
18:57 09.08.2009 | .... (אורח)
שיורידו מחירים. הרבה.
ואז נקנה. הוכחה לכך היא BF1943, שהיה הצלחה עצומה למרות שבקושי יש שם תוכן, רק בגלל שהוא עולה 15 דולר...
למה אנחנו צריכים להשקיע 300-400 שקל מכספינו על משחק? גם לסרט לוקח שנים עד שהוא יוצא, אתם רואים מישהו מוכר סרט במחירים כאלה?
שיראו מה הם עושים לא בסדר, לפני שהם יוצאים כנגד האנשים שנוקטים פעולות נגדם. אנשים לא עוברים על החוק סתם. מה, כולם פושעים?
84
20:21 09.08.2009 | Jiddu
ועל זה נאמר טוב לשחק בעד ארצנו :P
85
20:46 09.08.2009 | לוגאן (אורח)
83 צודק.
וכמו שהרצל אמר, "אם תרצו לכו למשחקייה"
86
23:21 11.08.2009 | חרא בלבן (אורח)
יובל וכל צוות ויגיימס סתם פראיירים אם אתה רוצה לבזבז 1000 שקל בשביל 3 משחקים לאקס בוקס אז סבבה
אם אתם רוצים לקנות PHOTOSHOP ב5 אלף שקל אז סבבה אני מוריד הכל בחינם יש סיבה אחת לאהוב את ישראל!!
אפילו שוטרים משתמשים באימיול ומורידים לא חוקי אז שתקו ויגיימס תבזבזו 100000 על משחקים כל שנה ותראו איך יצא בסוף
ד''א: אם יש סרט או משחק שלא נמכר בישראל אז לפי החוק מותר להוריד אותו
87
15:46 12.08.2009 | גיימר וותיק (אורח)
תעשו לי טובה כולם הפיראטיות היא דבר מבורך .
תראו למשל כמה אנשים היום נחשפים לסרטי כולנו בגלל הורדות סרטים , כמה אנשים זוכים לשירים ומשחקים מדהימים .
בזכות הפיראטיות יש לנו STEAM עם מבצעים והנחות ענקיות , אוכלוסיות העולם נחשפת ליותר תרבות . צריך פשוט להתחיל לחשוב איך להרוויח ממשחקים בדרכים עקיפות בלי צרכנים עצמם ישלמו או ישלמו מעט מאוד .
יאפשר לאסור\לתבוע מליוני אנשים על הורדות תוכנות ,שירים ,משחקים,סרטים
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
החופש למקסס סרט דוקומנטרי שמדבר על כל העניין של זכויות יוצרים
http://yes.walla.co.il/?w=2/7829/1448752
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
88
15:09 13.08.2009 | רועי (אורח)
חחחח בערץ אף אחד לא יכול לעצור וזה מה שטוב בארץ
אבל 10 שנים!!! על הסבה זה טימטום
89
16:08 14.08.2009 | דן (אורח)
ל-83, מה זה שיורידו מחירים ואז נקנה?
למה אתה משקיע 300-400 שקל על ג'ינס/בושם?
אתה רוצה להגיד לי שזה שווה יותר ממשחק ש-450 אנשים עובדים עליו?
קח משחק כמו Assassin's Creed 2, עבדו עליו צוות של 450 אנשים, במשך שנתיים! אתה יודע כמה שעות עבודה הושקעו במשחק הזה?
ואז אתה בא, מוריד אותו ועוד צועק שזה יקר מדי?
תתחילו להבין כבר, שמשחקי מחשב זה בדיוק כמו כל מוצר אחר שיש בעולם הזה! למה אתם לא הולכים וגונבים מסופר פארם כל פעם שיש בושם חדש של 400 שקל? (וד"א, מייצרים בשמים חדשים בערך באותה כמות שמייצרים משחקים חדשים) כי אתם יודעים טוב מאד שאתם תיכנסו לכלא אם תעשו את זה.
אם לא טוב לכם להשקיע על משחק, אל תקנו אותו!
אבל תכניסו את זה טוב טוב אחת ולתמיד לראש, הורדה של משחק=גניבה של משחק. תפסיקו להתגאות בזה.
90
02:30 16.02.2010 | רביד (אורח)
דיון מטומטם ביותר לי יש גם PS3 ואני קונה כרגע רק משחקים מקוריים כי אין לי אופציה אחרת
אבל זה טמטום להביא לבן אדם 10 שנים בכלא עם אנשים יותר גרועים שבטח הוא לא פגע או עשה כלום בחיים שלו למישו אחר
זה מה שטוב במדינה שלנו אבל במדינה שלהם לפחות משו טוב אחד אני יודע שיש פה בארץ שלנו תופסים פושע ויום למחרת או אחריי שבוע במיקרים מסויימים שולחים אותם למעצר בית שם תופסים פושע כלא כלא כלא בלי להיתלבט המדינה שלנו על הפנים מבחינת השופטים הבני זונות בארץ שמשחררים פושעים ונותנים להם לפגוע שוב ,ושוב באזרחים
קיצר בארה"ב אולי יש להם חוק זכויות יוצרים אבל השופטים לא מתמקחים ועומדים במילים שלהם!
כל השופטים בארץ שרמוטות!!!
ושיגיב מי שלא מסכים
91
| פורסם ע"י