הרשמה

Peggle כובש את האייפון

גם באייפון: מבצעים מובילים לקפיצה במכירות משחקים
ad banner
ad banner

שוב: מבצעי מכירות מובילים לקפיצה ענקית במכירות. מתי חברות המשחקים ילמדו את הלקח?

חברת PopCap, יוצרת להיט הקז'ואל Peggle, התעצבנה על כך שחנות האפליקציות של האייפון נותנת דגש לאפליקציות מחורבנות במחיר של דולר אחד, בעוד משחקים ואפליקציות מושקעות, שעולות יותר כסף, נדחקות לשוליים. הסיבה היא שהחנות מציגה את האפליקציות לפי מספר הורדות, לא לפי הכנסות.

מה עשו ב- PopCap? במהלך הסופ"ש האחרון הם ערכו מבצע למכירת Peggle לאייפון בדולר אחד בלבד במקום המחיר הרגיל של חמישה דולרים. והנה, ממקום #60 בערך בטבלת האפליקציות קפץ המשחק היישר למקום הראשון. המכירות בארבעת ימי המבצע כמעט עברו את סך המכירות של המשחק בשלושת השבועות הראשונים ליציאתו. בחישוב מהיר, קצב המכירות קפץ פי חמישה.

מבחינת PopCap, הם הוכיחו את הנקודה שלהם: חנות האפליקציות של האייפון לא מעודדת איכות, אלא מחיר נמוך, ומובילה לירידה ברמת ההשקעה באפליקציות.

מקור: MTV

ad banner

הערת העורך: יש לקח אחר שאפשר ללמוד, וחברות המשחקים מתעקשות שלא ללמוד אותו: כשמורידים את המחיר, ההכנסות קופצות במידה שמכפרת על ההוזלה ולפעמים אפילו מובילה לרווח. הנה, PopCap חתכו את המחיר לחמישית, וקיבלו בתמורה מכירות פי חמש. הם לא הפסידו גרוש.

-גם FIFA 09 שבר שיאי מכירות בזכות הורדת המחיר
-מבצעי מכירות- פתרון לבעיית הפיראטיות

ad banner

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:01 16.06.2009 | ga97 ga97

    חחח "רוצים מחיר נמוך"

  2. 2

    13:05 16.06.2009 | הממ הממ (אורח)

    אבל הם גם לא הרוויחו...(כסף)

  3. 3

    13:18 16.06.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 2: הם הרוויחו בדיוק אותו דבר

  4. 4

    13:35 16.06.2009 | R-DeifY R-DeifY (אורח)

    וזה שההכנסות שוות להוצאות מה זה בדיוק עוזר להם? X:
    הם צריכים להרוויח..

  5. 5

    13:46 16.06.2009 | הממ הממ (אורח)

    אם כך, נסכם:
    הם הפסידו משהו על כל ההכנה והפרסום של הקמפיין (בטח לא הרבה)
    הם הרוויחו: פרסומת למשחק, יצירת הייפ, לקוחות חדשים שאם יהנו מהמשחק אולי יירכשו משחקים אחרים שלהם, רווח "רגשי" על כך שהרבה אנשים נהנים ממשהו שהם ייצרו.
    אולי לא השתלם לחשבון הבנק שלהם אבל לטווח הארוך המבצע ישתלם לחברה.

  6. 6

    14:27 16.06.2009 | s s (אורח)

    5- תומך
    4- הם הרוויחו אחלה פרסום. פי 5 יותר לקוחות למוצר הזה

  7. 7

    14:59 16.06.2009 | Coke Coke

    ואני עוד קניתי את זה כשזה עלה דולר אחד =[

  8. 8

    14:59 16.06.2009 | Coke Coke

    התכוונתי לכתוב 5 דולר

  9. 9

    16:35 16.06.2009 | ליחלך ליחלך (אורח)

    חוץ. מזה 5 דולר זה לא בדיוק כמה שעולה ליצר הם מרוחם מזה אז הם כן הרויחו

  10. 10

    17:47 16.06.2009 | שכל? אין. שכל? אין. (אורח)

    למי שלא הבין, אם מכירות המשחק בתקופת המבצע עלו פי 5 והחברה הורידה את מחירו גם פי 5, אז הם הרוויחו מבחינה כספית אותו הדבר בדיוק. מה שהם הרוויחו בנוסף בזכות המבצע זה קהל לקוחות גדול יותר, וגם אותם לקוחות הרוויחו מחיר זול יותר. בקיצור, כולם יצאו מורווחים.

  11. 11

    00:04 17.06.2009 | Eagle-EyeZ Eagle-EyeZ

    גילו את אמריקה... מחירים נמוכים יותר = יותר מכירות

  12. 12

    10:28 17.06.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 11:
    כל הרעיון הוא שהלקח הפשוט כל כך עדיין לא מתקבל על דעתן של רוב חברות המשחקים, שממשיכות לנסות ולמכור משחקים ב- $60

  13. 13

    16:01 11.07.2009 | סס סס (אורח)

    יש לי אחלה משחק :P

  14. 14

    18:14 09.06.2010 | חובב איפון חובב איפון (אורח)

    אחלה משחק לאייפון

  15. 15

       | פורסם ע"י