הרשמה

נינטנדו: משחקים על טייס אוטומטי

ad banner
ad banner

Super Mario Bros החדש ל- Wii יוכל לשחק לבד, בלי שחקן

בתחילת השנה דווח על פטנט שרשמה נינטנדו בדבר מעין "טייס אוטומטי" במשחקים, אשר נועד לאפשר למי שמתקשה במשחק ללחוץ על כפתור ולהעביר את הפיקוד ל- AI, שיעבור את הנקודות הקשות והמתסכלות בעצמו.

העיתון USA Today מדווח על שיחה עם שיגרו מיאמוטו, הגאון של נינטנדו, לפיה הטכנולוגיה החדשה תופיע במשחק Super Mario Bros. החדש לארבעה שחקנים.

על פי מיאמוטו, "אם השחקן נתקל בשלב קשה מדי בשבילו, הוא יוכל לתת למשחק לעבור את השלב בעצמו, ולקחת חזרה את השליטה כשהוא יהיה מוכן". הוא הוסיף ואישר ש"כן, אנחנו חושבים כיצד להכניס את זה גם למשחקים עתידיים".

הרעיון מאחורי "Demo Play" הוא לאפשר לשחקנים צעירים או לא מנוסים להתמודד בצורה טובה יותר עם משחקים מאתגרים. במקום להשתמש בצ'יטים או במדריכי אסטרטגיה, הם פשוט יוכלו לתת למשחק עצמו להראות להם את הפתרון לאתגר, ולהמשיך לשחק מאותה נקודה.

ad banner

השאלה עדיין עומדת האם השיטה החדשה תופיע גם במשחק זלדה אשר נמצא כיום בפיתוח.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:36 15.06.2009 | tomad96 tomad96

    זה כמו צ'יטים P:

  2. 2

    15:42 15.06.2009 | יואב יואב (אורח)

    מסכים עם אחד.
    אבל עדיין עדיף לעבור את השלבים בעצמך. זה יותר כיף (תלוי עד איזו רמה קושי המשחק מקנה)

  3. 3

    15:44 15.06.2009 | TheHunter88 TheHunter88

    איך זה בידיוק יעזור לאנשים להתמודד לא הבנתי?
    גרוע ביותר. החבר'ה מכרו את הדימיון שלהם? קודם מודד דופק ועכשיו זה? קפלו הכול לכו הביתה תחזרו עם דברים שיעזרו במשהו.

  4. 4

    15:45 15.06.2009 | tomad96 tomad96

    המודד דופק זה המצאה גאונית!@ מה קרה לך 3?

    P:

  5. 5

    15:58 15.06.2009 | nno nno (אורח)

    מה גרוע בזה?
    זה אפשרות אתה לא חייב, אין בזה שום חיסרון
    אבל היתרון הוא שאם יש קטע ממש קשה אז אפשר לעבור אותו, ושמעתי על לא מעט גיימרים שהתייעשו ממשחק כי הם נתקעו בקטע קשה.
    בלי חסרונות ועם יתרון = דבר טוב
    מי שאומר שאני טועה, שייתן חיסרון ושימו לב שזה רק אפשרות, ביחרה של השחקן אם להשתמש בזה

  6. 6

    16:19 15.06.2009 | F.P F.P

    לאנשים שמתלוננים על כך שזו המצאה מטומטמת/מיותרת, אני רוצה להציג בפניכם דעה אחרת, זה גאוני. זה גאוני מהסיבה שזה נותן למפתחת אפשרות לפתח משחקים מאתגרים, שפתוחים גם לקהל של שחקנים שהם לא הארדקור.

    בתעשייה בה יש משחקים כמו הנסיך הפרסי החדש (כלומר משחק שעשו אותו קל בצורה אבסורדית כדי שיקרוץ לקהל שחקנים גדול יותר), פאטנט שכזה יכול להיות מה שיגרום למפתחות (או לפחות נינטנדו) לעשות משחקים מאתגרים יותר, שקורצים יותר להארדקור, ובו זמנית גם נותנים לשחקנים הקלילים יותר צ'אנס במשחק.

  7. 7

    16:45 15.06.2009 | BlackxFreeze BlackxFreeze

    פחח, זה הדבר הכי דפוק ששמעתי בחיים..
    אולי פשוט הם לא יוציאו משחקים ואז לא יהיה לנו קשה לעבור אותם? אני יותר גאון מהבחור ההוא!

  8. 8

    17:14 15.06.2009 | nno nno (אורח)

    לblackxFreeze
    כדאי שתקרא את התגובה שלי (5) ושל F.P (6
    ואז תבין שזה רעיון טוב

  9. 9

    19:14 15.06.2009 | Mur'gul Mur'gul

    שיעזבו הכל ויכניסו את האפשרות הזו לbattletoads. אולי אני אצליח סוף סוף לסיים את המשחק...

  10. 10

    19:23 15.06.2009 | טימטום טימטום (אורח)

    אז 7, אתה טוען שזה "נותן למפתחת אפשרות לפתח משחקים מאתגרים, שפתוחים גם לקהל של שחקנים שהם לא הארדקור", נכון?
    בוא נחשוב על זה מנקודת מבט של שחקן קזואל: הוא משחק במשחק קשה יחסית, לא מצליח כמעט כלום ונאלץ להפעיל את אותו "טייס אוטומטי" כל דקה כדי לעבור דברים. ולזה, 7 יקר שלי, אתה קורא משחק מאתגר שפתוח לקהל הקזואל? זו לא יותר מצפייה מתמשכת במשחק קשה משחק בעצמו. איפה הכיף פה בדיוק?

  11. 11

    19:44 15.06.2009 | שמוליקיפוד שמוליקיפוד (אורח)

    לדעתי זה רעיון די טוב, הבעיה היחידה זה שמתי ששחקן מגיע לקטע שהוא מתקשה בו אפילו קצת, הוא יישר יפעיל את זה, ובכך גורם שהמשחק לא יהיה מאתגר בשבילו, ורוב המשחקים המאתגרים כפיים בגלל האתגר, והרגשת הסיפוק שמקבלים אחרי שמצליחים קטע קשה. עם אוליי האפשרות תפתח רק אחרי ש(סתם בתור דוגמא) נפסלים 20 פעמים, אז זה גם ייאתגר, וגם לא יימאס.

  12. 12

    20:00 15.06.2009 | סקינג סקינג (אורח)

    כבר יש כזה שנים!
    אני זוכר את המשחקים טיטניק, AI, הציפורים (היצ'קוק) ועוד.. - קשים מאוד אז נתתי הכל לאוטומטי - אבל לפחות הגעתי למקסימום נקודות!וברצינות, תלוי איפה זה יהיה.. אם בתפריט אז סבבה אבל אם על איזה כפתור אז דפוק... (לפחות לפי דעתי...)

  13. 13

    20:28 15.06.2009 | F.P F.P

    אדון "טימטום",
    קודם כל ההודעה שלי היא מספר 6, ולא 7.

    שנית, למה לקחת דברים לקיצוניות? רוב המשחקים כיום לא מורכבים ממרכיב משחקיות יחיד שבלעדיו אין. כך לדוגמה במשחקי פלטפורמה, שהם ענייננו: רוב משחקי הפלטפורמה מכילים קרבות בוסים או שלבים שדורשים מהשחקן יכולות שמשתנות בין שלב לשלב.

    כשאני הייתי קטן, אני ואחי היינו צוות למשחקי פלטפורמה. אחי היה טוב בשלבים של הפלטפורמה הקלאסית וקרבות הבוס, ואילו אני הייתי טוב בכל השאר. בלעדי אחי, לעולם לא הייתי מסיים את המשחק, ובלעדי, הוא לעולם לא היה מסיים את המשחק, אך ביחד סיימנו משחקים בקלות רבה. על כן היינו מעבירים את המשחק בינינו בהתאם לקטע שאליו הגענו, בזמן שהאחר פשוט היה צופה מהצד.

    אז לא ראיתי בעיה בכך שאני טוב רק בחלקים מסוימים של המשחק, ולכן זקוק לעזרה ממישהו אחר באותם חלקים, בזמן שאני כן טוב בחלקים אחרים של המשחק, ונהנה לשחק רק בהם. וגם היום אני לא רואה בעיה בזה.

    אם בכל משחק יהיה תחליף "לאח הגדול שיותר טוב ממך בהכול" אז אני בטוח שאנשים רבים ישחקו במשחקים שחלקים ניכרים מהם הם מעבר ליכולות שלהם (זה לפחות לא מנע ממני מלשחק במשחקים כאלה כשהייתי קטן), אך אני מניח שזה באמת פתוח לפרשנות :) .

  14. 14

    20:46 15.06.2009 | BlackxFreeze BlackxFreeze

    ל-10:
    מה אתה רוצה ממני?! אני בכלל אומר משהו דומה למה שאתה אומר רק לא בכזאת קיצוניות..
    אני לא מאמין שיש מישהו שכ"כ קשה לו שהוא יגמור את המשחק רק בעזרת הטייס האוטומטי..

  15. 15

       | פורסם ע"י