הרשמה

הוכרז Silent Hill: Shattered Memories

Silent Hill: Shattered Memories הוכרז ל-Wii 

Climax Studios, מפתחת Silent Hill Origins, בישרה לפני כחודש שהיא מפתחת עבור קונאמי שני משחקים חדשים, כאשר אחד מהם הוא משחק Silent Hill חדש לקונסולת ה-Wii. מגאזין Nintendo Power חשף בגיליונו האחרון את שמו המלא - Silent Hill: Shattered Memories, וכמו כן גם פרטים ראשונים.

בניגוד לשמועות, לא מדובר ברימייק של המשחק המקורי ל-PS2, אלא בעיצובו מחדש. מה זה אומר? ובכן, הדמויות הן בעלי תפקידים אחרים לגמרי, הארועים לא תמיד קורים באותו סדר, וצדדים רבים בעלילה לקחו כיוונים שונים לגמרי. אך כמו במשחק המקורי, עדיין תחפשו במשחק את בתכם ותזהו אלמנטים מוכרים נוספים במשחק, אך גם אלה קיבלו תפנית חדה כדי להבטיח שנופתע.

תכונות נוספות אשר נמסרו בגיליון: נשתמש במצביע של שלט הקונסולה כדי לכוון את הפנס בידו של הארי, הגיבור הראשי; כאשר תביטו על משהו בעל חשיבות, הארי יגיב בקולו; אין זמני טעינה; שלט הקונסולה משמש גם כטלפון סלולארי דרך הרמקול המובנה בשלט, וממנו יבקעו רעשים סטטיים אשר יתחזקו ככל שתהיו בקרבת מפלצת.

מערכת הקרבות הוסרה לחלוטין מהמשחק- הפעם יהיה ניתן רק לברוח מהמפלצות; כאשר המפלצות תרדופנה אחריכם, על ידי לחיצה בכפתור Z תוכלו לפרוץ מבעד לדלתות, לטפס על גדרות, לקפוץ מעל רכבים, לעבור מבעד לחלונות וכד'; יהיה ניתן אף לחסום דלתות על ידי כוננית ספרים וכל דבר שתמצאו בהישג יד, ותוכלו לבחור כל נתיב אשר לדעתכם יתאים יותר.

אבל התכונה היותר משמעותית ומסקרנת במשחק היא שהתשובות שתתנו במשחק תשפענה על האופן שבו העלילה מתגלה, והמשחק, למעשה, "יצפה" בשחקן בקביעות. ההתנהגות שלנו והחלטותינו במהלך המשחק תשפענה על גורמים שונים במשחק, כגון עיתוי המפגשים עם דמויות מסוימות, איזו סצנה תתגלה בפנינו, ועוד. "במשחקי Silent Hill, העיר תמיד נכנסה לראשו של הגיבור הראשי," העיר טום הולט, מפיק המשחק, "אבל במשחק החדש, היא תיכנס לתוך הראש של השחקנים עצמם".

וכמובן, השאלה המתבקשת: איך המשחק ינצל את ייחודיות שלט הקונסולה. ובכן, כאן אין הפתעות. הוא ינוצל לצורך אינטרקציה עם הסביבה וכדי לפתור חידות, שאת הפתרון להן, אגב, תמיד נמצא בסביבה הקרובה. כמו כן, יש פחות חזרה למקומות שכבר ביקרנו בהם במשחק מאשר במשחק הקודם. 

האוהדים הוותיקים של הסדרה אף ישמחו לגלות שיש דרך מעבר לכל דלת במשחק, זאת בניגוד למשחקים הקודמים בהם היה צריך לבדוק עשרות דלתות רק כדי לגלות ש-90% מהן נעולות לצמיתות.

אגב, Climax אף אחראית לפיתוחו של Overlord: Dark Legend ל-Wii, אשר נהנה משבחים רבים על הגרפיקה שלו, על אף שהוא מפותח על חומרה חלשה יחסית. אם זו אינדיקציה למשהו, Silent Hill: Shattered Memories בהחלט עשוי להיראות טוב גם כן.

בינתיים, תוכלו להתרשם רק מכמה תמונות סרוקות של המשחק החדש, מהגיליון של המגאזין:




 

מקור: IGN

לדיון הרשמי של המשחק

עוד בפורום נינטנדו:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:14 02.04.2009 | אלעד אלעד (אורח)

    יש לי את הקודם באקס בוקס וממש לא אהבתי.
    הגיימפליי שלו נורא מעצבן ונמאס... הכי נורא זה השמירות.. יש לכם Save Game כל איזה 40 דקות.
    קיצר ביאס המשחק הזה..

  2. 2

    17:59 02.04.2009 | guinan guinan

    מה לעזאזל ההודעות האלה ?

  3. 3

       | פורסם ע"י