הרשמה

ראיון חדש עם ג'ף מוריס לגבי UT3

בראיון חדש שנתן ג'ף מוריס למגזין הגיימינג המוביל בגרמניה - GameStar הוא מדבר על המערכה החדשה לשחק יחיד, על העיכובים, ועל שטויות נוספות.

הלינק לראיון מתורגם לאנגלית: קישור

GS: ג'ף, איך זה יכול להיות שמשחק פעולה מרובה משתתפים כמו UT הופך בפתאומיות למשחק שמכיל גם מערכה לשחק יחיד?
JM: גילינו שפחות מחצי מהשחקנים שרכשו את UT2004 שיקחו בגירסא המקוונת. בכנות - המערכה לשחקן יחיד ב- UT2004 לא הייתה מספיק טובה כדי לספק מספר גדול כל כך של שחקנים שהתרכזו רק סביבו, ולכן אנחנו משפרים אותו ב- UT3

GS: הכיצד?
JM: אנחנו מספרים עלילה - סיפור נקמה. אתה משחק עם צבא ה- Axon - תאגיד ענקי ששולט על היקום. במהלך הסיפור ניתן תיצור בריתות שונות ומשונות, והוא יתפתח בהתאם להחלטות שהשחקן יקח במהלך המשחק.

GS: בעלילה מדובר על מלחמה כנגד צבא הNecris?
JM: לא בההתחלה, לקראת האמצע. התאגיד מנסה להשתלט על עוד שטחים וליצור עוד מושבות. במהלך ההתרחבות פוגשים גם את ה- Necris שרוצים גם הם את שטחי התאגיד. אפשר לראות את ההשפעה שלהם בבירור על המפות - השטחים שה- Necris שולטים עליהם הטבע הרוס, הבניינים מכוסים בשטויות של ה- Necris וניתן גם לראות עורקים ענקיים יוצאים מחללית האם אל הפלנטה.

GS: אז כמה רצינית המערכת לשחקן היחיד?
JM: אנחנו כוללים 12 נשקים ו-15 רכבים שנפתחים ע"י השחקן בהדרגה. אנחנו מתכננים על 30-40 מפות, וזמן משחק של כ- 15 שעות.

GS: אחד הדברים שידועים על UT הוא שהמשחק מבוסס על קבוצות. האם גם בשחקן היחיד?
JM: כן. השחקן הופך למפקד של קבוצה. תוכל לתת לבוטים פקודות כמו "תפוס את הרדימר!" או "אייש את התותח ב- HellBender" ואפילו "סע לבסיס!". הפקודות מועברות ישירות דרך מערכת קולית בדומה ל-UT2004 רק שהפעם - זה באמת עובד.

GS: וכשאמות במערכה לשחק יחיד...
JM: אתה מוחיה מחדש בבסיס. אין שום צורך להתחיל מחדש את השלב.

GS: נשמע קצת יותר דומה למשחק מרובה משתתפים עם בוטים...
JM: ובכן, המשחק אמור להרגיש כמו משחק מרובה משתתפים.

GS: אז מה מייחד את המערכה לשחקן יחיד?
JM: העלילה והמשימות. למשל, אחת המשימות המאוחרות היא לגנוב את טכנולוגיית ההסוואה של ה- Necris ולהשתמש בה ברכבים של הקבוצה שלך. במהלך המשימה ניתן להיתרשם מכך שלכל אחד מהשחקנים בקבוצה יש אישיות משלו! בנוסף, הסיפור מסופר בעזרת סרטונים מתוך המשחק.

GS: האם הבוטים למדו לעשות דברים חדשים?
JM: לימדנו אותם להחטיא כמו בני אדם - הם לא מחטיאים בצורה רנדומלית, אלא בהסתמך על הגורמים השונים מסביב לבוט. סטיב פולג הוא האחראי על הבינה מלאכותית. הוא האדם שפיתוח את הReaperbot האגדי מ- Quake.

GS: מתי התחלתם לעבוד על UT3?
JM: בינואר 2005.

GS: והוא יהיה מוכן.....?
JM: כשהוא יהיה מוכן... אנחנו חברה שמוציאה משחקים רק כשאשר הם בשלים.

GS: מה לוקח כל כך הרבה זמן?
JM: ההחלטה לגבי המערכה לשחק יחיד התקבלה באיחור יחסי. הכנת הסביבה לוקחת הרבה זמן. בנוסף, יש כמובן את מנוע Unreal 3 החדש. טכנולוגיה חדשה היא תמיד מקור לדאגות.

GS: מה הבעיות?
JM: ניתן לראות מה צפון בתוך מנוע חדש רק כאשר מתחילים לעצב איתו משחקים. אז אפשר גם להבחין אם דברים כאלה או אחרים חסרים. למשל - רצינו ליצור כתמי דם משתנים על הדמויות במשחק. הדבר לא תוכנן כשבנו את המנוע והיינו צריכים לבצע את התוספת באופן נפרד. העבודה עם מנוע Unreal 3 לוקחת זמן רב, עד כדי כך שלפעמים דרושים חודשיים שלמים רק כדי ליצור מודל של דמות אחת!

GS: שחקן הפעולה המצוי משחק במשחקים כמו CS או BF. למה שיעברו ל- UT3?
JM: המשחק הזה שונה בתכלית. תכננו אותו כך שהזמן עד שהשחקן ניגש לאקשן הוא מינימלי. ב-BF למשל ניתן לבזבז בקלות שתיים או שלוש דקות עד שבכלל יש על מי לירות. פתרנו את הבעיה הזאת במפות גדולות בעזרת ה- HoverBoard (מין סקייטבורד מרחף שיכול לשנע שחקן במהירות במפה)

GS: הרכב האהוב עליך הוא:
JM: ה- Dark Walker. ברגע שיצרנו רכב עם רגליים, בוחני המשחק שלנו התחילו לרוץ מתחתיו. בגלל שניתן לזייף מוות, קיימת אפשרות לשכב על הריצפה ללא תנועה בהקשת כפתור. נשארים כך עד שהרכב עולה מעליך, ואז פתאום קמים ומתחילים לירות לו בין הרגליים

במאמר מוסגר שנכלל בכתבה איך אינו חלק מהראיון, הכתב סובר ש-Epic לא באמת יוציאו את UT3 כשהוא יהיה מוכן, אלא כשיתחשק להם. הוא תופס אותם בתור חברה שחצנית ומתנשאת ושהעובדה שהם הכוכבים של חברת ההפצה שלהם (Midway) הפכה אותם לשאננים. הוא לוקח כדוגמא את Gears Of War אשר פותח גם הוא ע"י Epic אך בשביל Microsoft. במקרה הזה, Microsoft סיפקה לו"ז קשוח ביותר, ו- Epic עמדו בו (על חשבון משאבים וזמן פיתוח ל UT3 כמובן).
אני בכל אופן מקווה שהמשחק יצא בהקדם האפשרי, ללא קשר לאינטריגות בפנימיות של תעשיית המשחקים. לפי הודעות רישמיות המטרה היא שיחרור המשחק בסתיו הקרוב, ודמו בסוף הקיץ.

הורדת סרטון משחקיות: קישור

הורדת טריילר המשחק: קישור

דמות אחת - חודשיים של עבודה!

 

ה- Dark Walker

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:46 04.03.2007 | Mad Joker Mad Joker

    זה לא היה כבר?

    כבר לא פרסמתם את זה?

  2. 2

    09:13 04.03.2007 | pp12 pp12

    פשש

    משחק אדיר מת למשחק הזה

  3. 3

    02:00 26.03.2007 | Shadowolf Shadowolf

    לא נכון :(

    "ב-BF למשל ניתן לבזבז בקלות שתיים או שלוש דקות עד שבכלל יש על מי לירות."

    שקר גס. כמעט בכל מפה תוך 10-20 שניות דם נשפך.

  4. 4

       | פורסם ע"י