הרשמה

רשמים ראשוניים מ-Assassin's Creed Shadows!

בואו לקרוא על הרשמים הראשוניים מהמשחק החדש של יוביסופט שיגיע אלינו במרץ!

פול שיחק לא מעט במשחק המתנקשים החדש של יוביסופט - בואו לקרוא על החוויות שלו ומה הוא חשב על המשחק!

כתבנו בלונדון פול דיוויס כבר זכה להתנסות באינספור משחקי Ubisoft חדשים כחלק מאירועי ה-Preview שהחברה עורכת עבור עיתונאים מרחבי העולם, אבל אנחנו חושבים שמעולם לא ראינו אותו נלהב יותר מהתנסות עם משחק כמו עם Assassin's Creed Shadows. הנה מה שהיה לו לספר לנו על החוויה שלו.

אני מתחיל את סשן המשחק עם בחירה בין שתי הדמויות הראשיות - Yasuke ו-Naoe, סמוראי ושינובי בהתאמה. נאוה מביאה איתה את החוויה שהכי מזכירה את משחקי Assassin's Creed, עם טיפוס על קירות ועלייה על גגות, שימוש בצללים ובמחסה לטובת התגנבות וחיסול אויבים בשקט וביעילות. יאסוקה לעומת זאת הוא "צבא של איש אחד", ומשמש כטנק שמתמודד עם כל סיטואציה באופן חזיתי. ההריגות השקטות שלו רחוקות מלהיות שקטות, ובקרב פנים מול פנים תצטרכו להשתמש בקומבואים מתוזמנים היטב כדי להתעלות על האויב ולהביס אותו. החיסרון בשימוש ביאסוקה הוא שהוא משמעותית פחות זריז מנאוה, ויכולות הפארקור שלו מוגבלות מאוד ואיטיות הרבה יותר.

 בזמן ההתנסות במשחק, על רמת קושי Normal, הקרבות היו חסרי רחמים. מתקפות קלות או כבדות לא באמת עשו את ההבדל, מה שהיה חשוב הוא התזמון של המתקפות והחסימות. זה לא בהכרח אומר שתשרדו את הקרב, בעיקר אם אתם מוקפים באויבים או מתמודדים עם בוסים. כדי לוודא שידי על העליונה, הייתי חייב לשים לב לחסימות והדיפות שהיו חייבות להיות מושלמות, אפילו ברמה הבסיסית ביותר.

ברמה הטכנית, אי אפשר שלא לשים לב לכמות ההשקעה בהפקה של Shadows. מדובר בשדרוג המשמעותי ביותר שראתה הסדרה מאז Origins ב-2017. השיפורים הטכנולוגיים נעים מעבר לגרפיקה כדי להעמיק את ההתקדמות של הדמויות שלנו גם ברמת הגיימפליי וגם ברמת העלילה. מבחינת ההתקדמות, כאשר תעלו רמות תקבלו Mastery Points בהם תוכלו להשתמש כדי לרכוש יכולות חדשות, בין אם הן אקטיביות או פאסיביות. הרבה מהם מבוססים על הנשק שאתם מחזיקים, מה שמגדיל את האפשרויות השונות שיש לכם. היכולת שהייתה מצויידת עבור יאסוקה אפשרה לי לרוץ איתו קדימה במלוא הכוח ולהעיף כל אויב שנקרה לדרכי, בעוד שנאוה יכלה להאט את הזמן ולתקוף בזריזות ובקטלניות כל אויב שמסביבה, יחד עם אפקט נחמד של שחור-לבן שמזכיר את סרטי Kurosawa.

מבחינת העלילה, ל-Shadows יש רמה גבוהה מאוד של אנימציות פנים ושפת גוף. שמתי לב לכל תזוזה של גבה וכל הבעת פנים ורגש שהועבר. אחת מהסצינות האהובות עליי מערבות את המאסטר של יאסוקה, שם ניתן לראות בבירור כל מה שיאסוקה מרגיש, החל מפחד ועד הערצה אינסופית. ההופעות האלו השאירו אצלי את הרושם הגבוה ביותר כשהזמן שלי עם המשחק הגמר, אבל יש עוד לא מעט דברים שאני רוצה לתת עליהם דגש שגרמו לי להבין כמה השקעה הלכה אל תוך המשחק הזה.

 אחד מהדברים האלה הוא הדרך שבה השחקן יכול לחקור את עולם המשחק, הפעם דרך שימוש בשתי העיניים שלכם במקום ברשימת מכולת שמופיעה כסימני שאלה על מפה. Ubisoft מדברת על הרצון שלה לעודד חקירה בצורה משמעותית יותר מאשר משחקים קודמים בסדרה, ומאפשרת לכם לזהות פעילויות ומשימות בעזרת שימוש בנקודות תצפית. אתם יכולים גם להשתמש במרגלים ותצפיתנים שנאמנים למסדר המתנקשים שיחזרו אליכם עם מידע על פעילויות שקיימות באזור. אלה יכולים להיות מאומנים במחבוא שקיים בעולם המשחק, בדומה לבית של קונור ב-Assassin's Creed 3 או באחוזה של אציו ב-Assassin's Creed 2. 

יש הרבה סיבות להאמין ש-Shadows יכול להיות חווית ה-Assassin's Creed הנהדרת הבאה שלנו כשהוא יושק במרץ, אני אישית כבר לא יכול לחכות לחזור לנעליהם של יאסוקה ונאוה בעולם הבאמת מרשים ש-Ubisoft בנתה כאן.

עד כאן מפול! ספרו לנו, מה חשבתם על החוויה שלו? מצפים ל-Assassin's Creed Shadows?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י