הרשמה

הרימאסטר של Yooka-laylee הוא המשחק הראשון שמוכרז לדור הבא של נינטנדו

כאלה טוויסטים בא לנו כל יום

אני בעד להשאיר את "נינטנדו" כשם הרשמי

אפשר להגיד ששנים של ציפייה, שמועות, השערות, בכי ודמעות הסתיימו אתמול בשעה 16:00 שעון ישראל בדרך הכי לא צפויה שיכולנו לחשוב עליה. כשבפעם הראשונה ראינו משחק שמכריז כי הוא עומד לצאת על הקונסולה הבאה של נינטנדו ולוותר על יציאה עבור הסוויץ' בת ה-8, ולא רק שהוא לא משחק מבית החברה היפנית - הוא המשחק האחרון שהיינו מצפים אליו.

הרימאסטר של Yooka-laylee, אחד המשחקים האהובים עליי מהעשור הקודם עם כל הפגמים שלו, שהוכרז בקיץ למחשב בשם היצירתי Yooka-Replaylee קיבל אתמול טריילר חשיפה לקונסולות עליהן הוא עתיד לצאת. ביחד עם ה-PlayStation 5 וה-Xbox Series X|S, הופיע גם הלוגו של נינטנדו עם אימוג'י של עיניים מעליו - ובכך בפעם הראשונה נחשפנו למשחק שעתיד לצאת על המחליפה העתידית של הנינטנדו סוויץ'.

השם הזמני, שאנחנו מקווים שישאר כי הוא כל כך מצחיק, הוא "נינטנדו". כזכור, כבר בקיץ נינטנדו אישרה כי הקונסולה הבאה שלה קיימת ותחשף לפני מרץ של שנה הבאה, אך זאת פעם ראשונה שמשחק מציג את הקונסולה הבאה של נינטנדו כעובדה בשטח, דבר שאפילו למשחקים שלה החברה היפנית לא הסכימה לעשות (The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom לדוגמא יצא כרגע רק עם איזכור לסוויץ'). מתי אתם חושבים שהקונסולה תחשף? האם זה יהיה בפרסומת כמו הסוויץ' הראשונה? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י