הרשמה

קוג'ימה מציג: 8 דקות תוכן חדשות מ-Death Strading 2!

שמונה הדקות חושפות עוד קצת מעלילת המשחק ומהגרפיקה המשוגעת שהוא הולך לספק

כל זה טוב ויפה אבל.. איפה הגיימפליי?

כנס Tokyo Game Show 2024 חשף לא מעט תכנים חדשים, ובהם תוכן חדש הקשור לאחד מהמשחקים המצופים ביותר של שנת 2025, הלוא הוא Death Stranding 2 מבית היוצר של אהוב ליבי היקר הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima). זה זמן טוב להזכיר לכם שאם אתם מחפשים עוד קצת תוכן ומידע על מה שקרה על בימת הכנס, תוכלו לקרוא אודות כל מה שנחשף באירוע החשיפות של אקסבוקס בכנס ממש כאן!

התוכן שנחשף אודות Death Stranding 2 כלל לא פחות מ-8 דקות שונות של סצינות מעבר מהמשחק שחולקו לכמה קליפים שונים - וכן קראתם נכון - כל מה שנחשף במהלך הפאנל הייעודי של פלייסטיישן על המשחק (שארך קרוב לשעה וחצי) לא כלל שנייה אחת של גיימפליי, שזה כמובן מאוד מבאס, אבל בהתחשב בנראות הכללית וברמת ההפקה של המשחק הזה ובהתבסס על מה שהוצג יחד עם טריילר החשיפה המטורף של המשחק שהוצג לראשונה באירוע State of Play של חברת סוני בחודש פברואר האחרון, קשה לי שלא להתרגש לנוכח הקיום של המשחק הזה ולשמוח מאוד שנכון לרגע זה הוא עדיין מתוכנן להגיע לשוק כבר בשנה הבאה.

אחד הדברים המרכזיים שניתן לראות במה שנחשף הוא את העובדה שהפעם הדגש על עלילת המשחק, לפחות לדעתי, הרבה יותר מורגש ומרכזי. זה נראה שהמטרה המרכזית של קוג'ימה עם DS2 היא לספק לנו חוויה גדולה מאי-פעם עם המשחק הזה, כשמעבר לעובדה שדמותו של סאם (נורמן רידוס) מדברת ומתקשרת הרבה יותר משהייתה במשחק המקורי, גם יתר הדמויות נראות ומרגישות הרבה יותר אותנטיות. זה זמן טוב לזרוק מילה טובה גם על הקאסט המטורף של המשחק, שמעבר לנורמן רידוס מונה גם את לא פחות מג'ורג' מילר (הבמאי של סדרת סרטי מאד מקס) שנכנס לנעליו של דמות חדשה בשם טארמן (Tarman), יחד עם ליאה סיידוקס (Lea Seydoux) שחוזרת לגלם פעם נוספת את Fragile. וכמובן, אל לנו לשכוח לרגע את טרוי בייקר (Troy Baker) האגדי, שחוזר לגלם את Higgs.

מעבר לכך, קשה לי שלא להתייחס לעובדה שגרפית, המשחק הזה נראה פשוט פסיכי לחלוטין, עם רמת פירוט הזויה ואחד ממצבי הצילום היותר מרשימים שראיתי מזה הרבה מאוד זמן - זה אולי בין המשחקים היחידים שאני מוכן לשקול בשבילם רכישה של פלייסטיישן 5 פרו (בהנחה והוא יקבל תמיכה רשמית עבורה מה שסביר להניח יקרה מתישהו). גם עם DS2 קוג'ימה חוזר להשתמש במנוע Decima המרשים של חברת Guerilla Games (זו שהביאה לנו את סדרת Horizon המהממת), ונראה שהפעם הוא הולך לדחוק את יכולותיו של המנוע הזה אפילו יותר.

מה דעתכם על Death Stranding 2? ספרו לנו בתגובות למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5, Nintendo Switch, Steam Deck, 3DS, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: צב ים זה צב עם פיצ׳ר

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י