הרשמה

דיווח: Assassin's Creed Invictus יהיה משחק בסגנון Fall Guys

קראתם נכון, אין הרבה מה להוסיף

אני רק שאלה: מי למען אלוהי המתנקשים ביקש את זה?!

טוב, אם EA יכולה לעשות מסימס רובלוקס, כנראה ש-Ubisoft יכולה לעשות מ-Assassin's Creed לא פחות מ-Fall Guys - ככה לפחות טוען מדליף בשם j0nathan, שנחשב למקור די אמין בתעשייה, שפרסם אמש בעמוד ה-X שלו מספר פרטים על הפרויקט, שזכה לשם "Assassin's Creed Invictus". חשוב מאוד לציין שנכון לרגע כתיבת שורות אלה לא פורסם שום דבר רשמי אודות הפרויקט, אם כי כאמור המדליף שלו נחשב למקור די אמין שחלק מהדיווחים שלו בעבר התבררו כנכונים.

הפרויקט, שאמור לצאת מתישהו בשנה הבאה, ימקד אותנו במתכונת ״סיבובי משחק״ בו קבוצה של 16 מתנקשים יתחרו זה בזה על תואר המתנקש האחרון, כשכל סיבוב של המשחק ידיח בסיומו מספר שחקנים שכשלו בו - מה שכמובן גרם לכך ש-Invictus זכה להשוואה המאוד לא מחמיאה כאמור ל-Fall Guys. המשחק יציע כמה סוגי משחקונים שונים, כשפירוט עליהם לא ממש נחשף נכון לרגע זה - כן דווח שהמשחק יציע משחקון אחד בסגנון Team Deathmatch, אבל קשה לי אישית לראות איך סגנון משחק כזה משתלב בתוך משחק מבוסס סבבי משחק קצרים. המשחק כמובן יציג כמה מתנקשים ודמויות מוכרות אחרות מהייקום של משחקי AC, ביניהן דמותו של אציו אדיטורה ודמותו של צ׳זארה בורג׳ה, הנבל של Assassin's Creed: Brotherhood.

מעבר לכך צוין שבסופו של כל סיבוב, המתנקשים שהעפילו לסיבוב הבא יוכלו לשדרג את עצמם במספר דרכים, כך שבסופו של דבר הם יגיעו לסיבובי המשחק האחרונים כשלצידם שלל יכולות מיוחדות - זה למען האמת די מגניב אם תשאלו אותי, אבל עדיין, קשה לי מאוד לראות איך זה יבוא לידיי ביטוי במשחק תחרותי כמו שזה שמוצג לנו כאן - רק נזכיר ש-Fall Guys הצליח בזמנו בעיקר בגלל היותו משחק פשוט עם מטרה די בסיסית, כך ששילוב של מערכות של בניית דמות במשחק בסגנון היא הימור די גדול. עוד דווח כי המשחק יתמקד בנראות ותחושה ״ארקיידית״, כשמכות שניתנות לשחקנים לא באמת משפיעות על התפקוד שלהם, ואפילו תואר בהדלפה שהמשחק יכלול בתוכו את האפשרות להפעיל ״מגן״ בצורת בועה, שדומה בתפקוד שלו למגן האייקוני של סדרת Super Smash Bros.

לסיום דווח שזווית המצלמה של המשחק תהיה יחסית מרוחקת ביחס לדמויות עצמן, ושהמשחק יכלול מספר מפות שיעוצבו בהשראתן של משחקי הסדרה, בהן מפה בסגנון בגדד (Mirage), מפה בסגנון יפן (Shadows), מפה שתכלול אי (ככל הנראה Black Flag), ומפה בסגנון פומפיי עם לבה שעולה על גדותיה (?).

וזה כל מה שנחשף בהדלפה אודות Assassin's Creed Invictus! מה דעתכם על הפרויקט? האם מדובר בהצלחה אפשרית של Ubisoft או שמא בעוד ניסיון חסר מעוף שלה? ספרו לנו בתגובות למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:34 22.09.2024 | 404notfound 404notfound

    את האמת, זה נשמע מגוחך במבט ראשון, אבל יש לזה הרבה פוטנציאל

  2. 2

    16:26 22.09.2024 | רועי האן - כתב תוכן רועי האן - כתב תוכן

    מסכים איתך על ״פוטנציאל״ כמשהו שאפשר לשייך לפרויקט הזה, אבל אני רק אזכיר שמדובר ביוביסופט ושהעבר שלה לא עומד לטובתה פה, אם המשחק הזה ייכשל זה יהיה מסמר מאוד גדול בארון הפופולריות הדועכת של החברה.

  3. 3

       | פורסם ע"י