הרשמה

סוני חוגגת 30 שנה לפלייסטיישן עם באנדל חדש

סוני חוגגת 30 שנה לפלייסטיישן

עיצוב רטרו כתזכורת לזמנים טובים יותר

טרם הספקנו לעכל את ההכרזה (ואת המחיר) של הפלייסטיישן 5 פרו, וסוני כבר יוצאת בהכרזה החדשה על ליין אשר נועד לחגוג יום הולדת 30 לפלייסטיישן אשר יצא לראשונה ב-3 בדצמבר 1994 ביפן.

בסרטון קצר ביוטיוב הציגו כריסטן זאטאני (Kristen Zitani), מנהלת תקשורת התוכן העולמית בסוני והידקי נישינו (Hideaki Nishino), מנכ"ל קבוצת הפלטפורמה העסקית בסוני ליין של מוצרים אשר כולל פלייסטיישן 5 בגירסא דיגיטלית אשר מעוצב בעיצוב רטרו שמזכיר את הפלייסטיישן הראשון. זה בא לידי ביטוי החל מהצבע האפור של הקונסולה המקורית, צבעי הכפתורים המקוריים, כבל חיבור לבקרים אל הקונסולה בצורה המזכירה את הכבלים מהקונסולה המקורית אם כי החיבור עצמו הוא עדיין מודרני ואפילו הקופסא מעוצבת ממש כמו הקופסא של הפלייסטיישן המקורי. כמו כן על הקונסולה יוטבע הכיתוב "גירסאת 30 שנה לפלייסטיישן" כדי שתוכלו להשוויץ בפני החברים למקרה והם יחשבו שרק צבעתם את הקונסולה שלכם באפור (לא מומלץ, אל תנסו את זה בבית!)

הפלייסטיישן 5 הדיגיטלי בעיצוב 30 שנה לפלייסטיישן ישווק כבאנדל אשר יכלול בנוסף לקונסולה ובקר גם כיסוי לכונן הדיסקים אשר נמכר בנפרד, מעמד לקונסולה ופוסטר מעוצב מתוך 30 עיצובים אפשריים וכן מדבקה וסיכה של פלייסטיישן. גם הפלייסטיישן 5 פרו יקבל את אותו הטיפול ויוצא במהדורה לחגיגות 30 שנה לפלייסטיישן וגם הוא יימכר בבאנדל כמו הפלייסטיישן 5 הדיגיטלי מינוס המעמד לקונסולה. לקינוח, גם הפלייסטיישן פורטל מקבל עיצוב דומה.

ליין המכשירים המעוצב לכבוד 30 שנה לפלייסטיישן יושק ב-21 בובמבר 2024 וסוני מציינת ספציפית לגבי הפלייסטיישן 5 פרו כי רק 12,300 יחידות של העיצוב לכבוד 30 שנה לפלייסטיישן יהיו זמינות למכירה אך טרם ידוע אם גם שאר המוצרים יהיו במהדורה מוגבלת. בנוסף סוני אינה מציינת בפרסום הרשמי מחירים של הבאנדלים או המוצרים שיהיה ניתן לרכוש בנפרד כמו הפורטל והבקרים אך יהיה ניתן לצפות שהמחירים יהיו גבוהים יותר מהגירסאות אשר נמכרות כעת בחנויות. מה אתם חושבים על ההכרזה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

ארז אבני - כתב תוכן

ארז אבני - כתב תוכן

משחק על: PS5, Xbox Series X, Switch, N2DSXL, PS Vita, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: אף אחד, תמיד יש מישהו טוב יותר

המשחק שהגדיר לי את הילדות: פוקימון על שלל הגירסאות

כשאני לא משחק אני: צופה באנימה, סרטי קולנוע, קורא ובעיקר מחפש את התחביב הבא

מסר לעולם: זקן סיני חכם פעם אמר

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י