הרשמה

המשחק Kingdom Hearts 4 יניע את הסדרה לקראת סיום

הפנטזיה שמתפוצצת לי במציאות, הסוף

נומורה בריאיון מדבר על הסיום של סדרת Kingdom Hearts ועל הפרישה האפשרית מהתעשייה.

טצויה נומורה (Tetsuya Nomura) הוא לא עוד שם עלום בעולם הגיימינג, מעריצי סדרת Kingdom Hearts יכירו את אותו בתור האבא והאמא של סדרת משחקי האקשן RPG הפופולרית. אבל האמת היא שנומורה התחיל את דרכו עם סדרת Final Fantasy ב-1991, בתחילה כמתכנת, לאחר מכן כמעצב ואז ככותב של הסיפור של לא פחות מ-Final Fantasy VII. נומורה נמצא בתעשייה כבר יותר מ-30 שנה והשם שלו מוטבע על לא מעט ממשחקי התפקידים האהובים כנראה על לא מעט מאיתנו כולל Chrono Trigger, Live a Live ועוד רבים אחרים מבית Square Enix, אבל האם המורשת שלו מגיעה לסיומה בקרוב?

לפני ממש טיפה יותר משנתיים, דיווחתי כאן באתר על ההכרזה על המשחק הבא בסדרת משחקי Kingdom Hearts, מאז המשחק נכנס לתקופת פיתוח מאוד שקטה, בזמן הזה נומורה המשיך לעבוד על Final Fantasy VII Rebirth, הפרק השני בטרילוגיית הרימייקים ל-Final Fantasy VII. בריאיון ל-YoungJump, נומורה נשאל מה התכנונים שלו לסדרת Kingdom Hearts, נומורה צחק והשיב "נשארו לי רק כמה שנים עד לפרישה, אני צריך להחליט האם אני פורש קודם או מסיים את הסדרה לפני כן. אני עובד על Kingdom Heart IV בכוונה לסיים את הסיפור."

אני אזכיר שבטריילר לפני שנתיים, הוכרז כי Kingdom Hearts IV אמור להתחיל קו עלילה חדש בסיפור שיקרא Lost Master Arc ועל פי Square Enix הוא אמור להוות התחלה לסיפור חדש בסדרה בעולם שנקרא Quadratum שהתיאור עבורו הוא "עיר גדולה ועמוסה בעולם יפיפה וריאליסטי, בשונה מכל מה שנראה בסדרה לפני כן." נומורה הוסיף על כך ואמר "אני אוהב עולמות שהם רק טיפה יותר שונים מהמציאות, על פני עולמות שהם פשוט לא אמיתיים. אותו הדבר נכון לסרטים, אבל אם העולם הוא פנטזיה מדי, אני לא מסוגל להתחבר לזה. אז אני אוהב מיקומים שמבוססים על שיבויה (שביפן) אבל לא שיבויה עצמה. במקום פנטזיה מוחלטת, אני חושב ש"לא ריאליסטי במציאות" עובד בסוגת פנטזיה בצורה מושלמת."

הפרויקטים הקרובים של נומורה הם כמו שאמרנו Kingdom Hearts IV והמשחק הבא והאחרון בטרילוגיית הרימייקים של Final Fantasy VII. מה דעתכם על הידיעה? הפרישה האפשרית של נומורה מהתעשייה? על מה שאנחנו כן יודעים (וזה לא הרבה בכלל) על Kingdom Hearts IV? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י