הרשמה

המפתחת Rocksteady החלה בפיטורים בעקבות הכשלון של Suicide Squad: KTJL

חדשות שאף פעם לא כיף לשמוע

על הכוונת: מחלקת ה-QA

כנראה שלא מדובר בחדשות שיפתיעו אתכם במיוחד בהתחשב במכירות הנמוכות של Suicide Squad: Kill the Justice League ובדיווח הכללי של Warner Bros עצמם על נפילה של 41% בהכנסות השנתיות בתחום המשחקים, אבל זה לא אומר שמדובר בחדשות שכיף לדווח עליהן: Rocksteady, המפתחת האהובה מאחורי סדרת משחקי Batman: Arkham, החלה בשורת פיטורים בעקבות הכשלון של Suicide Squad.

נראה שנכון לרגע זה כבר יותר ממחצית ממחלקת ה-QA של החברה פוטרה לאורך החודש שעבר, כ-17 עובדים מתוך סך הכל של 33, שהעסקתם בחברה הסתיימה בעקבות מכירות נמוכות של Suicide Squad, שהשפיעו באופן ישיר על ההחלטה לפיטור העובדים. עם זאת, למרות שעיקר הצמצומים כרגע נמצא במחלקת ה-QA, נראה שמגמת הפיטורים יצאה גם מחוץ לגבולות המחלקה, כשאחת העובדות אף מפרסמת באופן פומבי ברשתות החברתיות במהלך סוף השבוע האחרון וחושפת שקיבלה את ההודעה על סיום העסקתה בזמן שהיא נמצאת בחופשת לידה. מהמפיצה עצמה, Warner Bros לא הייתה התייחסות נכון לרגע זה לעניין.

מדיווחים של חברי צוות Rocksteady שביקשו לשמור על אנונימיות לאתר Eurogamer עולה בין היתר דאגה משמעותית מההתמודדות עם צמצום משמעותי כל כך בכוח האדם הזמין במחלקת ה-QA, שבין המפוטרים בה קיימים הרבה חברי צוות ג'וניורים, וגם עובדים ותיקים עם התמחויות בתחומים ספציפיים, כשאחת התגובות טוענת ש-"איכות המוצר תיפגע כתוצאה מכך" באופן מפורש. אמנם מדובר במהלך צפוי יחסית כמו שכבר אמרנו בהתחשב במכירות ה"פושרות" בלשון המעטה, ועדיין כואב לראות עובדים בתעשיית הגיימינג מפוטרים בצורה שכזו.

מה אתם חושבים על כך? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:33 03.09.2024 | drizzitx drizzitx (אורח)

    מה יש להגיד, היה צפוי, חבל שהאנשים הקטנים נפגעים מההחלטות של המנהלים הגדולים כשלמנהלים הגדולים לא קורה כלום, פחות רווחיות? תצמצמו את הסטודיו :\
    WB באה ואמרה יאללה משחקי live service בכוח, ללא היגיון ואיפה שאין סיבה, התוצאה, rocksteady התרסקה כי הכריחו אותה להיות דג מחוץ למיים.
    עבדתי בעבר עם האנשים האלה, כואב הלב.

  2. 2

       | פורסם ע"י