הרשמה

מודרים רצו להביא את משחקי Elder Scrolls אל תוך Starfield, אך לא קיבלו את התגובה שציפו לה

קבוצת מודרים שאפה להביא את שלושת משחקי Elder Scrolls האחרונים ככוכב לכת אחד ל-Starfield, הקהילה הגיבה קצת אחרת

אולי בפעם הבאה

מי מביניכם שמזוהה עם קהילת המודים שקיימת היום למגוון רחב של משחקים כנראה מכיר את קיומם של פרוייקטים כמו Skywind ו-Skyblivion, אשר שואפים לקחת משחק שלם ולדחוס אותו לתוך משחק אחר. במקרים האלו מדובר בהכנסה של Morrowind ו-Oblivion בהתאמה אל תוך Skyrim, ובכך לספק לשחקנים חוויה חדשה לחלוטין ואת האפשרות לשחק, על הנייר, בשני משחקים בבת אחת. פרוייקטים כאלו לוקחים זמן, הרבה זמן, אבל אי אפשר להגיד שהם לא שאפתניים, ונראה שהשאפתנות הזו נדבקה לכמה מודרים שהחליטו לעשות מעשה והכריזו על Project Tamriel, מוד עצום שיכניס בתוכו את העולמות של Morrowind, Oblivion ו-Skyrim ככוכב לכת שניתן לחקור ב-Starfield, משחק ה-RPG הטרי של Bethesda.

פוסט ההכרזה על המוד בעמוד ה-Reddit של Starfield ציין כי המודרים מתחייבים להעביר את העולמות של שלושת המשחקים בהדרגה אל תוך Starfield, עם נשקים, שריונות, משימות ודמויות שלקוחים מהם ישירות. אבל, הקהילה הייתה בטוחה שהפוסט הוא בכלל סאטירה שצוחקת על המודים שציינתי בתחילת הכתבה ושאין באמת שום פרוייקט כזה שנמצא בפיתוח ע"י הקהילה, בעיקר בגלל המחסור בדברים כמו תמונות, סרטונים וקיום של שורת טקסט שבה אמור להיות לינק לעמוד ה-Discord של המוד, רק שהוא בלי לינק.

כתוצאה מהתגובות המגחכות, המודרים הבינו שהקהילה של המשחק לא כל כך מעוניינת בפרוייקט מהסוג הזה. "אחרי ששיתפנו את הקונספט הראשוני עם הקהילה, מהר מאוד הבנו שהתמיכה שקיווינו לה פשוט לא הייתה שם." סיפר המודר New-Star-340 בראיון ל-VG247. "הרבה מעריצים הביעו חששות וציינו שהם לא מעוניינים לראות את הפרוייקט הזה מתעורר לחיים. מבחינת הצוות, היינו קבוצה קטנה של מודרים שאפתניים שנרגשו מהאפשרויות. אבל, הפידבק שקיבלנו גרם לנו להבין שההתרגשות הזו לא הייתה קיימת אצל שאר הקהילה."

מן הסתם שהודות לכלי המודינג שהתווספו ל-Starfield לאחרונה, כוכב לכת שמיישב בתוכו את שלושת משחקי Elder Scrolls האחרונים או אפילו רק אחד מהם הוא בהחלט משהו שיתכן ונראה בעתיד הרחוק, פשוט אל תצפו שזה יגיע מהצוות הספציפי הזה. מה אתם חושבים על המקרה? ספרו לנו בתגובות!

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י