הרשמה

סרטון באורך 20 דקות מציג מידע חדש על Suicide Squad: Kill the Justice League

טוב, לפחות נראה שגם המפתחים איתנו באותה סירה של לנסות להבין מה לעזאזל המשחק הזה רוצה להיות

"אמא, אפשר Sunset Overdrive?"

בין אם אתם מעריצי סדרת Batman: Arkham כמוני, אוהבי גיבורי-על, חובבי גיימינג בכללי ומשחקים המבוססים על קומיקס בפרט - ניכר שלאף אחד כבר אין מושג מה המצב של Suicide Squad: Kill The Justice League. המשחק שמגיע אלינו אחרי פגרה של שמונה שנים מ-Rocksteady, מפתחי סדרת Arkham האגדית, היה אמור להיות בקלות אחד המשחקים המצופים ביותר של השנה, אך דחיות שנמרחו במשך שנתיים והצגה עמוקה שחטפה המון אש הובילו אותו לדחייה מפתיעה רגע לפני ההשקה המצופה במאי של השנה הנוכחית לעבר ה-2 בפברואר 2024. היום, המפתחת הציגה את הפרק הראשון בסדרת Deep Dive חדשה שתתן לנו הצצה לכל מה שיש למשחק להציע לפני השקתו - וניכר שהמפתחים, כמו כולנו, מבולבלים.

הפרק התמקד בסיפור של המשחק, והמשחקיות שהוצגה נראית מהשעה הראשונה שלו. יחידת המתאבדים המורכבת מהארלי קווין, קפטן בומרנג, קינג שארק ודדשוט מצליחה להתנגב לתוך ה-Hall of Justice ולגנוב מספר גאדג'טים שיעזרו להם להתנייד בעולם הפתוח של המשחק. מזל שהם מצאו את אותם גאדג'טים, כי מטרופוליס כולה נמצאת בקרב מול הנבל Brainiac שהצליח להפוך את כל תושביה לחיילים שלו, ועל הדרך גם את ליגת הצדק. במשימה הראשונה נתקלת היחידה בגרין לאנטרן שלוקח אותם לסיור בעיר להסביר את המצב, ולאחר מכאן הם מתניידים לעבר הבונקר של הפינגוין, שאחרי עלילת Arkham Knight פתח אימפריית נשק במטרופוליס.

הטריילר נגמר בהבטחה שקרבות הבוס של המשחק יהיו אדירים, ושהוא נגיש לשחקן היחיד בדיוק כמו שהוא נגיש למצב המולטיפלייר שלו. מכאן, לצערנו יש רק חדשות רעות. בקטע כמעט קומי בכוונה שבחו המפתחים את ה-Cutscene המושקעים שפיתחו למשחק - רק כדי להציג אותם בסרטון עם אפקטי סאונד לא גומרים שגרמו לקפיצה של קינג שארק להיות מביכה ולא בכוונה. בנוסף, למרות שלאורך כל ה-20 דקות התאמצו המפתחים להדגיש שהמשחק שם את הסיפור לפני הכל, פתיחת ההזמנות המוקדמות בסוף הטריילר חשפה שהשמועות כי מדובר במשחק Live service  נכונות, וגרסת הדלוקס של המשחק תכיל Battle pass token. ראוי לציין שבטריילר עצמו גרסת הדלוקס לא הופיעה, ולא הוצג שום תפריט מהמשחק - במה שנראה כמו ניסיון להתעלם מהאלמנטים האלה עכשיו.

קשה להגיד מה יהיה עתידו של המשחק. מה שיכל בקלות רבה להיות הקאמבק המיוחל של אחד מאולפני הפיתוח האהובים ביותר בתעשייה הפך להיות מוצר מבלבל שאף אחד לא בטוח מה הוא - והאם הוא רוצה אותו. אני מקווה שהפרקים הבאים בסדרת הטריילרים יעשו סדר עד ליציאת המשחק בשני לבפברואר 2024 לקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב. מה אתם חושבים? יש למשחק סיכוי אצלכם או שוויתרתם? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י