הרשמה

רשמים מהדמו של Towerborne ב-Gamescom 2024!

זה כנראה יהיה אחד ממשחקי החבר׳ה המהנים של השנה

טובים הכמה מן האחד?

אני חייב להודות ש-Towerborne הוא לא אחד מהמשחקים שהיו על הראדר שלי לפני Gamescom 2024. הוא לא הופיע באירוע ה-Xbox Games Showcase לפני חודשיים ובאופן כללי הוא לא אחד מהמשחקים הגדולים של Xbox ובהתאם גם כמות העניין, לפחות שלי הייתה נמוכה. למרות זאת, דור שלנו ביקש שאלך לנסות את המשחק והדמו שקיבלתי לשחק כלל שלב מתוך המשחק שסיפק טעימה למה שמצופה מהמשחק המלא.

הדמו שהיה זמין לי היה יחסית קצר והוא לקח בערך 15 דקות עד שהוא נגמר. אני לא יודע להגיד האם הדמו הוא מחלק מסויים של המשחק או שזה בילד שנוצר במיוחד עבור התערוכה. באופן כללי, המשחק צבעוני וחמוד מאוד, קשה שלא להתאהב בו במבט ראשון. למפתחים יש סגנון אומנותי ייחודי שמשתלב טוב מאוד עם פלטת הצבעים שנבחרה למשחק. הדמו נתן לנו לשחק בשלב שהציג הרבה מאוד סוגי אוייבים שונים שלכל אחד מהם יש סגנון לחימה שונה, מלוחמים שיכולים לירות, לאויבים עם שריון או כאלה אשר יכולים לתקוף בתנועה מהירה. בסוף השלב נלחמנו מול בוס שאני מוכרח להגיד שהיה הרבה יותר חזק ממה שציפיתי כשהמכות שלו היו חזקות והרגשתי שאני כמעט ולא עושה לו נזק עם המכות שלי.

מבחינת מערכת הקרב היא יחסית פשוטה עם מכה רגילה ומכה חזקה וככל שתפגעו באוייבים תטענו מד אנרגיה שיאפשר לכם לבצע מכות מיוחדות שעושות יותר נזק. המערכת הזאת אמנם פשוטה אבל היא מאפשרת לשחקן מעט אסטרטגיה, למשל בקרב בוס החלטתי שאני קודם כל נלחם באוייבים הקטנים כדי לצבור מכות מיוחדות שבהן אשתמש נגד הבוס. 

באופן כללי, Towerborne הזכיר לי מאוד את Castle Crashers הנהדר שיצא ב-2008 וזאת אולי אחת המחמאות הגדולות שהוא יכול לקבל. לדעתי Towerborne יכול להיות אחלה של משחק זוגות או חבר׳ה, הוא כיפי וקליל ויכול לספק הרבה רגעים של שמחה עם עבודת צוות טובה וגם רגעי תסכול על בוסים שהיו חזקים מידי. בהזדמנות זאת אגיד תודה ל-Xbox שהזמינו אותי לביתן שלהם כדי לנסות את Towerborne לפני היציאה שלו ב-10 לספסטמבר השנה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י