הרשמה

רשמים מהדמו של Metaphor: ReFantazio ב-Gamescom 2024!

קיבלנו כ-40 דקות של משחק עם לפחות 10 מהן של Cutscenes

מה דעתנו על המשחק הבא של Atlus?

יש משחקים שמחלקים את הצוות שלנו לשתי קבוצות, חלק שאוהבים מאוד וחלק שבכלל לא בקטע. אחד המשחקים האלה זה Metaphor: ReFantazio. אני אישית במחנה שלא מתחבר למשחק הזה או לאף אחד מהמשחקים של Atlus, על אף שנהנתי מ-Persona 3 Reload שיצא לפני חצי שנה. למרות זאת, אור שלנו רצה מאוד שאלך לנסות את המשחק החדש של הסטודיו וכש-SEGA הזמינו אותי לביתן שלהם בגיימסקום 2024 זאת הייתה הזדמנות מעולה. אודה בשלב זה ל-SEGA על ההזמנה והאפשרות לשחק במשחק לפני ההשקה שלו.

הדמו שאני שיחקתי מ-Metaphor: ReFantazio היה באורך של 40 דקות והוא כלל את התחלת המשחק. אני אגיד שהמשחק מתחיל באופן איטי מאוד, ה-10 דקות הראשונות פחות או יותר היו Cutscenes שאמנם נתנו מבט לסיפור רקע אבל היו משעממות מאוד. המשחק מתחיל עם תעלומת ההתנקשות במלך, התנקשות שהיו לה השלכות חמורות על העם בממלכה והבטיחות של התושבים בעוד שצבא עסוק בהלווית המלך. הרבה מ-40 הדקות ששיחקתי במשחק הועברו על ידי Cutscenes או דיאלוגים שאיפשרו לשחקן לחבור בין מספר אופציות שונות. 

לאחר שהכרכרה שבה נסענו נתקלת בשודדים אנחנו מקבלים הצצה למערכת הקרבות בזמן אמת של המשחק שמרגישה מהירה מאוד אבל חלקה כך שאפשר לפגוע באוייבים ולזוז מהאיזור מהר. אציין שמערכת הקרבות שאני ניסיתי שונה ממה שהוצג עד כה בטריילרים שכן היא ממש מהדקות הראשונות של המשחק. Metaphor ממשיך את הסגנון האומנותי המוכר של Atlus ממשחקי Persona רק כשהוא מרגיש יותר נקי ופחות עמוס. אם אחזור לדבר מעט על הגיימפליי, אז המשחק עושה הרבה מעברים בין זמנים, גם אם המעברים לא גדולים לאורך ציר הזמן הם לא נעשים בצורה טובה כל כך, לקח לי זמן עד שנפל לי האיסמון שאני משחק בעתיד או מה שראיתי לפני רגע קרה בעבר, בשונה מ-Persona שמעדכן על מעבר בזמנים בצורה טובה הרבה יותר.

הדמו נותן הצצה לכמה איזורים כמו עיר ושטחים פתוחים בכל אחד מהם יש סכנות כאלה ואחרות. בשטחים הפתוחים היו מפלצות/חיות בר ותולעי ענק שהזכירו לי את ה-Sandworms מ-DUNE. העיר אמנם גדולה אבל היא לא ״עולם פתוח״, לפחות לא במובן שאפשר להסתובב בה בצורה חופשית כשהיא מחולקת למיני איזורים שצריך לעבור בניהם עם מסכי טעינה בין לבין. 

הדמו של Metaphor: ReFantazio בהחלט לא הצליח להעביר אותי למחנה ההתרגשות אבל אני חייב להגיד שהוא היה יותר מהנה משציפיתי. אם אתם שחקני Atlus מושבעים או שאתם אוהבים את סגנון המשחק שמוצע, אני חושב שאתם תהנו מאוד מהמשחק כשהוא יושק ב-10.10.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י