הרשמה

רשמים מהדמו של Two Point Museum ב-Gamescom 2024!

הוא אולי לא יהיה שובר קופות אבל הוא ללא ספק מהנה

חצי שעה של ניהול מוזיאון והתאהבתי במקצוע

אחת ההכרזות הכי מרגשות שקיבלנו השנה לפחות מבחינתי היא ההכרזה על משחק חדש מסדרת Two Point שהפעם יתן לנו לנהל מוזיאון. בערך באמצע יולי קיבלתי את ההזמנה לביתן של SEGA כדי לנסות משחק חדש של Two Point, אז המשחק עוד לא הוכרז והייתי סקרן לדעת על מה מדובר, חשבתי שהחשיפה תיהיה על במת ה-ONL אבל בסוף המשחק נחשף מספר ימים לפני התערוכה. אנצל את ההזדמנות להגיד תודה ל-SEGA שהזמינו אותנו לביתן שלהם ולשחק כחצי שעה מתוך אחד המשחקים המצופים שלי - Two Point Museum.

אני אתחיל ואומר, Two Point Museum מרגיש בדיוק כמו שני המשחקים הקודמים בסדרה וזה מעולה. הוא מציג כמה מכאניקות חדשות כדי להתאים את עצמו למשחקיות של מוזיאון כמו הדגש והעידוד להצבת פרטי נוי במוזיאון. המשחק רוצה שתשימו פרטי נוי כמו עצים או סלעים ליד מוצגים כדי לשפר את ציון הנראות שלהם וככה להפוך אותם ליותר מעניינים. לצד הנראות של המוצגים יש גם מדד של התלהבות ולימוד שתצטרכו למקסם כדי להפוך את המוצגים לטובים יותר ולשפר את העניין הכללי סביב המוזיאון. למשל, כדי לשפר את הלימוד תצטרכו להציב שלטי הסבר ליד המוצגים. כמו תמיד, תצטרכו להעסיק עובדים עם תפקידים שונים כמו שומרים, אנשי הנהלה ועובדים שיטפלו במוצגים וידאגו לתפקוד המוזיאון.

אחת המכאניקות שהכי עניינו אותי זאת מכאניקת מסעות החיפוש אחרי מוצגים חדשים, חשבתי שזאת תיהיה מערכת דלה יחסית אבל גיליתי שיש לה עומק והיא מהנה. בזמן התכנון של המשימה תצטרכו להחליט את המיקום שלה, העונה שבה היא תבוצע והאם היא תיהיה מהירה, בטוחה או מפורטת. ככל שהיא תיהיה יותר מפורטת היא תקח יותר זמן אבל המוצגים יגיעו עם ציון לימוד גבוה יותר, אם היא תיהיה מהירה היא אמנם תקח פחות זמן אבל היא גם תיהיה יותר מסוכנת לעובד. כל משימה מביאה איתה אירועים וסיכונים שיכולים לקרות בה כמו למשל חול טובעני או הכשת נחש, הסיכוי שהם יקרו תלוי במהירות הביצוע שנבחרה. כדי להתחיל משלחת חיפוש תצטרכו לשלוח את אחד העובדים אליה, כאן נכנסת לתמונה עוד מערכת איזונים של איזה עובדים אתם שולחים למשימה והאם אתם משאירים את המוזיאון בחוסר עובדים.

ברגע שמשלחת חיפוש תחזור בהצלחה היא תביא איתה מוצג כלשהו. גיליתי שחלק מהמוצגים לא מגיעים שלמים וצריך מספר משלחות חיפוש כדי להשלים אותם. בדמו שניסיתי מצאתי גוף של דינוזאור אבל הייתי צריך עוד כמה משלחות כדי לסיים אותו, יכולתי להחליט האם להציב את המוצג במוזיאון בצורה חלקית או לשמור אותו באיחסון עד שיושלם. מוצגים אחרים דורשים אחזקה מיוחדת, כך למשל מוצג קפוא דרש ממני לדאוג לו לקירור כדי שלא יפשיר ויהרס. לבסוף, שמחתי לראות את ההומור המטומטם של המשחק שאני אוהב מאוד, משטויות שנצעקות במערכת הכריזה, שומרים שעושים DAB או מוצגים נדירים במיוחד שהם פשוט מקרר.

הגעתי עם התרגשות וציפיות לקראת Two Point Museum והוא הצליח לספק את הסחורה ואפילו מעבר. הוא עוד לא קיבל תאריך השקה אבל אם לשפוט על פי הדמו, הוא מרגיש בשלב דיי מתקדם ואני מקווה מאוד שהוא יושק בקרוב.
מה דעתכם על Two Point Museum? מחכים לו כמוני? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י