הרשמה

רשמים מההצגה והדמו של Kingdom Come Deliverance 2 ב-Gamescom 2024!

מבט אל אחד המשחקים המעניינים של השנה שנדחה לשנה הבאה

רועי צלל לימי הביניים עם 40 דקות של גיימפליי

אני מודה שמשחקי ימי הביניים הם לא ה-Cup of Tea שלי, אבל אחד המשחקים שתפסו לי את העין בחודשים האחרון היה Kingdom Come Deliverance 2 (שמעכשיו אקרא לו KDC 2). לצערי המשחק קיבל בשבועות האחרונים דחיה אל עבר חודש פברואר ויושק קרוב ל-Civilization 7 (שגם עליו כתבתי רשמים מ-Gamescom!) אבל במסגרת Gamescom 2024 קיבלתי הזמדנות לשחק ב-40 דקות מאמצע המשחק.

לפני המשחק המפתחים דאגו להגיד ש-KDC 2 לא ידרוש מכם להגיע עם ידע מהמשחק הקודם, הוא אמנם ממשיך אותו ויהיו רפרנסים שתאהבו אם שיחקתם בראשון אך זאת לא חובה בכלל. KDC 2 מכוון להיות המשחק עם הדיוק ההיסטורי הכי גבוה שיש כך שכל דבר שתראו נחקר ונלמד ומוצג במשחק כפי שהיה באמת, או לפחות הכי קרוב למציאות לפי מה שידוע לנו כיום. מערכת הקרבות של המשחק תהיה הרבה יותר נגישה מהמשחק הקודם אבל בו-זמנית גם תציע הרבה יותר עומק לשחקנים שירצו להתמקצע בה.

הדמו התחיל יחסית באמצע המשחק כאשר אנחנו נמצאים בעיר עם אדם שרוצה לפתוח בית ספר ללחימה. השיחה איתו נותנת לנו הצצה למערכת הדיאלוגים של המשחק שהיא אחת מהמערכות החשובות והמפורטות ביותר שתאפשר לפתור כמעט את כל המשימות בדרכי פעולה שונות. לצורך העניין אני הסכמתי לקרב מול אותו אדם כשכל אחד מאיתנו שם גם הימור כספי קל. הקרב נתן הצצה חטופה למערכת הקרבות שאכן מרגישה הרבה יותר נעימה מהמשחק הקודם אך עדיין תדרוש מכם לתזמן את החסימות וההתקפות שלכם בצורה נכונה.

הקרב נעצר כאשר בית ספר ללחימה אחר מגיעים ומתחיל וויכוח, את הסיטואציה היה אפשר לפתור במספר דרכים באמצעות מערכת הדיאלוגים שהזכרתי. עמדו בפניי האפשרויות האם לשתוק ולא להגיד כלום, להיכנע ולשלם קנס, להתעקש ולהילחם או לשקר את דרכי החוצה מהבעיה, אני כמובן בחרתי באופציה האחרונה שגם הצליחה. השקר שבחרתי בו היה שפיתיתי את הבת של אותו אדם וזאת הייתה הסיבה לקרב שלנו, התשובה הייתה מספקת כך שלא קיבלנו קנס או עונש מהבית ספר המתחרה והלכנו משם ללא צרות. אבל הסיטואציה ללא ספק פגעה לנו בכבוד וכבר התחלנו לתכנן את הנקמה.

החלטנו שהעונש הראוי לבית הספר היריב יהיה לגנוב את החרב היוקרתית שלהם ולהציג אותה במרכז העיר כדי להשפיל אותם. כדי לעשות את זה העברתי את הזמן עד ללילה וכאשר היה חשוך התחלתי להתגנב ברחובות העיר ולפרוץ דלתות נעולות בעזרת מכאניקת ה-Pick Lock שהייתה דיי מהנה לשימוש. במהלך אחת הפריצות שלי לא הייתי מספיק זריז בפריצה ונתפסתי על ידי אחד השומרים אך הסיטואציה נפתרה כאשר הסכמתי לשלם קנס אחרי משא ומתן קצר. לשמחתי אף אחד לא ראה אותי פורץ לבית ספר וגונב את החרב ובבוקר שאחרי היא הוצגה במרכז העיר לשמחתנו הרבה ולהשפלתם הכואבת של הבית ספר היריב. המפתחים אמרו שלכל מעשה יש השלכות כך שאם הייתי נתפס בזמן הגניבה, לאחר הצגת החרב היה מתפתח קרב בין שני בתי הספר אך בגלל שנתפסתי בזמן הביצוע, יהיה קשה יותר לנצח את הבית ספר היריב כשהם יקבלו את הזכות להשתמש בשיריון בקרב.

בשלב הזה נגמר הזמן שלי עם המשחק, KDC 2 נראה ללא ספק כמו משחק עצום עם תוכן רב אז אם אתם אוהבים משחקי ימי הביניים, מחכות לכם כאן כמה עשרות אם לא מאות שעות של משחק מהנה במיוחד. אנצל את ההזדמנות להגיד תודה ל-PLAION שהזמינו אותי לביתן שלהם ב-Gamescom 2024 כדי לשחק ולנסות את Kingdom Come Deliverance 2.

מה דעתכם על Kingdom Come Deliverance 2? האם אתם מחכים לו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י