הרשמה

רשמים מההצגה של Indiana Jones and the Great Circle ב-Gamescom 2024!

כמה רשמים קצרים מההצגה של אינדיאנה ג׳ונס באירוע הגיימינג הגדול בעולם!

כ-20 דקות של גיימפליי נתנו לנו הצצה מעמיקה למשחק

כחלק מהביתן הענק של Xbox השנה בתערוכת Gamescom 2024 קיבלנו הצגה מעמיקה מתוך אחד המשחקים המצופים ביותר של השנה - Indiana Jones and the Great Circle. ההצגה כללה סרטון שהראה כ-20 דקות של גיימפליי מתוך המשחק. הגיימפליי התחיל עם ג׳ונס שנמצא במה שנראה כמו מערה במצרים העתיקה כאשר הוא סוף סוף מצליח לשים את ידיו על פסל נדיר. מיד לאחר שהפסל נלקח המערה מתחילה להתמלא בחול וכן הגיימפליי מתחיל כשאנחנו מקבלים הצצה לכמה המשחק מרשים ויפה ויזואלית, המשחקי אור-חושך נהדרים, הבעות הפנים מדויקות ואמינות והסביבות מעוצבות להפליא, גם ה-HUD המינימאלי של המשחק מחמיא מאוד לניראות שלו. בזמן הבריחה מהמערה אנחנו מקבלים הדגמה של השוט המופרסם וכיצד הוא ישמש אותנו לדלג מעל מכשולים, לי זה הזכיר במעט את הדילוג שראינו ב-Ratchet & Clank Rift Apart.

המשחק מרגיש נאמן מאוד לסרטים, הוא יודע על מה הוא מבוסס ולמה הוא חייב להיות נאמן עם דיוק לפרטים הקטנים שהופכים את הסרטים לאהובים כל כך. מבחינת הסיפור אז כידוע גם בהרפתקאה הזאת של אינדיאנה נצטרך להתחרות מול הנאצים על הגעה לחפץ מיוחד עם כוחות על. הסירטון הראה לנו את כמה מהסביבות שנשחק בהן ממצרים העתיקה, יערות גשם ומערות קלסטרופוביות שמצטרפות לקוטב שהוצג לנו בטריילר הקודם. אבל הסביבה היא לא רק יפה, היא גם מגרש המשחקים שלנו כשנצטרך לעבוד איתה כדי להתקדם. אם זה למצוא חנית על הרצפה ולזרוק אותה לחריץ בקיר כדי להשתמש בשוט ולדלג בעזרתם מעל מצוק, לשבור כספת עם פטיש או לחפש רמזים ולפתור את החידות והפאזלים הרבים שיהיו במשחק. כיאה לארכיאולוג מנוסה, תעמוד לרשותנו מצלמה שנצטרך להשתמש בה כדי לצלם תמונות ולמצוא רמזים נוספים. כל התמונות והמידע שאספנו עד כה יתווספו ליומן שלנו שישמש כמסמך המחקר המרכזי ויעזור לנו להתקדם עם המשחק.

עוד אלמנט מרכזי של המשחק הוא נושא התלבושות, נצטרך להחליף תלבושות במשחק כדי להגיע לאיזורים שלא הייתה לנו גישה אליהם עד כה, בדומה למה שראינו עם משחקי Hitman. כך למשל תלבושת של כומר תאפשר לנו להיכנס לבית תפילה מבלי לעורר חשדות. מערכת הקרבות תבסס הרבה על השוט שיאפשר לנו לנטרל אויביים, לזרוק להם את הנשק או כאמור לקפוץ מעל מכשולים. מעבר לשוט כמובן יעמוד לרשותנו האקדח האייקוני וזוג אגרופים כאשר הרבה מן הקרבות יהיו מבוססים על שימוש בחפצים שאנחנו מוצאים כמו פטיש, את חפירה או מערוך. אם לא תמצאו כל נשק בסביבתכם תוכלו להילחם באוייבים בעזרת מכות כאשר יהיה צריך לשלב ״קומבואים״ של הדיפת מכות, דחיפות והחזרת מהלומות. 

מבחינת התקדמות במשחק קיבלנו את המידע כי ביצוע משימות יעניק לנו נקודות אשר יאפשרו לנו לשפר את היכולות שלנו ככל הנראה ב-Skill Tree שיהיה זמין, אם כי זה לא הוצג לנו. אני אגיד את זה ככה, אם אתם מעריצי Indiana Jones המשחק הזה הוא פחות או יותר מה שרציתם כל הזמן הזה ואני יצאתי מההדגמה עם התרגשות גדולה לקראת ההשקה ב-9 בדצמבר עבור המחשב האישי וקונסולות ה-Xbox. תודה רבה ל-Xbox על ההזדמנות להגיע לדוכן ולצפות במשחק בפעולה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:49 22.08.2024 | מנחם מנחם (אורח)

    תודה רבה על הרשמים.
    המשחק יגיע לגיימפאס DAY-1 ?

  2. 2

    14:45 22.08.2024 | drizzitx drizzitx (אורח)

    כן, זה יהיה ב-gamepass אבל רק אם יש לך מנוי ultimate לקונסולה או מנוי PC ל-PC.
    מיקרוסופט העלתה מחירים, הבינה ש-Gamepass לא משתלם לה כמו שהוא היה.

    תהנה.

  3. 3

       | פורסם ע"י