הרשמה

המפתחת Tango Gameworks נקנתה על ידי Krafton

היא לא מתה, רק החליפה בעלים

אחרי דרמת סגירת הסטודיואים של Microsoft במאי, היום קיבלנו חדשות כי הסטודיו שעומד מאחורי Hi-Fi Rush עדיין חי וקיים בבעלות חדשה

הצמיחה של תעשיית הגיימינג בשנים האחרונות היתה אסטרונומית, והיא הובילה לגלים די גדולים של העסקת עובדים חדשים, מה שהוביל לגל מאוד גדול של פיטורים שהתחיל בשנה הקודמת (פחות או יותר) ונמשך באופן מאסיבי לא פחות גם השנה. בחודש מאי, Microsoft הודיעה על סגירה של לא פחות מ-4 סטודיואים שונים תחת Zenimax ובניהם Arkane Austin שאחראית על Redfall ו-Tango Gameworks שאחראית על Hi-Fi Rush, Ghostwire Tokyo ו-The Evil Within. הסיבות לסגירה עדיין לא ידועות, אבל היום אנחנו מקבלים חדשות שלא פחות מישמחו לא מעט מעריצים מסביב לעולם.

Krafton, המפיצה של משחק הבאטל-רויאל הפופולרי PUBG (ושל אכזבת השנה של שמואל ושלי ב-2022, The Callisto Protocol), רכשה את Tango Gameworks, יחד עם הזכויות לקניין של Hi-Fi Rush. לא ברור אם זה אומר שנקבל מהסטודיו משחק המשך ל-Ghostwire Tokyo או את The Evil Within 3. ההכרזה של Krafton מציינת כי הם יעבדו עם Microsoft על מנת לבצע מעבר חלק ככל האפשר, יחזירו כ-50 עובדים למשרתם המקורית אשר ימשיכו לעבוד על משחק המשך ל-Hi-Fi Rush ולהתחיל לחשוב על הפרוייקטים העתידיים שלה, בנוסף הרכישה לא תשפיע על הזמינות של המשחקים הקודמים שלה.

אני חושב שמדובר בחדשות נהדרות, במיוחד במצב של התעשייה כיום, עד כה לא קיבלנו תשובה ברורה בנוגע לסגירה של הסטודיואים מ-Microsoft בשום צורה, אבל Krafton העלתה לרבים מאיתנו חיוך לא קטן בכלל על הפנים. בזמן שנתפלל לכך שהמפתחת תזכה לעבוד על ההמשך של Hi-Fi Rush, אני נותרתי עם שאלה אחת: האם נראה גם משחק אימה חדש ממנה? מה דעתכם על הידיעה? מעריצים של Tango Gameworks? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:17 13.08.2024 | drizzitx drizzitx (אורח)

    זה אכן חדשות מצויינות עם אבל גדול לצידן.

    אם זו אותה מפיצה שעשתה חיים קשים ל-callisto ולחצה על המפתחת להוציא אותו לפני הזמן, מה שבטוח גרם לזה שהוא היה אכזבת השנה שלך, אם יקרה אותו דבר לטנגו ... זה לא יהיה טוב, נקווה שהם למדו

  2. 2

    20:29 13.08.2024 | אור יהודה סגל - כתב תוכן אור יהודה סגל - כתב תוכן

    היי drizzitx

    אכן מדובר באותה המפיצה, הבעיה של Callisto, עבורי לפחות, לא נבעה מכך שהמשחק לא היה אפוי ביציאה שלו (לפחות על ה-PS5, אני מודע היטב לבעיות של המשחק על המחשב ביציאה שלו), המשחק פשוט היה חסר אישיות משלו עבורי, הוא ניסה לשחזר הרבה יותר מדי את מה שהפך את Dead Space לכל כך טוב בעיני ובעיני רבים אחרים. אני לא יודע אם זמן פיתוח נוסף היה משנה את זה בהכרח, אבל אני מניח שאנחנו לעולם לא באמת נדע, מקווה שגלן יצליח להביא את החזון שלו פעם נוספת לחיים במקום אחר.

  3. 3

       | פורסם ע"י