הרשמה

המשחק הבא של אחד ממייסדי Arkane מקבל טיזר

האם זה יהיה המתחרה החדש של Fallout?

רובוטים ואמריקה של המאה ה-20, נשמע לכם מוכר?

אחד הסטודיואים האהובים עלינו הוא Arkane שהביא לנו כמה מיצירות המופת כמו סדרת משחקי Dishonored, Prey ו-Deathloop שיצא לפני 3 שנים. לכן ברגע שאנחנו שומעים על חדשות שקשורות לסטודיו בדרך כזאת או אחרת, אנחנו מתרגשים כמעט מיד. עכשיו אנחנו מקבלים את הדיווח כי הסטודיו WolfEye שמורכב מיוצאיי Arkane עובד על משחק חדש.

כאמור, WolfEye מורכב מהרבה יוצאיי Arkane ובראשם רפאל קולנטוניו (Raphael Colantonio) שהוא אחד ממייסדי Arkane. לפני שנתיים קיבלנו את המשחק הראשון של WolfEye שנקרא Weird West והתקבל בביקורות חיוביות אם כי לא עשה רעש גדול בתעשייה. עכשיו אנחנו מקבלים את הטיזר למשחק הבא של הסטודיו בציוץ בטוויטר שמראה שלוש תמונות ממנו.

על פי מה שידוע לנו על המשחק הוא יהיה משחק RPG מגוף ראשון שרפאל אמר בראיון כי הוא ״ישמח מעריצי Dishonored ו-Prey״ ויתרחש ביקום מקביל של אמריקה במאה ה-20. כמו שאפשר לראות מהתמונות שקיבלנו המשחק מזכיר במעט את הסגנון של משחקי Fallout עם מה שנראה כמו עוזר אישי רובוט כשקולנטוניו אמר שהמשחק יהיה ״משהו כמו Fallout שפוגש את Dishonored. זה אומר שיהיה אפשר לצפות להרבה קווסטים כמו למשל משימות חקר של מקומות או פשיטה על מבנים, אבל עם דרך שאתם תבחרו. מדרכים ישירות מאוד או עקיפות יותר כמו למשל באמצעות משא ומתן עם מערכת השיחות של המשחק.״ הסטודיו פתח הרשמה לאלפא של המשחק למקרה ואתם מעוניינים לנסות את המשחק מוקדם.

למשחק אין שם ואלה פחות או יותר כל הפרטים הידועים עליו אבל נמשיך לעקוב ולעדכן.
מה דעתכם על הפרטים של המשחק החדש? נשמע לכם מעניין? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י