הרשמה

הכירו את Spectre Divide: שוטר טקטי חדש ומעניין

משחק מוכר עם קונספט חדש

אותו הדבר המוכר רק בדאבל

עולם משחקי השוטרים הטקטיים-תחרותיים נמצא בקיבעון כבר שנים כשהוא נשלט על ידי שני משחקים ענקיים ודומיננטיים כמו CS:GO 2 ו-Valorant. אני בטוח שאין צורך להציג את המשחקים האלה שמוכרים לכולם כשהם בעלי אותה נוסחאת גיימפליי קבועה של שתי קבוצות שנלחמות ראש בראש שאנחנו רואים כבר במשך שנים. אבל במהלך סוף השבוע האחרון נחשף משחק חדש שהולך להביא רוח מרעננת מאוד לפורמט הטקטי המנומנם עם רעיון מעניין במיוחד.

המשחק המדובר נקרא Spectre Divide כשהוא מפותח על ידי סטודיו Mountaintop Studios שמורכב ברובו מיוצאי Bungie, Respawn ו-Riot Games. המשחק נחשף עם טריילר מעניין שבמבט ראשוני מזכיר מאוד את CS:GO אך מהר מאוד מבינים שמדובר על משהו אחר. Spectre Divide יהיה משחק חינמי שיפגיש שתי קבוצות 3 שחקנים. הפיצ׳ר המרכזי והמעניין של המשחק זאת היכולת של כל שחקן לשלוט על שתי דמויות דבר שפותח הרבה מאוד אפשרויות גיימפליי מעניינות כאשר יהיה אפשר להחליף בין הדמויות בזמן אמת, דבר שגם מעניק לכל שחקן שתי הזדמנויות לפני שהוא מחוסל ויוצא מהמשחק. כאמור היכולת הזאת פותחת הרבה מאוד אפשרויות כמו שימוש באחת הדמויות כפיתיון למארב או כמחסה עבור איגוף שתבצעו. 

כמו שאפשר לראות מהטרייל, למשחק יהיה סגנון גרפי קצת פחות מציאותי מ-CS:GO כשנראה שהוא שואב השראה מ-Valorant ו-Borderlands. מבחינת גיימפליי אז המשחק יציע לנו מספר יכולות קרב מתקדמות בדומה ל-Valorant שיאפשרו לכם לאסוף מידע או לפרוס מגן בשטח, כאשר שחקנים יוכלו ליצור את הדמות שלהם עם היכולות שלה. לצד זאת יהיה אפשר להיכנס בין כוונות תוך כדי תנועה ומצב המשחק הקלאסי של הטמנת/נטרול פצצה יהיה גם כאן. כאמור, המשחק יהיה חינמי ולא יכיל Lootboxes כאשר המודל הכלכלי שלו מתבסס על תשלום כסף עבור רכישת דמויות וסקינים. המשחק עוד לא קיבל תאריך השקה אך אפשר להירשם כבר עכשיו לבטא שלו דרך עמוד המשחק ב-Steam.

מה דעתכם על Spectre Divide? מתכוונים לנסות אותו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י