הרשמה

משחק חדש של Hunt: Showdown דלף בזכות ESRB

האם משחק ההמשך התגלה מוקדם מהצפוי?

ולא נראה שהוא הולך לחסוך מכם דם וחלקי פנים

אני חושב שאחד המשחקים המיוחדים ביותר שיצאו בשנים האחרונות ועדיין פעילים זה Hunt: Showdown. למקרה ולא יצא לכם לשמוע עליו ולנסות אותו אני יותר ממליץ לכם כי הוא אחת מחוויות המשחק המענייניות ביותר שיש היום עם שילוב בין מכאניקות PvPvE שרק גורמת לשחקנים לרצות ולהמשיך לשחק בו בשילוב העבודה שהוא מאתגר מאוד עם מכאניקות הארדקור אך מנגד גם מתגמל את השחקן על ההצלחות שלו. המשחק יצא כבר לפני 6 שנים ושחקנים בקהילת המשחק התחילו לתהות האם נקבל משחק המשך או נוסף ביקום של Hunt: Showdown ועכשיו אנחנו מקבלים את האישור הראשון למשחק שכזה.

שחקנים שגלשו באתר של ESRB, האירגון שאמון על דירוג גיל והתוכן שהמשחק כולל, גילו כי משחק חדש בשם Hunt: Showdown 1896 עלה לאתר עם תיאור קצר. המשחק זכה לדירוג גיל של 17+ עם התיאור הבא: ״זהו משחק ציד מפלצות בגוף ראשון המתרחש בגרסאת פנטזיה של התקופה הוויקטוריאנית. שחקנים משתמשים במחבטים בעלי להבים, אלות, אגרופנים ואקדחים כדי להרוג יצורים דמויי זומבים ויריבים אנושיים. הקרב מודגש על ידי קולות פגיעה, ירי ואפקטים של התזת דם. כלי נשק מסוימים מאפשרים לשחקנים להתמקד בראשם של זומבים או לחתוך את איבריהם. סוג אחד של זומבי מתפוצץ עם דם ו[חלקי] קרביים. סוג אחר מתואר כלובש עור אדם כמו גלימה." התיאור הזה בהחלט נשמע כמו משחק Hunt Showdown.

זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו מקבלים דליפה שהתבררה כנכונה על ידי ESRB שכן זה אירגון רשמי שמקבל את המידע שלו ממפתחים המשחקים כדי לתת דירוג למשחק כפי הנדרש בחוק. עוד נכתב כי Hunt: Showdown 1896 יושק למחשב ולקונסולות הדור הנוכחי.
ניראה שכרגע כל שנשאר לנו זה לחכות עד שנקבל את ההכרזה הרשמית על המשחק.
מה דעתכם על החדשות האלה? מחכים ל-Hunt: Showdown חדש? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י