הרשמה

כלי המודינג של Baldur's Gate 3 מגיעים והמודרים מרוצים

המודרים באים

בחודש ספטמבר יושקו כלי המודינג המאוד מצופים לאחד מהמשחקים הטובים של העשור האחרון

המשחק Baldur's Gate 3 הולך לקבל את עדכון מספר 7 בחודש ספטמבר הקרוב, והעדכון הזה הולך להוסיף לנו את כלי המודים שהחברה הבטיחה בעבר, יחד עם עוד שיפורים שיגיעו בעדכון, ביניהם עוד סוף רע, פיצול מסך לקואופ מקומי ועוד שיפורים לנוחות השחקנים. אנחנו באתר אוהבים מאוד לדבר על קהילת המודים והדברים המטורפים שמעריצים של משחקים שונים מצליחים לעשות, ולכן נתמקד בכלי המודים של המשחק בכתבה הזו.

אז מה צפוי להכיל כלי המודינג החדש של Larian Studios? לפי עדכון הקהילה שפרסמה החברה נוכל לראות תמיכה ישירה ביצירת חפצים חדשים, מודים של קוסמטיקה שלדעתי מהווים כיום את רוב המודים הקיימים, קוביות חדשות, ועיצובים מחדש של ממשק המשתמש. כל אלה הם שיפורים קוסמטיים, אבל עכשיו מתחיל הכיף האמיתי. כלי המודינג יאפשרו למפתחים לייצר מקצועות חדשים, תתי מקצועות חדשים וגזעים נוספים. למה זה מעניין במיוחד? כי זה תוכן שיכול להוסיף משחקיות חדשה שתחזיר את המשחק לפעילות לאחר שנה שהוא יצא.

מבוכים ודרקונים מכיל מקצועות רבים וגזעים רבים שלא נכנסו למשחק המקורי. הפיתוח הזה יאפשר למפתחים עצמאיים לייצר את המקצועות האלה, יחד עם גזעים וחפצים קסומים חדשים שיצרו גיוון אדיר מבלי להסתבך עם עיצוב של היכולות. כל מה שצריך זה לפתוח את הספרים של מבוכים ודרקונים ולבחור את הדמויות האהובות עליכם. אני כבר לא יכול לחכות לראות כרונומנסר ובלייד סינגר ברשימת המקצועות החדשים.

בינתיים החברה ערכה בדיקות אלפא סגורות למודרים נבחרים והתגובות שלהם לא איחרו לבוא. לפי Larian Studios כלי המודינג החדשים מוצאים חן בעיניי המודרים ומקלים עליהם ממש. מנכ"ל החברה סוון ווינק (Sven Vincke) פרסם תגובות של מודרים שניסו את הכלים החדשים ונראה שהם מאוד מרוצים. הם מציינים שהרבה משימות שהיו מאוד קשות ומשמימות הפכו לקלילות ופשוטות, יחד עם פידבק בזמן אמת שמאפשר למודרים לבחון את התוצאות במהירות הגבוהה ביותר. החדשות הממש מרעישות הן שכלי המודינג הללו יגיעו גם לאקסבוקס ופלייסטיישן ויאפשרו לאיכרי הקונסולות ליהנות גם כן ממודים למשחקים ומתוכן של מודרים שיעצים את חווית המשחק. אז כל מה שנשאר זה לחכות ולראות מה יעשו המודרים וכמה תוכן ייתווסף למשחק בשנים הקרובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: מחשב, המסטר רייס  (וגם מובייל, אבל אל תגלו)

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: מטוסי קרב וחלליות

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jones in the fast lane

כשאני לא משחק אני: מפתח משחקים

מסר לעולם: נולדנו מאוחר מידי כדי לחקור את העולם ומוקדם מידי כדי לחקור את החלל. בשביל זה יש משחקים

 

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י