הרשמה

הטריילר האחרון של דדפול & וולברין שוחרר, וחושף דמות שהיינו מעדיפים שלא הייתה נחשפת

דמות אחת שמאוד היינו מקווים שתישאר בגדר הפתעה נחשפה באופן מלא בטריילר החדש והאחרון לדדפול & וולברין

כן כן, הדמות הזאת מופיעה

בעוד כשבוע אחד מסרטי הקומיקס הגדולים ביותר של השנה, ולפי איך שזה נראה גם העשור הנוכחי, עומד לצאת. תמיד ידענו שדדפול & וולברין (Deadpool & Wolverine) עומד להיות חגיגה של עולם האקס-מן בכלל ושתי הדמויות האהובות בכותרת בפרט - אך הטריילר האחרון מיקד אתנו לעד כמה מדובר בשירת הברבור של סרטי האקסמן של אולפני FOX.

אזהרת ספוילרים בהמשך הכתבה! אם אתם רוצים להיות מופתעים ולהגיע עם אפס ידע על מה שעומד לקרות בו - אל תצפו בטריילר ואל תמשיכו לקרוא!

בטריילר שעד כמה שידוע לציבור משתמש בקטעים רק מה-40 דקות הראשונות של הסרט, מופיעה אחת הדמויות שהכי חיכיתי לראות חוזרת בדרך כזו או אחרת בסרטי אקסמן - X-23. השחקנית הספרדית דפני קין (Dafne Keen) חוזרת לתפקיד הפריצה שלה בתור הגרסה הקטנה של הדמות, ולפחות אפשר להגיד שנראה כי היא עומדת לתת הופעה טובה יותר מהפרוייקט המזעזע הקודם שעשתה עם דיסני

מעבר לדפני, גם קיבלנו בפעם הראשונה מבט רישמי על ליידי דדפול שנראת כי תופיע עם פורטל והמון דמויות בדומה לנוקמים: סוף המשחק. אנחנו אישית כבר לא יכולים לחכות לסרט, ולמזלנו הוא ממש מעבר לפינה. מה אתם חושבים על החשיפה? האם הטריילר הראה יותר מדי? מצפים להשקת הסרט ביום רביעי הקרוב? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י