הרשמה

הפיתוח של BioShock הבא מתקדם לצד תמונה ממנו שדלפה

אנחנו עדיין מחכים לחשיפה מלאה כמו שצריך

מתקדם זה טוב, רק נקווה שלא מדובר על BGAE 2

אחד המשחקים שהכי רצינו שיוצגו השנה במסגרת ה-Summer Game Fest היה המשחק הבא בסדרת BioShock. אנחנו ידועים כבר במשך כמה שנים שאותו משחק BioShock חדש נמצא בפיתוח, קיבלנו דיווחים שהוא ירוץ על Unreal Engine 5 ויקרא BioShock Isolation. זה הרגיש כאילו החשיפה המלאה והרשמית שלו נמצאת ממש מעבר לפינה כש-2K אמרה שהיא תציג את אחת הסדרות האהובות שלה באירוע, ההכרזה הזאת בסוף התבררה כ-Civilization VII שאמנם מרגש אותי באופן אישי אבל הוא החזיר את BioShock שוב פעם לשקט מוחלט.

באופן מפתיע, אנחנו מקבלים עכשיו מידע חדש על BioShock הבא. צילום מסך בודד מתוך דמו של המשחק הודלף לרשת ואמנם הוא לא נותן הרבה מאוד מידע אבל כן אפשר לראות את אחד הנשקים שהוא ה-Ricochet Shotgun יחד עם חלק מהכוחות שיעמדו לשירותנו כמה שנראה כמו פלזמה וחשמל. התמונה הודלפה על ידי אנימטור שעבד ב-2K והיא נלקחה מדמו בשנת 2021 תחת שם הקוד Parkside שמתאים לשם קוד של BioShock 4 כפי שדיווח עוד בשנת 2019.

בעוד שהתמונה הזאת כשלעצמה לא נותנת לנו המון מידע חדש על המשחק לצד העובדה שהיא צולמה לפני 3 שנים, היא מצטרפת למספר דיווחים על כך שהפיתוח של המשחק מתחיל להתקדם ולהגביר קצב. לאחרונה לא מעט מפתחים שעובדים ב-Cloud Chamber, שפיתח את שלושת משחקי BioShock ועובד על המשחק החדש, פירסמו ברשתות החברתיות שהסטודיו מגייס עובדים לעשרות תפקידי פיתוח שונים. 

למרות הכל, לצערינו אין לנו עדיין חדשות רשמיות לגבי המשחק הבא בסדרת BioShock כך שנצטרך להמשיך ולעקוב אחריו בתקווה שנקבל סוף סוף הכרזה רשמית ובקרוב.
מה דעתכם על העניין? האם אחרי 10 שנות פיתוח מדובר פה על מקרה נוסף של Beyond Good and Evil 2? או שיום יבואו והמשחק יראה אור? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י