הרשמה

תאריך ההשקה של The Casting of Frank Stone הוכרז

עוד חוויה סינמטית לאוסף

המשחק של Supermassive בעולם של Dead by Daylight סוף כל סוף מקבל תאריך שחרור יחד עם טריילר עלילתי חדש!

אוהבי משחקי Supermassive Games, התאחדו,החברה שעומדת מאחורי חלק מחוויות האימה הסינמטיות הפופולריות יותר של השנים האחרונות כמו Until Dawn (שעתיד לצאת בגרסאת רימאסטר עוד השנה), סדרת The Dark Picture Anthology ו-The Quarry, עובדת בשנה האחרונה על משחק נרטיב חדש בעולם של Dead by Daylight. המשחק הוכרז כחלק מחגיגות השנה השביעית של המשחק במאי שנה שעברה, אך קיבלנו על המשחק מעט מאוד פרטים, אבל עכשיו אנחנו מקבלים תאריך שחרור ומעט יותר פרטי עלילה!

שמועות קודמות טענו שהמשחק יצא בחודש אוקטובר הקרוב לכבוד חג ה-Halloween, אבל במהלך שידור מפתחים של Dead by Daylight לכבוד השחרור של לארה קרופט במשחק שלשום, קיבלנו אישור ש-The Casting of Frank Stone יצא ב-3 לספטמבר הקרוב. בנוסף קיבלנו טריילר חדש לחלוטין שמציג מעט רקע עלילתי: המשחק יקח אותנו לשנות ה-80 ויעקוב אחרי קבוצת בני נוער שחולמת להפוך ליוצרי סרטי אימה שהחליטו ליצור סרט במפעל מתכת נטוש במדינת אורגון כשהם מגלים שהם בעצמם הפכו לחלק מחווית סלאשר אימתית כאשר הם ילחמו על הישרדותם במפעל.

בחדשות נוספות שקשורות ב-Dead by Daylight, כמו שאמרתי קודם, לארה קרופט יצאה אתמול לקהל השחקנים וכולם יכולים להנות ממנה עם ה-Tome (מערכת ה-Battle Pass של המשחק) החדש שכולל גם קסטומיזציה וסיפור עבור לארה, בנוסף לכך מצב ה-2v8 ששחקנים חיכו לו יגיע בחמישי הבא ב-25 לחודש וכל הפרטים עליו ניתן למצוא בסטרים של המפתחים מאתמול (יחד עם ביצועי משחק קצת פחות מרשימים של המפתחים...). מה דעתכם על הידיעה הזאת? מחכים גם כן ל-Casting of Frank Stone? מוזמנים לשתף בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י