הרשמה

מודר יצר את ה-Switch OLED Pro והריץ עליו משחקי AAA

מודר אחד שלקח את הסוויץ׳ שלו לקצה

זה רק אני והמלחם שלי

כבר במשך שנים שמעריצי נינטנדו ושחקנים ברחבי העולם מתחננים לקבל גרסאת Pro חזקה יותר לקונסולת הסוויץ המוצלחת. ובשקט בשקט בזמן שאנחנו מחכים להגעת הדור השני של הקונסולה מתישהו בשנה הקרובה, הסוויץ׳ קוטפת את תואר הקונסולה מבית נינטנדו עם אורך החיים הארוך ביותר ללא מחליפה. אז בזמן שדגם הפרו לא נראה באופק והקונסולה ממשיכה לקבל משחקים חדשים שכבר מתחילים להיות לה כבדים עם קצב פריימים נמוך ומקרטע, מודר אחד החליט ליצור בעצמו את ה-Swtich OLED Pro. 

המודר בעל ערוץ היוטיוב ״naga״ העלה לפני חודש סירטון שבו הוא מראה כיצד הוא משדרג את קונסולת ה-Swtich OLED שברשותו. השדרוג הראשון מגיע בדמות הגדלת נפח האיחסון מ-64GB הצנועים של הקונסולה המקורית לכדי חצי טרה. לאחר מכן גם הזיכרון מקבל קפיצה מ-4 ג׳יגה לכדי 8 ג׳יגה כשלצד שידרוגים אלה naga גם מלחים רכיב מודינג ומשפר את מערכת הקירור כדי לתמוך באוברקלוק שהוא עושה למעבד. לאחר שידרוגי החומרה השונים, naga ממשיך להסבר והדגמה לתהליך מודינג למערכת ההפעלה של המכשיר.

כל אלה יחד יוצרים את מה שהוא נכון לעכשיו הדבר הכי קרוב שנראה ל-Swtich Pro, בסירטוני המשך naga מראה את היכולות של אותה קונסולה שיצר עם יכולות אמולציה של מספר משחקי PC בניהם GTA V, Fallout New Vegas ו-Baldur's Gate 3. בעוד שהיכולת להריץ אותם על הסוויץ׳ היא מרשימה מאוד ומתאפשרת בזכות המודינג המאוד לא קונבנציונלי שבוצע לקונסולה, משחקים אלו עברו ממצב שאי אפשר להריץ אותם בכלל על הקונסולה לכדי מצב שאפשר להריץ אותם אבל זה חלקם פשוט תובעניים מידי וסובלים מקצב פיירמים נמוך מאוד שנע סביב 20FPS במקרה הטוב. כך או כך, ההישג כשלעצמו הוא מרשים ביותר.

מה ש-naga הצליח להשיג הוא מרשים מאוד אבל צריך להזכיר שזה מודינג שמסכן מאוד את המכשיר אם אתם לא יודעים מה אתם עושים ודורש ידע טכני רב. מה דעתכם על המודינג של naga וקונסולת ה-Switch OLED Pro שלו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י