הרשמה

כך מערכות יחסים יעבדו ב-Dragon Age: The Veilguard

צרות של להיות גלגל שלישי...

בין אם אתם מצפים למשחק החדש בסדרת Dragon Age או לא, אנחנו מקבלים פרטים חדשים על איך מערכת היחסים בין הדמויות והשחקן יעבדו

אני לא אשקר, היו לי הרבה ציפיות עבור המשחק החדש בסדרת Dragon Age עד הקיץ הנוכחי. המשחק לפתע שינה את שמו מ-Dreadwolf ל-The Veilguard והטריילר שקיבלנו במהלך האירוע של Xbox היה מאוד מוזר ומאכזב. לעומת זאת, הצגת המשחקיות יומיים אחרי ההצגה הזאת השאירה אותי עם ציפייה מסויימת למה שעתיד לבוא (גם עם ההתמקדות היתרה על האקשן והתרחקות קלה מהאסטרטגיה שהגדירה את הסדרה) ולקראת ההשקה של המשחק מאוחר יותר השנה אנחנו מקבלים פרטים על מערכות שונות במשחק בטפטופים, והיום: מערכות היחסים של הדמויות עם השחקן וביניהן.

אם יש משהו שרבים משחקני Dragon Age מתעניינים בו בנוסף למשחקיות עצמה, היא מערכות היחסים השונות שהשחקן יכול ליצור עם הקומפניונס השונים שהוא יכול לצבור לאורך המסעות שלו בטווינטר (Tevinter). כעת אנחנו מקבלים מעט מידע על איך מערכות היחסים במשחק החדש יעבדו דרך כתבה חדשה ב-Game Informer: לכל דמות בקבוצה של השחקן יש רמת מערכת יחסים, והבחירות שהשחקן מבצע (בין אם הן במהלך שיחה או בעולם הכללי) כמו הבחירה לעזור או לא לעזור לדמויות, או החלטות שיכולות לחרוץ גורל של דמויות שנפגוש בדרך ישפיעו על רמת מערכת היחסים.

למה הרמה של מערכות היחסים של הדמויות שלכם משנה? כל פעם שרמת מערכת היחסים של השחקן עם הדמויות בקבוצה עולה, הדמות מקבלת Skill Points על מנת לפתוח עוד יכולות לדמויות השונות בקבוצה (כל דמות עם הרמה שלה כמובן). בזמן שהדמות של השחקן מקבלת עץ יכולות מאוד רחב שמאפשר יותר התמקדות בקלאסים שונים, העץ של הקומפניונס יהיה הרבה יותר ספציפי עבור הדמות עצמה. לכל דמות יש כ-5 סקילים שונים שהן יכולות להשתמש בהן, אבל הן יוכלו להשתמש רק ב-3 במהלך קרב. על פי תגובה של מאט רודס (Matt Rhodes, במאי אומנותי עבור סדרת Dragon Age), לדמויות השונות בקבוצה יהיו קווסטים אישיים שישפיעו על מערכת היחסים של השחקן עם הדמויות השונות.

כמובן כמו כל משחק של BioWare, יש לא מעט אפשרויות רומנטיות ובמשחק הזה בפעם הראשונה במשחקים שלהם, כל הקומפניונס של השחקן הם אפשרות רומנטית עבורו. יחד עם זאת, בפעם הראשונה, במקום שכל הדמויות בקבוצה יהיו מעוניינים אך ורק ספציפית בשחקן עצמו, הדמויות יכולות להיכנס למערכת יחסים ביניהן. כך למשל אם השחקן יחליט שהוא מפנה כתף קרה עבור אחת מהדמויות בקבוצה, אותה דמות אולי תמצא כתף חמה אצל דמות אחרת בכלל. יחד עם זאת, אנחנו לא יודעים עדיין אם זה אומר שהשחקן לא יוכל ליצור קשר אינטימי עם אותה הדמות בשלב מאוחר יותר למרות זאת.

נכון לעכשיו לא ראינו את מערכות היחסים האלה באף אחד מהטריילרים או בהצגת המשחקיות, כל שנותר לנו כרגע הוא להמשיך לחכות לעוד פרטים בנוגע ל-Dragon Age The Veilguard. מה דעתכם על הידיעה הזאת? מחכים למשחק בציפייה? סקפטיים כמוני? מוזמנים לשתף בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י