הרשמה

עכשיו גם עם מגלשות: Planet Coaster 2 הוכרז ויכיל פארקי מים

הכותר ההמשך למשחק ניהול הפארקים האהוב

לא לשכוח לארוז בגד ים וקרם הגנה

אחד הז׳אנרים האהובים ביותר עליי הוא ז׳אנר משחקי טייקון שהיה פופלארי מאוד בתחילת שנות האלפיים עם משחקים כמו Rollercoaster Tycoon ו-Zoo Tycoon. לצערי הסגמנט הזה של משחקי הניהול דיי נשכח לאורך השנים שכמעט ולא קיבלנו משחקים חדשים, במיוחד לא כאלה בגודל ובאיכות כמו שתי הסדרות שהזכרתי. אבל בשנת 2016 חברת Frontier השיקה את Planet Coaster שהיה משחק ניהול פארקי שעשועים עם תקציב AAA וגיימפליי נהדר עם המון תוכן ומכאניקות מודרניות, שלוש שנים אחר כך קיבלו את Planet Zoo שלקח את אותו בסיס טוב עם מנוע וגיימפליי משובחים והתאים אותם לניהול גן חיות.

בהמלך סוף השבוע חברת Frontier הכריזה על משחק חדש שיהיה משחק ההמשך ל-Planet Coaster. המשחק השני הוכרז יחד עם טריילר קצר שמציג את החידוש הגדול ביותר שלו ואלו פארקי מים. עוד מוקדם להגיד בוודאות אבל נראה כי המשחק השני יקח את כל מה שהמשחק הראשון עשה ואת כל מכאניקות יצירת רכבות הרים שלו כשעכשיו השחקנים יוכלו ליצור פארק מים עם מגלשות מטורפות, בריכות גלים ושחיה יחד עם המון פריטים קוסמטיים כדי לתת לפארק את המראה המתאים ביותר. יחד עם אלה יצטרפו למשחק בעלי תפקידים חדשים כמו מצילים שיהיו הכרחיים כדי להפעיל את פארק המים. נכון לעכשיו אין לנו עוד המון פרטים על המשחק אבל חשיפת גיימפליי מלאה שלו תגיע ב-31 ליולי.

עם הטריילר קיבלנו חלון השקה למשחק כאשר Planet Coaster 2 יגיע מתישהו בסתיו של השנה הקרובה כשהוא יושק למחשב ולקונסולות הדור הנוכחי.
מה דעתכם על Planet Coaster 2? מתרגשים אליו כמונו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י