הרשמה

תכינו את הארנקים: מנוי ה-Game Pass מתייקר

שירות המשחקים הפופולרי יעלה את המחיר שלו החל מחודש ספטמבר הקרוב

נותר רק לקוות שלא נראה עוד עליות מחיר בהמשך

רשמו ביומנים: החל מה-12 בספטמבר המחיר של שירות Xbox Game Pass צפוי לעלות. אבל, לפני שאתם נלחצים/מתבאסים/הולכים להפגין מול הבית של פיל ספנסר, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להיות מוכנים.

נתחיל עם PC Game Pass שהחל מחודש ספטמבר יעלה כ-12 דולר בחודש במקום 10 דולר. מנוי זה מציע גישה לספריית המשחקים הגדולה של השירות יחד עם גישה לשירות EA Play. אם אתם מנויים למנוי ומשחקים איתו על קונסולת Xbox, חשוב שתדעו שכאן למעשה מיקרוסופט הולכת להציע לנו בין היתר גרסת מנוי חדשה לחלוטין שתענה לשם "Xbox Game Pass Standard", שתכלול לצד כל המשחקים שהשירות מציע גם את האפשרות לשחק באונליין, אך לא תכלול את האפשרות לשחק במשחקים חדשים ביום השקתם (ביי ביי Black Ops 6). זהו שינוי יחסית משמעותי שיכול להיות מאוד אטרקטיבי לחלק מהמנויים, ולדעתי הוא הולך לכבוש את הלבבות של ההורים שרוכשים את המנוי לילדים שלהם.

נזכיר בלי קשר שעד-כה הוצע למשתמשים גרסת מנוי ייעודית לקונסולה בשם Xbox Game Pass Core שכוללת את הגישה למשחק באונליין אך לא כללה את ספריית המשחקים הענקית של המנוי (במקום זה המשתמשים קיבלו גישה לספרייה עגומה למדי של קרוב ל-40 משחקים) - המחיר של הגרסה הזו יעלה לכדי 75 דולר למנוי של 12 חודשים, זאת במקום 60 דולר שהוא המחיר הנוכחי של גרסת המנוי הזו. ומה לגבי המנוי בגרסת Game Pass Ultimate? כאן המחיר עולה גם כן מ-17 דולר ל-20 דולר לחודש, לא משנה אם אתם משחקים עם המנוי על מחשב אישי או על קונסולה.

ראוי לציין שעליית המחיר הזו איננה דבר מפתיע במיוחד, כשהסיבה הכמעט ודאית לעליית המחירים היא העובדה שבתקופה הקרובה עומד להיכנס למנוי משחק מאוד אבל מאוד גדול שיהיה זמין למשתמשים ביום השקתו, והוא כמובן Call of Duty: Black Ops 6 - זה זמן טוב להזכיר/להתריע שהוא יגיע רק לגרסת ה-Game Pass Ultimate של המנוי, אז אם בניתם על לשחק בו דרך המנוי תדעו שאתם חייבים להחזיק במנוי Ultimate. באותה נשימה, עליית מחיר כזו יכולה בקלות להיות רק ההתחלה של מיקרוסופט בכל הקשור לתמחור של המנוי המאוד פופולרי שלה, כך שקשה להגיד מה צופן העתיד של המנוי בכל הקשור למחירים בהמשך הדרך.

מה דעתכם? האם עליית המחירים של המנוי מוצדקת? מתכננים לשחק ב-Black Ops 6 באמצעות המנוי? ספרו לנו בתגובות למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5, Nintendo Switch, Steam Deck, 3DS, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: צב ים זה צב עם פיצ׳ר

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י