הרשמה

הכירו את Sowden House, המשחק הבא מהיוצרים של LA Noire

נראה כי מדובר בהמשך רוחני למשחק האהוב, אך בינתיים זו רק השערה

המשחק יתרחש בשנות ה-40' עם סגנון דומה ל-LA Noire

נראה כי המפתחים מאחורי LA Noire, משחק הבלשים האהוב משנת 2011, עובדים על משחק חדש בסגנון דומה בשם Sowden House. הידיעה מגיעה משני פוסטים באינסטגרם מאת פרייה גרבט (Freyja Garbett), זמרת, מלחינה ומפיקה ששיתפה בעמוד שלה כי היא עובדת על הפרוייקט "מהיוצרים של LA Noire".

"Sowden House הוא מותחן פסיכולוגי בשנת ה-40' של לוס אנג'לס שיגרום לכם לפקפק בשפיות שלכם." היא רמזה באחד הפוסטים. שנות ה-40' בהחלט עוזרות למקם את המשחק בסמוך ל-LA Noire, אבל עדיין לא ברור אם יש קשר כלשהו ביניהם, ואם כן אז אם מדובר במשחק המשך, ספין-אוף, או משהו אחר לגמרי. הרמז הגדול ביותר שיש לנו טמון בשם של המשחק, שכן Sowden House הוא אחד מהבתים שהיו בבעלותו של ד"ר ג'ורג' הודל (George Hodel), אחד מהחשודים העיקריים לרצח ה-Black Dahlia, אותו אנחנו חוקרים ב-LA Noire.

Team Bondi, המפתחת מאחורי LA Noire, נסגרה ב-2011 יחד עם השקת המשחק, מה שאומר שהמשפט "מהיוצרים של" מתייחס לדמויות מפתח שהיו חלק מתהליך הפיתוח של המשחק ולא לסטודיו עצמו. עדיין, זה כל המידע שיש לנו על המשחק המסתורי, ויהיה בהחלט מעניין לראות מה בדיוק הוא עומד להיות כשהמפתחת תחליט לחשוף אותו לעולם.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י