הרשמה

Rockstar: קיים סיכוי ל-LA Noire נוסף

למרות הריב הגדול עם Team Bondi, ברוקסטאר לא פוסלים המשך ל-LA Noire

 LA Noire היה אחד המשחקים המפתיעים ביותר של השנה שעברה. עם גרפיקה מצויינת, אנימציות פנים חדשניות ותעלומות בלשיות מוצלחות - הצליח משחק המשטרה הזה לרתק לא מעט גיימרים למסך הטלוויזיה שלהם, אפילו שלא היה מדובר במשחק פעולה סטנדרטי.

ההצלחה הגדולה של המשחק, הן ביקורתית והן מסחרית, לא חזתה את העתיד לבוא: שתי חברות המשחקים שעבדו על המשחק, Rockstar ואולפן המשחקים האוסטרלי Team Bondi, נקלעו לסכסוך לאחר הוצאתו לחנויות, וברוקסטאר טענו בתוקף שהם לא מתכוונים לעבוד שוב עם Bondi. מספר חודשים לאחר מכן האולפן האוסטרלי נכנס לצרות כלכליות ונסגר.

כעת מתברר שסגירתו של Team Bondi לא בהכרח אומרת שראינו את המילה האחרונה מ-LA Noire. בחברת רוקסטאר אמרו בסשן "שאלות ותשובות" עם מעריצים, שהם כלל לא פוסלים אפשרות של הפקת משחק המשך ללהיט הבלשי שלהם. "עדיין לא החלטנו שום דבר. היינו מאוד מרוצים מאיך שהמשחק יצא, ואנחנו שוקלים מה יהיה עתיד סדרת LA Norie", נמסר מהחברה.

"לא תמיד אנחנו רצים לעשות המשכים ישר אחרי יציאת משחק, אבל זה לא אומר שאנחנו לא מגיעים אליהם במוקדם או במאוחר. אתם יכולים להסתכל על Max Payne ועל Red Dead כהוכחה לכך שיש הרבה מאוד משחקים שאנחנו רוצים להכין", נאמר.

 

אך האם LA Noire ללא Team Bondi יהיה באמת LA Noire? במקור, היה אמור האולפן האוסטרלי להיות המפתח העיקרי של המשחק, בעוד תפקידה של רוקסטאר היה רק לפקח על ההפקה ולהפיץ אותו לחנויות. עם זאת, עובדים לשעבר של האולפן האוסטרלי מספרים שבשבועות האחרונים של ההפקה התערבה רוקסטאר בצורה גסה בפיתוח המשחק, ולפי רבים ללא ההתערבות הזאת המשחק היה יוצא הרבה פחות מוצלח.

עם זאת, Team Bondi היתה זאת שהביאה את טכנולוגית אנימצית הפנים התקדמת של המשחק, שאפשרה לשחקנים לגלות האם דמויות משקרות להן על פי ניתוח ההבעות שלהן בלבד. כלל לא בטוח שברוקסטאר יוכלו להשתמש בטכנולוגיה הזאת בסיבוב הבא - מה שיוכל לשנות באופן מהותי את הדינמיקה של המשחק.

כך או כך - ברוקסטאר ככל הנראה לא מתכוונים להתחיל לעבוד על משחק המשך כזה בתקופה הקרובה. בחודשים הקרובים צפויה החברה לשחרר את Max Payne החדש, ואחריו צפוי לצאת המשחק GTA V - ככה שסביר להניח שלאנשי החברה יש מספיק פרוייקטים גדולים על הידיים לשנה-שנתיים הקרובות גם בלי LA Noire 2.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:46 14.02.2012 | סער סער (אורח)

    " LA Noire היה אחד המשחקים המפתיעים ביותר של השנה שעברה"
    אממ... לא. הוא היה מאוד מאכזב....

  2. 2

    14:00 14.02.2012 | סקסי ושובב סקסי ושובב (אורח)

    היי באתי היום לדבר איתכם על משהו. שמתם לב שבזמן האחרון אף אחד לא נכנס לvgames וזה בגלל סיבה אחת פשוטה. הסיבה היא שהאתר העיף את הקטגוריה סקסי ושובב מהמשחקים אז אנא החזירו את זה וכך גם הגולשים יחזרו.

  3. 3

    15:11 14.02.2012 | ilan12belo ilan12belo

    L.A. noire משחק מצוין
    אבל הסוף פשוט לא מתקבל על הדעת

  4. 4

    19:44 14.02.2012 | tomer9876 tomer9876

    איך אהבתי את המשחק...
    הייתי רוצה שהמשחק הבא יהיה בלוס אנג'לס של ימינו אפילו שנות השבעים מספיק לי כי אין הרבה טכנולוגייה בתקופה הזאת אז זה פחות מעניין (:

  5. 5

    05:35 16.02.2012 | ל-3 ל-3 (אורח)

    הסוף גם כן מצויין, פשוט לא כל כך מובן, צריך לזכור את כל המשחק בשביל להבין אותו...

  6. 6

    05:24 19.02.2012 | huu huu (אורח)

    2 אתה המלך, ואמא שלך היא חתול

  7. 7

       | פורסם ע"י