הרשמה

מוד חדש ל-The Witcher 3: Wild Hunt מוסיף מרוצי סירות שנחתכו מהמשחק

הודות ל-REDkit, אפשר לצפות להרבה תוכן חדש שיגיע למשחק ישירות מהקהילה

אחרי שתסיימו עם טורניר האיגרוף, מרוצי הסוסים ומשחקי הקלפים, אל תשכחו לפנות זמן גם למרוצי הסירות

CD Projekt Red השיקה לאחרונה את ה-REDkit, כלי מודינג יעודיים ל-The Witcher 3: Wild Hunt אשר פותחים בפני הקהילה מגוון רחב של אפשרויות לכל מה שנוגע להוספה של תוכן חדש למשחק שבקרוב יחגוג 10 שנים. כלי המודינג האלו מאפשרים הוספה של חפצים, דמויות, נשקים, משימות ואפילו שינויים לממשק של המשחק. הקהילה כבר התחילה לעבוד במרץ על פיתוח של מודים ולמרות שרובם המוחלט בינתיים נותן לשחקנים מעין צ'יטים כמו כמות בלתי מוגבלת של כסף וגישה חופשית לכל החפצים שקיימים במשחק, אחרים מתמקדים בלתת לנו תוכן שבאמת יהיה שווה את הזמן ותשומת הלב שלנו.

אחד מהמודים האלו הוא Boat Races, שלפי השם אנחנו לא חושבים שצריך הקדמה כלשהי, אבל ניתן אותה בכל זאת. המוד מוסיף מרוצי סירות שבאופן מפתיע, "היו בתכנון בזמן הפיתוח של המשחק אך נחתכו מהגרסה הסופית שלו.", כך מצויין בתיאור בעמוד שלו ב-Nexus Mods. "עם ההשקה של REDkit, כ-100% מהתסריט של מרוצי הסירות נמצאו בקבצי המשחק, מה שאפשרו לתהליך השחזור להתחיל. רק קבצי טקסט ושמע נמצאו, והשאר נוצר מאפס ומבוסס על הכתיבה של CDPR וניתוח של הקבצים."

כרגע המוד פותח גישה ל-4 מרוצים שזמינים במספר מקומות ברחבי מפת המשחק, כשהמסלולים שלהם קבועים. בעתיד, צוות הפיתוח של המוד מתכנן להוסיף מסלולים שיהיו אקראיים ואת האפשרות לחזור עליהם כמה פעמים שתרצו. בנוסף, הצוות מתכנן להוסיף דיבוב לשפות נוספות מלבד אנגלית. כל כך כיף לראות את קהילת המודים מפיחה חיים חדשים במשחק האהוב הזה ואנחנו רק נותרים עם התהייה לאן הקהילה תיקח את זה מכאן.

ספרו לנו, אילו מודים הייתם רוצים לראות מגיעים ל-The Witcher 3: Wild Hunt? עושה לכם חשק לחזור למשחק? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י