הרשמה

ההרחבות העלילתיות של GTA 5 בוטלו כדי לתת מקום לעוד תוכן ל-GTA Online

כנראה שכבר ניחשתם את הסיבה, אבל עכשיו היא מגיעה ממקור רשמי

הסוכן טרבור, פלישת חייזרים ואפוקליפסת הזומבים הן ההרחבות שהיינו יכולים לקבל

נראה כי הסיבה שלא קיבלנו שום הרחבה למצב הסיפור של GTA 5 היא אותה הסיבה ממנה חששנו כל השנים האחרונות - Rockstar Games פשוט לא רצתה לבזבז משאבים על תוכן שיכניס לה פחות כסף ממה שמצב האונליין של המשחק יכניס, כך טוען מפתח לשעבר בחברה שעבד על אחת ההרחבות.

למי שלא זוכר, בשנה שעברה קוד המקור של המשחק הודלף בשלמותו מה שחשף מספר שמות להרחבות פוטנציאליות שהיינו יכולים לקבל, ביניהם Agent Trevor, Alien Invasion ו-Zombie Apocalypse, כנראה הגרסה של המשחק ל-American Nightmare של Red Dead Rdemption הראשון. על ההרחבה של Agent Trevor כבר קיבלנו אישור מסטיבן אוג (Steven Ogg), השחקן של הדמות, שאישר שהיא הייתה בפיתוח שבסופו של דבר הופסק. כעת, אנחנו יודעים בדיוק אל מי להפנות את האצבע כשהנושא יעלה לדיון בארוחה המשפחתית הבאה - ההצלחה הלא יאמנת של GTA Online.

מפתח לשעבר ב-Rockstar Games בשם ג'יימס רובינו (James Rubino) התראיין לאחרונה לערוץ היוטיוב SanInPlay שם סיפר כי הוא היה אחד מהעורכים ואמני המצלמה בחברה למשך 6 שנים. כחלק מזמנו בחברה הוא עבד על ההרחבה של Agent Trevor. "פיצלנו את הצוות לשתיים, כך שאני נשארתי עם GTA Online ועם ההרחבה, שסטיבן אוג היה חלק מאוד חשוב ממנה, וחלק אחר מהצוות הלך לעבוד על RDR2". רובינו סיפר שאחרי שמצב האונליין של המשחק הושק, "זה היה פרת כסף ואנשים אהבו אותו כל כך שהיה קשה לשכנע שהרחבה תתחרה בו..אני חושב שבהסתכלות אחורה כנראה שהיינו יכולים לעשות את שניהם, אבל זו הייתה החלטה עסקית שהם עשו."

אנחנו די בטוחים שכל אחד שתהה לעצמו למה לא קיבלנו אף הרחבה עלילתית למשחק היה יכול להבין לבד שרוקסטאר פשוט מעדיפה להתמקד במה שיכניס לה הכי הרבה כסף, אבל כעת כשיש אישור רשמי על כך, עוד יותר עצוב לנו לחשוב מה היה יכול להיות. מה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י