הרשמה

נבחרת ישראל מצטרפת ל-FC24 באופן רשמי

העידכון שיצא בסוף השבוע מחזיר את הנבחרת אחרי 22 שנה

אני אצבע את השלכת בירוק

אני מודה שזאת כתבה שלא ציפיתי לכתוב, אבל נבחרת ישראל בכדורגל מצטרפת ל-FC24 באופן רשמי. אחרי שבמשך שנים שחקנים שרצו לשחק עם הנבחרת הלאומית היו צריכים להתקין כל מיני פ׳אצים ומודים שנעשו על ידי קהילת השחקנים והוסיפו את שחקני הנבחרת בצורה לא רשמית, חברת EA הכריזה במהלך סוף השבוע שנבחרת ישראל תצטרף למשחק הכדורגל כחלק מעידכון חינמי שהגיע למשחק.

התוספת המרגשת מגיעה כחלק מעידכון של FC24 לכבוד טורניר היורו שמתרחש בימים האלה. העידכון הוסיף למשחק מספר נבחרות שלא היו בו עד היום כשכאמור, אחת הנבחרות האלה היא גם נבחרת ישראל. על פי הודעת ההתאחדות לכדורגל, התוספת למשחק נבעה מהתעקשות ההתאחדות לאפשר לשחקנים ישראלים שמתחרים בגמר הטורניר eFootball לשחק עם הנבחרת הלאומית ומהעובדה ש-EA נעתרה לבקשה. קשה להגיד כמה זה נכון והאם זאת הסיבה האמיתית שכן אנחנו יודעים שנבחרת ישראל נמצאה בקבצים של המשחק כבר לפני חודשים ארוכים יחד עם נבחרות נוספות. נבחרת ישראל לא הייתה באופן רשמי במשחק כ-22 שנה ואלה חדשות משמחות במיוחד, נקווה שמכאן והלאה, הנבחרת תיהיה זמינה גם במשחקים העתידים לצאת בשנים הקרובות. באופן אישי, הייתי שמח גם לשלם על DLC עם קריינות של יורם ארבל ואבי מלר כמו שהייתה לנו ב-FIFA 2002. ימים יפים. 

 

 

כאמור, העידכון זמין להורדה בחינם כבר עכשיו. כדי לשחק עם הנבחרת צריך לעדכן את המשחק עם עידכון הקבוצות האחרון, לעבור למצב היורו שזמין במשחק ודרכו לבחור במשחק חדש, תחת נבחרות לבחור בקטגוריית Unqualified ואז נתן לבחור את הנבחרת.
מה דעתכם על הנושא? האם ניסיתם לנצח את הטורניר עם הנבחרת הישראלית? מחכים ל-DLC עם קריינות בעברית? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י