הרשמה

מנכ״ל Ubisoft: חידושים למשחקי Assassin's Creed בדרך

האם אחרי Shadows נקבל הפסקה מכותרים חדשים?

ואתם כבר בטוח יודעים מה כולם רוצים

מאז שהושקה לראשונה ב-2007, סדרת משחקי Assassin's Creed עברה תהפוכות רבות. הסדרה שהתחילה עם משחקים שלקחו אותנו לתקופת מסעות הצלב והרנסאנס המשיכה לתקופות מעט יותר מודרניות כמו התקופה הויקטוראנית והמהפכה האמריקאית עד שהיא לקחה צעד אחורה עם משחקי יוון ומצרים העתיקות. לדעתי הסדרה התחילה כיצירת מופת עם כמה מהדמויות האייקוניות ביותר שקיבלנו כמו אלטאיר ואציו אבל היא לאט לאט איבדה את דרכה והיום היא פשוט עוד סדרה. הכותר החדש בה יושק בחודש נובמבר הקרוב ויקח אותנו לימי יפן הפיאודלית, תקופה שמעריצים רצו כבר הרבה זמן שסדרת המשחקים תלך אליו.

בראיון שפורסם באתר Ubisoft עם מנכ״ל החברה וויס גולמונט (Yves Guillemont) דובר על המשחקים הבאים של החברה. בתשובה לשאלה על העתיד של סדרת Assassin's Creed גולמונט אמר: ״דבר ראשון, שחקנים יכולים להתרגש מכמה רימייקים שיאפשרו לנו לבקר שוב במשחקים שיצרנו בעבר ולבצע להם מודרניזציה. יש עולמות בחלק ממשחקי ה-Assassin's Creed הישנים שהם עשירים מאוד. שנית, התשובה לשאלה הזאת זה שיהיה מגוון רב. המטרה היא שמשחקי Assassin's Creed יצאו באופן קבוע יותר אבל שזאת לא תיהיה אותה החוויה בכל שנה. יש עוד הרבה דברים שיגיעו בניהם Assassin's Creed Hexe שהוכרז והולך להיות משחק שונה מאוד מ-Shadows. אני חושב שאנחנו הולכים להפתיע אנשים.״

מדי

מיד עם יציאת הראיון מעריצים רבים התחילו לפנטז שאחד מתוך אותם רימקיים המדוברים הוא חידוש ל-Black Flag שנחשב בעיני רבים לאחד המשחקים הטובים ביותר בסדרה, אם לא הטוב שבניהם. Black Flag הוא המשחק הנהדר ש-Skull & Bones היה צריך להיות והוא לא היה. לצד זאת ובהמשך לאמירה של גולמונט אפשר לחשוב שאולי נראה את סדרת Assassin's Creed עוברת למתכונת פיתוח דו-שנתית של משחק חדש לגמרי ושנה לאחר מכן רימייק למשחק וותיק אם כי נצטרך לחכות למידע נוסף בנושא.

מדי

מה דעתכם על האמירה של גולמונט? איזה משחק תרצו לקבל כרימייק? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י