הרשמה

הרימסטאר של Dead Rising יחשף במלואו באירוע של Capcom השבוע

פרנק ווסט חוזר - ו-Capcom ינסו לדאוג שזה יהיה בגדול

הסדרה המתה חיה

אז, אחרי שהספדנו אותה, סיכמנו אותה וסיקרנו את כל האירועים שהיה אפשר לסקר (כולל האחד המוזר של Devolver) - תקופת הבלי-3 חוזרת לאפילוג מוזר אך מבורך בדמות אירוע קטן של אחת החברות היפניות הכי מוצלחות של השנים האחרונות אם לא הכי מוצלחת, Capcom.

האירוע הקטן יחסית יערך בשעון ישראל בלילה שבין יום שני ה-1.7 ליום שלישי ה-2.7 בשעה 01:00, שעה מספיק גבולית בשביל לשער שדימה מ-Yallabalagn יפתח לייב. קאפקום הכריזו מראש שיופיעו באירוע רק שלושה משחקים שימלאו את עשרים וחמש הדקות שלו, כשאחד מהם הוא הרימסטאר המצופה ל-Dead Rising שיחשף במלואו וכפי שנרמז בטריילר אולי אפילו נקבל תאריך יציאה בשנה הנוכחית. המשחק השני הוא Kunitsu-Gami: Path of the Goddess, שכמו שכבר ציינו כאן באתר נראה פשוט מסקרן באופן יוצא דופן והמשחק האחרון הוא גרסאת המכשירים הניידים של חברת אפל ל-Resident Evil 7 הנהדר שבעצם התחיל את הרצף הטוב של החברה.

אין ספק שהסיבה המרכזית לאירוע היא חזרתו של פרנק ווסט ברימסטאר שיכול להחתם כאחד מסיפורי הסינדרלה המקסימים של השנה, וכל זה מול עוד משחק זומבים באווירה קלילה - Lollipop Chainsaw שמקבל גרסה דומה בספטמבר. ובכל זאת - היינו ממליצים לכם גם לשים עין על Kunitsu-Gami. איזה אירוע קיץ הכי אהבתם? מרוצים מהאפילוג הקטן הזה? כתבו לנו בתגובות ונתראה ביום שלישי בסיכום האירוע.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י