הרשמה

זה לקח לה חמישה פרקים, אבל The Acolyte סוף סוף עשתה משהו מעניין

סדרת מלחמת הכוכבים החדשה לא שווה צפייה לדעתינו והפרקים החדשים שיצאו לא שינו את זה - אבל בהחלט שווה לדבר על התאוריה החדשה שיצאה בעקבות הפרק החמישי

רן רן

השורות הראשונות של הכתבה הזאת עומדות להיות כנראה הראשונות מסוגן באתר. כן, הכתבה הבאה עומדת לדבר על ספויילרים לפרק 5 של The Acolyte, סדרת מלחמת הכוכבים החדשה. וכן, אני עומד לשכנע אתכם שבמקרה הספציפי הזה - כדאי לכם לקרוא גם אם לא ראיתם אותה. כפי שכתבתי בביקורת לפרקים 1-4 "למרות שהתכנים הבוגרים שלה לא רעים בכלל, השילוב שלהם עם שטחיות בנוסח סדרת ילדים גורם לסדרה לאבד את הזהות של מלחמת הכוכבים בפרט ובקושי למצוא זהות בכלל". פרק 5 מעט יותר טוב, אבל הוא לא שווה את השעממום של שאר הפרקים. מה שכן שווה - זה לדבר על המשמעויות שלו. שוב, ספוילרים לפרק 5 של The Acolyte. ראו הוזהרתם.

לאחר קרב חרבות אור ברוטלי בו כמה מהדמויות הבולטות של הסדרה נרצחו ומכניקות מהקומיקסים של הסדרה נכנסו למיינסטרים כמו השימוש בCortosis, מתכת בידיונית היכולה להשבית חרב אור לכמה שניות - הגענו לטוויסט הגדול של הסדרה והוא לא הפתיע אף אחד. הנבל הגדול הוא אותו חבר סטלן של אחת מהדמויות המרכזיות שראינו, ולמרות שהוא מגניב והשחקן עושה עבודה מעולה - הכתבה על חלק אחר בו. לקראת סוף הפרק כשהמצלמה עליו מתחילה להתנגן מאחורה גרסה שקטה של מנגינתו האייקונית של קיילו רן, הנבל מהסרטים החדשים. בשיבול העיצוב של הנבל, מעריצי הסדרה מסיקים, באופן מבוסס מאוד יש להגיד, שהסדרה בעצם תהפוך למעין סיפור מקור לחבורה של קיילו שקיבלה את השם Knights of Ren. לפי המיתולוגיה של מלחמת הכוכבים החבורה התקיימה גם שנים לפני קיילו, כך שבכל ואריאציה שלה תמיד היה מנהיג עם קסדה דומה לשל הנבל ב- The Acolyte.

זה ללא ספק מכניס קצת רוח במפרשים, אך נדגיש שלדעתינו הפרקים הראשונים לא שווים את זה. נקווה שתוכן מלחמת הכוכבים הבא, שהוא המשחק Star Wars Outlaws שיוצא ב-30 באוגוסט, יהיה ראוי לשם העדיין טוב שיש לפרנצ'ייז.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י