הרשמה

הטריילר החדש של Batman: Caped Crusader מחזיר אותנו לעבר

האביר האפל חוזר והוא קודר מתמיד

אנחנו זוכים לראות את החזון החדש של יוצר סדרת האנימציה משנות התשעים

עברו יותר משלוש שנים מאז שהוכרזה הסדרה Batman: Caped Crusader, אחד הפרוייקטים המסקרנים שמסתובבים בעולם הקומיקס וגיבורי העל. עכשיו אותה סדרה מעניינת זוכה לטריילר חדש כשהוא מתחיל עם השאלה: מה אתם חושבים על באטמן?

ברוס טים, אחד היוצרים של סדרת האנימציה המופתית של באטמן משנות התשעים, בגיבוי מאט ריבס (הבמאי של The Batman - אחד מסרטי איש העטלף האפלים ביותר, תרתי משמע) וג'יי ג'יי אברהמס (אבודים, סטאר טרק, סטאר וורס ועוד מלא), מנסים לענות עליה בכך שהם מחזירים את באטמן לתחילת הקריירה, שעוד חצי שנה תחגוג 85, ולמרות שהרבה חשבו שנזכה לראות המשך או ריבוט לסדרת האנימציה, אנחנו מקבלים משהו שונה לגמרי. משתי הדקות של הטריילר נראה שמדובר בחזרה למקורות של באטמן, עם סיפור שמזכיר את הסרט הראשון של טים ברטון יחד עם הקומיקס Year One. אמנם אנחנו שוב מקבלים את אחד מסיפורי המקור הידועים בתרבות הפופ, אבל א', לא נצפתה בינתיים סצנת שרשרת הפנינים הידועה לשמצה, וב', אחרי כמה וכמה סדרות מצויינות, אני סומך על ברוס טים שידע לחדש. האנימציה של הסדרה משלבת את הישן והחדש בצורה ששלחה אותי לחשוב על 'X-Men 97 המצויינת, והאסתיקה מזכירה את סדרת האנימציה המקורית, יחד עם עיצוב ששואב השראה מסרטי גנגסטרים משנות הארבעים (ואפילו את סדרת הקולנוע הנשכחת משנת 1943) והלוק של הופעת הבכורה של באטמן ב-Detecvie Comics אי שם במרץ 1939.

את באטמן מדבב היימיש לינקלייטר (Midnight Mass) לאחר שהמדבב המקורי, קווין קונרוי, הלך לעולמו לפני שנתיים. בנוסף מדבבים בסדרה כמה שחקנים ושחקני קול ידועים כמו היילי ג'ואל אוסמונט (החוש השישי, עמק הסיליקון), ג'ו דימג'יו (בנדר מפיוצ'רמה) וטום קני (לנצח יזכר בתור בובספוג), ואנו זוכים לשמוע בטריילר את כריסטינה ריצ'י בתור אשת החתול. הטריילר הקצר מציג גלריה מרשימה של גיבורים ונבלים, כולל אלפרד מדושן מתמיד, הארלי קווין ומונטויה (שתי דמויות שנוצרו בסדרת האנימציה המקורית), המפקח גורדון, דו פנים, הפינגווין, פני חימר ועוד רבים ואהובים (או שנואים). מי שבולט בהעדרו הוא הג'וקר, למרות שיש לי הרגשה ששומרים לנו אותו ועוד כמה הפתעות לסדרה עצמה, שתעלה בראשון באוגוסט בשירות הסטרימינג Amazon Prime.

בינתיים תוכלו לראות את כל סדרת האנימציה המקורית בנטפליקס, או את סרט חג המולד הנהדר והלא מוערך, Merry Little Batman, ב-Amazon Prime.
מה דעתכם על הטריילר? מחכים ליציאת הסדרה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי ברגר - כתב תוכן

רועי ברגר - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5, Switch, Mobile

בחיים לא תנצחו אותי ב: King's Quest 1 :-)

המשחקים שהגדירו לי את הילדות: כל מה ש-Sierra ו-LucasArts הוציאו בעבר, וטטריס על הגיימבוי

כשאני לא משחק אני: כותב, יוצר, מפיק, מתרגל ומלמד יוגה ומגדל שני יצורי אנוש

מסר לעולם: פראפרזה על דברי המורה שלי ליוגה: אף פעם אל תנסו להוכיח כלום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י