הרשמה

כבר לא באופק: סדרת Horizon בנטפליקס בוטלה

ה- IP המוצלח של סוני יצטרך לחכות עוד קצת זמן עד שנקבל סדרה עליו

כבר לא באופק

בידיוק כמו המבול הנוכחי של חדשות על סדרות גיימינג שהתחיל אחרי ההצלחה של Fallout - כך גם קרה לפני שנה וחצי אחרי ההצלחה של האחרונים מבינינו. אחת מהסדרות הראשונות שהוכרזו הייתה סדרה על Horizon: Zero Dawn - סדרת המשחקים המוצלחת של סוני. היום אנחנו כבר יודעים להגיד שזה לא יקרה.

שיין ראונדטרי (Cheyenne Roundtree), תחקירנית של המגזין האמריקאי Rolling Stone למדה אתמול שהחליטו לבטל בנטפליקס את האדפטציה למשחק, ככל הנראה בגלל בעיות עם המפיק. סטיב בלאקמן (Steve Blackman) המפיק הדי מוצלח שאחראי על The Umbrella Academy ו-Legion נמצא בימים האחרונים תחת מבול של האשמות על התנהגות לא נאותה, ולפי הכתבת בנטפליקס הוחלט על הפסקת הקשר עם בלאקמן וגניזת Horizon שאמורה להיות הפרוייקט הבא שלו.

זה לא שלנטפליקס חסר תכנים שיעלו בקרוב. עם העונה האחרונה של Cobra Kai המתחילה החודש, אמילי בפריז שחוזרת באוגוסט (אל תשפטו אותנו - היא גילטי פלז'ר מעולה) וכמובן העונות הבאות של להיטים כמו דברים מוזרים, וונסדיי ו-ואן פיס השירות באמת מלא בדברים מרגשים שיקלו את הבאסה מביטול הסדרה. בואו רק נקווה ש-God of War של אמזון לא יסבול מאותו גורל.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י