הרשמה

המשחק Star Wars: Bounty Hunter מקבל גרסה מחודשת לקונסולות המודרניות

המשחק המקורי מ-2002 מקבל מתיחת פנים

לצד שיפורים גרפיים מתבקשים, המשחק אפילו יוסיף את האפשרות לשחק בתור דמות שרק נרמזה במשחק המקורי

בהפתעה מוחלטת ואחת שבהחלט מתקבלת בברכה, הסטודיו Aspyr הכריז על ההשקה הקרובה של Star Wars: Bounty Hunter בגרסה מחודשת ומשופרת לקונסולות המודרניות ולמחשב האישי.

מדובר במשחק ששייך לתקופה אחרת וגם אפשר להגיד טובה יותר לכל מה שקשור למשחקי מלחמת הכוכבים. במשחק, אנחנו מגלמים את ג'נגו פט, צייד הראשים הטוב בגלקסיה במצוד אחר ג'דיי אפל. המשחק נותן לנו גישה למגוון נשקים אייקונים המזוהים עם הדמות כמו צמד אקדחי הלייזר שלו, להביור, חצים רעילים, טילים מתיק הסילון שלו ועוד. הגרסה המחודשת למשחק מ-2002 מבטיחה להציג טקסטורות משופרות, אפקטי תאורה שעברו מהפך מוחלט, תמיכה בשלטי ה-Dualsense עם פיצ'רים כמו Adaptive Triggers והיכולת לשמוע את הקשר של ג'נגו דרך הרמקול בשלט (מגניב) וכו'.

אחד מהדברים היותר מעניינים שמתווספים בגרסה הזו היא היכולת לשחק בתור בובה פט, בנו של ג'נגו, דבר שרק היה מרומז בגרסה המקורית של המשחק אך אף פעם לא היה באמת קיים בה. במשחק המקורי ניתן למצוא טקסטורה מוחבאת באיכות מאוד נמוכה עם הכיתוב "השלימו את כל משימות ציד הראשים כדי לשחק בתור בובה". אבל, שחקנים שהגיעו ל-100% השלמה של המשחק מעולם לא הצליחו לפתוח את היכולת הזו. כאן, המפתחת הופכת את החלום למציאות ותאפשר לנו לגלם את בובה לאחר השלמת הקמפיין בפעם הראשונה. אמנם מדובר בסקין פשוט שכנראה לא ישנה שום דבר במשחקיות עצמה, אבל איזה כיף שיש משהו שאפשר להשיג דרך השלמה של משחק ולא דרך רכישה של DLC או מיקרו-רכישות?

הגרסה המחודשת ל-Star Wars: Bounty Hunter תושק ב-1 באוגוסט לקונסולות ה-Playstation 4, Playstation 5, Xbox One, Xbox Series X/S ולמחשב האישי.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י