הרשמה

כל ההכרזות והחדשות מאירוע ה-Nintendo Direct של יוני 2024!

האירוע של נינטנדו לחציון השני של השנה הגיע

אחרי הרבה המתנה, קיבלנו גם אירוע משחקים מצד המפתחת היפנית

היו לא מעט שמועות האם לצד אירועי המשחקים של Summer Game Fest 2024 נקבל גם אירוע מבית Nintendo שידבר על משחקי החברה לחודשים הקרובים. בעוד שחגיגת המשחקים נגמרה לפני שבוע וחשבנו שחלון ההזדמנויות עבר, קיבלנו אתמול הכרזה על אירוע Direct שנערך היום ועסק במשחקי החברה לשארית 2024 ותחילת 2025. אפשר לראות את האירוע במלואו כאן או לקרוא את סיכום כל מה שהוכרז בהמשך הכתבה למטה.

Mario & Luigi Brothership

האירוע נפתח עם מריו ולואיגי בטריילר צבעוני למשחק החדש של הצמד אחרי 9 שנות הפסקה מאז המשחק הקודם. בטריילר ראינו שלבי פלטפורמינג, קרבות זוגיים של צמד האחים האהוב וחלק מעולמות המשחק שיחכו לנו במשחק. Mario & Luigi Brothership יושק ב-7 לנובמבר.

Nintendo World Championship: NES Edition

חושבים שאתם יכולים להתחרות במשחקים הקלאסיים של Nintendo? עכשיו תיהיה לכם הזדמנות להוכיח את היכולות שלכם כשתעמדו מול מעל 150 אתגרי ספיד-ראן מתוך 13 משחקי NES קלאסים. Nintendo World Championship: NES Edition יושק לסוויץ ב-18 ביולי עם הזמנה מוקדמת שזמינה כבר עכשיו.

Fairy Tale 2

האינמה האהובה Fairy Tale חוזרת עם משחק חדש, הטריילר הציג לנו את מערכת הקרבות בזמן אמת עמוסת הקסמים שנוכל לנסות בחודשי החורף הקרוב כאשר המשחק יושק.

Fantasian Neo Dimension

מהיוצרים של סדרת משחקי Final Fantasy אנחנו מקבלים משחק חדש שיקח אותנו למסע בנעליו של Leo שיאלץ לגבור על אויב שמאיים על המשך קיום האנושות עם קרבות חוצי מימדים. גם הטריילר הזה שם דגש על מערכת הקרבות של המשחק והיכולות לשלוח אוייבים למימד אחר. Fantasian Neo Dimension יושק בתקופת החגים השנה.

Nintendo Switch Sport

אם אתם רוצים משהו קצת פחות עמוס אקשן אז תשמחו לדעת שמשחק הספורט של נינטנדו מקבל עידכון כדורסל שיוסיף תחרות שלשות ומשחקי 2 על 2 באופן לוקאלי או אונליין. העידכון החינמי יגיע בקיץ הקרוב.

MIO: Memories in Orbit

טריילר חדש ומסקרן עם ארט סטייל יחודי התברר כטריילר חדש למשחק בשם MIO. לא ידעו לנו הרבה עליו אלא שהוא ועולם המשחק היפיפה שלו יגיעו מתישהו ב-2025.

Disney Illusion Island

גם המשחק של דיסני מקבל עידכון חינמי שיוסיף הרפתקאה חדשה שתקח אותנו לעומקה של תעלומה חדשה שנצטרך לפתור על ידי מציאת רמזים שפזורים בעולם. העידכון יגיע היום לכל בעלי המשחק.

Hello Kitty Island Adventure

המשחק הבא הוא משחק ההרפתקאות של הלו יקיטי ששואב הרבה מאוד השראה מ-Animal Crossing. במשחק נצטרך לתחזק קשרים ולצאת להפתקאות יחד כדי לגלות אילו סודות האי מסתיר. Hello Kitty Island Adventure יגיע באופן אקסלוסיבי לזמן מוגבל לסוויץ׳ בשנה הבאה.

Looney Tunes: Wacky World of Sports

משחק הספורט של הדמויות המצוירות האהוב עלינו יאפשר לנו לשחק בארבעה סוגי ספורט שונים עם עד ארבעה שחקנים בקואופ. המשחק יושק לסוויץ׳ בסתיו הקרוב.

Among Us

עוד עידכון שמגיע היום ומוסיף למשחק מספר תפקידים חדשים כשנוכל להצמיד מכשירי מעקב לשחקנים אחרים בתפקיד הרוצחים או להתריא לשחקנים אחרים אחרי שנהרגנו. כאמור, העידכון יגיע למשחק מאוחר יותר היום באופן חינמי.

Farmagia

לא נמאס לכם מ-Palworld? עוד משחק מפלצות מצטרף לנוף הגיימינג כשהוא מציג שילוב מעניין בין קרבות מפלצות ומערכת ניהול חווה שתאפשר לכם לגייס מפלצות נוספות. מבולבלים? תנו לטריילר לדבר בשם עצמו. Farmagia יושק בראשון בנובמבר.

Donkey Kong: Country Returns HD

הגורילה האהובה חוזרת עם חידוש למשחק שיצא לקונסולת ה-Wii. המשחק החדש יציג גרפיקה מעודכנת באיכות HD עם אותה משחקיות אהובה שמוכרת לנו וקואופ מקומי יחד עם חבר נוסף. אם לא שיחקתם במשחק המקורי זאת הזדמנות מעולה להשלים אותו כשיושק ב-16 בינואר 2025.

Dragon Quest III HD-2D Remake

טריילר חדש ומקסים שמציג לנו את החידוש למשחק הקווסט-RPG הותיק. המשחק יציג גרפיקה מחודשת ופשוט יפיפיה שאי אפשר להוריד ממנה את העיניים כשהוא יעקוב אחרי הסיפור המקורי. החידוש ל-Dragonquest III יגיע ב-14 לנובמבר. לצד זאת קיבלנו הכרזה גם על חידוש למשחק הראשון והשני שיגיעו מתישהו ב-2025.

Funko Fusion

אלמנט חדש לבובות הפופ שמוכרות לכולנו מבית Funko POP עם משחק חדש שיעיר את הבובות לחיים עם יותר מ-60 דמויות שונות ממשחקים, סדרות וסרטים מוכרים. כל מפת משחק תביא איתה אתגרים חדשים שייחודים לה בהתאם לסביבתה. המשחק יושק ב-13 בספטמבר.

Luigi's Mansion 2 HD

טריילר חדש לחידוש למשחק של לואיגי עם תאריך השקה ל-27 ביוני.

The New Denpa Men

משחק הרפתקאות RPG חדש שיאפשר לכם לבנות את האי שלכם ולצאת למסע בעקבות איש ה-Denpa יחד עם עד 4 חברים נוספים כאשר הוא יושק בחינם ובאופן אקסלוסיבי לקונסולות הסוויץ׳ לזמן מוגבל ב-22 ביולי.

Metal Slug Attack Reloaded

פיצוצים, יריות והמון יכולות שונות שצטרכו לשלב כדי לנצח את היריבים שלכם. המשחק יושק היום.

Darkest Dungeon II

לקח לו טיפה זמן אבל Darkest Dungeon II יגיע לסוויץ ב-15 ליולי.

Nintendo Online

עידכון לשירות האונליין של החברה שיגיע היום ויוסיף משחקים חדשים כמו Metorid: Zero Mission, The Legend of Zelda A Link to the Past Four Swords ומשחקים בעלי דירוג 17+ מדור הנינטנדו 64 כמו Turok: Dinsoaur Hunter ו-Prefect Dark שיגיע עם מצב אונליין.

Phantom Brave: The Lost Hero

נצא למסע כדי להציל את חבירנו Ash במשחק חדש לסדרת משחקי Phantom Brave שיקרא The Lost Hero ומציג מערכות קרבית טקטית ויגיע בשנה הבאה.

Marvel vs. CAPCOM Fighting Collection: Arcade Classics

שבעה משחקי ארקייד שמגיעים בחבילה אחת שתאפשר לכם להוציא את הלוחם הפנימי שחבוי בכם. החבילה תושק מאוחר יותר השנה.

Super Mario Party Jamboree

האוסף הגדול ביותר של מיני משחקי סופר מריו פארטי עם אי משחק עצום. הטריילר הציג לנו את חלק מסביבות המשחק ומצבי המשחק בניהם מצב מירוצים והר געש שמתפרץ ומשנה את המפה. המשחק יכיל מעל ל-110 מיני-משחקים ותמיכה בעד 20 שחקנים בחלק ממצבי המשחק. המשחק יושק ב-17 באוקטובר השנה.

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom

וממריו אנחנו עוברים לזלדה עם טריילר למשחק חדש בסדרת The Legend of Zelda. הטריילר הציג לנו את הגרפיקה של המשחק שמבוססת על המנוע הגרפי והסגנון של Link's Awakening שיצא ב-2019 וישים אותנו בנעליה של הנסיכה זלדה. המשחק יושק ב-26 לספטמבר 2024.

Just Dance 2025 Edition

העידכון השנתי למשחק הריקודים של Ubisoft הוכרז כשהוא יכיל 40 שירים מאמנים כמו SIA ו-Green Day. המשחק יושק באוקטובר הקרוב עם מצב ניסיון חינמי שיהיה זמין גם כן.

LEGO Horizon Adventures

שילוב פעולה של סוני וניטנדו מביא לנו את ההשקה של משחק הלגו החדש שמובסס על משחקי Horizon ויהיה זמין לסוויץ׳ בתקופת החגים השנה.

Stray

שיתוף הפעולה בין החברות מביא לנו עוד הכרזה מפתיעה על הגעתו של Stray לסוויץ׳ גם הוא בתקופת החגים.

Tales of the Shire: A The Lord of the Rings Game

תמיד רציתם לצלול לעולם של ההוביט? עם המשחק החדש תוכלו לעשות בדיוק את זה ולהיות תושב בהוביטאון עם חבריכם ההוביטים. המשחק יגיע בתקופת החגים השנה.

Ace Attorney Investigation Collection

צמד משחקי הספין אוף כאשר המשחק השני מבניהם הושק רק ביפן מגיעים לסוויץ בחבילה אחת בשישי בספטמבר.

The Hundred Line: Last Defense Academy

סוף העולם, אהבת נעורים ומלחמה נגד מפלצות במשך 100 יום. הטריילר ל-Last Defense Academy מציג לנו את המשימה שתיהיה מוטלת עלינו בתחילת 2025 כאשר המשחק יושק.

Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven

רימייק נוסף שמוצג לנו ויגיע לנינטנדו סוויץ׳. מערכת הקרבות של המשחק נראת מפורטת עם דגש על טקטיקה יחד עם בחירה שצריך לעשות כיצד להילחם בשבעת הבוסים השונים של המשחק. Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven יושק ב-24 לאוקטובר השנה.

Metorid: Prime 4 Beyond

נינטנדו בוחרת לסיים את האירוע העמוס שלה בצורה הטובה ביותר עם טריילר חדש ל-Metroid Prime 4 Beyond שנראה לא פחות ממדהים. אמנם לא קיבלנו תאריך השקה עבורו אלא רק הכרזה ל-2025 אבל אנחנו לא יכולים שלא להתרגש לקראתו.

זה ללא ספק היה אחד האירועים העמוסים ביותר שקיבלנו מנינטנדו ואחד מהעמוסים השנה. מה דעתכם על אירוע ה-Direct הזה? למה מהמשחקים שהוצגו אתם מחכים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:01 18.06.2024 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    אין ספר היה טוב, אבל ציפיתי לעידכונים על הסוויץ 2 או לפחות על פוקימון החדש

  2. 2

    07:18 19.06.2024 | רמי רמי (אורח)

    אני פחות אהבתי.. עוד פעם גרפיקה חלשה, משחקים מיושנים, אין שום דבר מחדש ובטח לא פרויקט רציני.
    לדעתי נינטנדו חייבים לעשות איזה שינוי בכל הדבר הזה..

  3. 3

       | פורסם ע"י