הרשמה

הנבחר: Assassin's Creed Shadows לא יכריח אתכם לעבור בין הדמויות שלו

יוביסופט מאשרת שתוכלו לשחק בתור הדמות המועדפת עליכם, ולא תכפה עליכם לעבור ביניהן אם לא תרצו

נאוי או יאסוקה - מי יוביל את ההרפתקאה שלכם ביפן?

נראה שיוביסופט למדה את הלקח שלה כשזה מגיע להתנהלות עם מספר דמויות ראשיות במשחקים שלה, ומבינה את הרצון של שחקנים לחופש בחירה כשזה מגיע לדרך בה הם חווים את המשחק שהם משחקים. בראיון מול האתר GamesRadar, במאי המשחק סימון למאי-קומוטיס (Simon Lemay-Comtois) סיפר ששחקנים יוכלו לבחור עם איזו דמות הם מעדיפים לחוות את המשחק, ואישר שהוא לא יכריח אותם להחליף בין שתי הדמויות הראשיות - יאסוקה ונאוי, אם הם לא מעוניינים בכך.

"אם אתם רוצים לשחק רק עם דמות אחת, אתם יכולים לעשות את זה ברוב המשחק", הוא סיפר בראיון. "אנחנו לא מכריחים אף אחד להחליף בין הדמויות הלוך חזור. יש מקומות שיהיה לכם עדיף לשחק עם נאוי, אם יש שודדים לדוגמה במקום מאוד חשוך. כן, אתם יכולים ללכת עם יאסוקה, אבל אם תלכו עם נאוי, הכל ילך מהר יותר כי זה בחושך. אז יש רמיזות כאלה, אבל מעבר למשימות עלילתיות שתפורות לאחד מהשניים, אנחנו לא מגדירים עם איזו דמות לשחק, זה הכל תלוי בשחקנים."

כזכור, הפעם הקודמת שבה כותר Assassin's Creed נתן לנו לבחור בין מספר דמויות ראשיות היה ב-Syndicate שהתרחש בלונדון בזמן המהפכה התעשייתית השנייה. ההבדלים בין שתי הדמויות במשחק הזה היו מינוריים ופחות מורגשים, זה לעומת מה שנראה שיוביספוט מנסה לעשות עם Shadows, וההדגשה הרבה על הדמיון בין סגנון המשחק של נאוי ויאסוקה. Assassin's Creed Shadows צפוי לצאת ב-15 בנובמבר לקונסולות ה-Playstation 5, Xbox Series X/S ולמחשב האישי.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:31 17.06.2024 | מנחם מנחם (אורח)

    תחושה שלי שהוא לא ישבור את גוסט אוף צושימה

  2. 2

       | פורסם ע"י