הרשמה

חברת LG משיקה את ליין הטלוויזיות שלה ל-2024/2025

הטובות ביותר בדיוק קיבלו שיפור

הליין המוביל של LG מקבל את הרענון השנתי שלו

מאז שטכנולוגיית OLED פרצה לחיינו לפני מספר שנים היא נמצאת כמעט בכל מקום סביבנו וזה בצדק גדול. קשה שלא לאהוב את OLED בזכות הצבעים שלה וזמן התגובה האפסי שהפאנל מציג. אבל המכשיר שהכטנולוגיה הזאת נוכחת בו הכי הרבה אלה טלוויזיות כאשר LG היא החברה שמובילה את תחום מסכי ה-OLED. בכל שנה אנחנו מקבלים ריענון ושיפור לטלווזיות ה-OLED מבית החברה כשהיום החברה משיקה בארץ את ליין הטלוויזיות לשנת 2024 ו-2025.

המסכים החדשים מסדרת LG OLED יתפרסו על כל התת סדרות השונות של החברה כאשר אנחנו מקבלים את ה-C4, B4 וה-G4 יחד עם ה-M4 שהינה טלוויזיה אלחוטית. בעוד שבשנים הקודמות רוב השיפורים התמקדו בפאנל עצמו או בציפוי המסך כדי לשפר את חווית הצפייה, השנה הדגש הוא בעיקר על המעבד והביצועים של הטלוויזיה בייחוד לשימושי Ai. המעבד החדש שמוטמע הוא ה-a11 AI שמציג שיפור של 70% בביצועים גרפיים ו-30% במהירות החישוב. המעבד ישולב במסכי ה-G4 וה-M4 בעוד שה-B4 וה-C4 יקבלו את מעבדי a8 ו-a9 בהתאמה. לצד OLED הושקו גם טלווזיות QNED משופרות כשאחת מהן כבר נמצאת אצלנו בביקורת ותוכלו לשמוע את דעתינו עליה בקרוב. השיפור בביצועי Ai ילך יד ביד עם השיפור והפיצ׳רים התוכנתיים החדשים שיאפשרו שיפור באיכות הסאונד והתצוגה של תכנים על גבי המסך.

כמו רוב החברות בשוק, גם LG משלבת יכולות Ai במוצרים שלה החדשים איפה שהיא רק יכולה ובשנה הבאה ככל הניראה אנו צפויים לראות שיפורים חומרתיים לפאנלים של הטלווזיות החדשות. כאמור, הטלוויזיות יתחילו להימכר היום אצל המשווקים המורשים של LG.
מה דעתכם על הטלוויזיות החדשות? האם תרכשו אחת מהן? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י