הרשמה

סיכום הצגת Life is Strange: Double Exposure!

מקס חוזרת ובגדול

כמעט 10 שנים אחרי המשחק הראשון, חוזרים לנעליה של מקס ובדרמה חדשה לחלוטין

עברו להן 3 שנים כמעט מאז שישבתי וסיקרתי פה את משחק השנה שלי לשנת 2021, Life is Strange: True Colors. היה מדובר בנטישה יחסית של העולם שאנחנו מכירים ב-Arcadia Bay המיתולוגית עבור הסדרה בשלב הזה, אבל קיבלנו קאסט דמויות חדש (כמעט לחלוטין) ונוצץ בצבעים שונים. רבים עדיין מעדיפים להיזכר ולשחק במשחק המקורי שבזמנו יצא בפרקים, פורמט שאז עדיין היה מאוד פופולרי וליווה אותנו כמעט לאורך כל השנה. מקס קאולפילד (Max Caulfield), גיבורת המשחק המקורי אומנם נשכחה קצת, אבל עכשיו היא חוזרת למרכז העניינים ובגדול.

אזהרת ספוילרים אפשרית: ההצגה מכילה פרטים על העלילה, מי שמעדיף להגיע למשחק בלי לדעת כלום, עלול לרצות לדלג על הכתבה.

העלילה של Life is Strange: Double Exposure לוקחת אותנו שנים אחרי העלילה של המשחק המקורי, מקס היא צלמת ואמנית באוניברסיטת באוניברסיטת קאלדון (Caledon), אוניברסיטה יוקרתית שממוקמת בוורמונט (היא לא באמת קיימת, חסכתי לכם חיפוש בגוגל). כאשר חברתה הטובה ביותר (החדשה יש לציין, לא שכחנו את קלואי עדיין) ספי (Safi) נרצחת בנסיבות מסתוריות ביותר, מקס מגלה כי יש לה את הכוח לעבור בין שני צירי זמן שונים, כאשר בציר הזמן השני ספי עדיין בחיים, אך עדיין בסכנה מהרוצח שלה.

מקס תבצע במהלך המשחק מעבר תדיר בין שני צירי הזמן בעזרת יכולת שנקראית Shifting, בעזרתה תנסה לגלות מי הרוצח של ספי. אנחנו יודעים שהמעבר בין שני צירי הזמן אחרי המוות של ספי יוצר שני עולמות שונים, ואינטרקציות בצד אחד לא בהכרח יהיו רלוונטיות בצד השני. מקס תיצור חברויות עם דמויות חדשות כמו מוזס (Moses) שאמור לשמש כחבר הקרוב שלה אחרי שהיא מתחילה את חקירת הרצח של ספי.

ההצגה גם מראה לנו יכולת נוספת שתהיה למקס (שלא ממש קיבלה שם ספציפי חוץ מ-Pulse על ידי המראיינת) שמאפשרת לה לראות דברים בציר הזמן המקביל לה על מנת לדעת איפה היא יכולה להשתמש ביכולת שלה או להקשיב לשיחות בציר הזמן המקביל. מקס יכולה להשתמש ביכולת שלה רק במקומות ספציפים שנקראים Shift Spots, כל זה נועד על מנת לפתור דברים כמו פאזלים, להתמודד עם דלתות נעולות וחשודים שלא מוכנים לדבר עם מקס בציר זמן אחד שאולי ידברו איתה בציר זמן השני.

אחרי ראיונות עם שניים מצוות הכתיבה של המשחק Double Exposure ועם שחקנית הקול החוזרת של מקס, האנה טל (Hannah Telle), התצוגה מראה לנו ככל הנראה את ההתחלה של פרק הפתיחה ולפני הרצח של ספי. כבר בהתחלה אנחנו רואים את הבחירות שמקס יכולה לבצע, האינטרקציות של מקס עם אנשים אחרים והאפשרות לשלוף את המצלמה ופשוט לצלם אותם (אנחנו מקבלים תמונה זריזה של מוזס מהר מאוד עם טלסקופ). אנחנו גם מגלים שמקס לא מספרת יותר מדי על מה שעברה בארקדיה ביי במשחק המקורי.

זהו פחות או יותר מה שראינו בהצגה של Life is Strange Double Exposure, מה דעתכם על ההצגה? מה דעתכם על החזרה למקס? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י