הרשמה

היא חוזרת, ובספטמבר: Lollipop Chainsaw Repop מקבל טריילר ראשון ומפוצץ

המשחק היחיד שהבמאי המוכשר ג'יימס גאן כתב חוזר סוף סוף לחנויות בסוף הקיץ

הוצאתי את הפונפונים

בשנה וחצי האחרונות בטח נתקלתם פה באתר בכתבות על Lollipop Chainsaw Repop ולא סתם, זה לחלוטין אחד מהמשחקים המצופים ביותר שלי בשנים האחרונות. מה שהתחיל כרימייק למשחק שירד מהחנויות התגלגל למצב הלא ברור שהוא נמצא בו - עד היום.

אחרי שנים של תמונות לא ברורות, המשחק קיבל טריילר חשיפה רשמי שכלל אפילו תאריך יציאה. נתחיל במובן מאליו מכל פריים של הטריילר - זה לחלוטין לא רימייק, ובקושי רימסטאר. המשחק נראה די דומה למשחק המקורי מ-2012, אך כמובן מצדיק את הקיום שלו בכך שאי אפשר לקנות אותו יותר בשום מקום. מעבר לזה הגרסה הנוכחית מבטיחה גם מצב מצונזר לאלימות, אך מבהירה כבר בתחילת הטריילר שמדובר רק באופציה למי שרוצה והמשחק יכיל גם את הגרסה המקורית בלי טיפה של צנזורה, מלבד השירים שבמשחק שעוד לא קיבלנו תשובה ברורה כך שאפשר לשער שלא כולם יחזרו. עוד פיצ'רים שהגרסה הוסיפה קשורים לעיצוב המסור החשמלי ודמותה של ג'ולייט, שחוזרת עם כמעט כל הסקינים מהמקורי ועוד כמה חדשים כולל אחת שנראת כמו מחווה להארלי קווין - קריצה יפה לכותב המשחק.

כזכור, זה משחק המחשב היחיד בנתיים שהבמאי המוערך ג'יימס גאן (James Gunn) כתב. למרות שהוא גאה בו מאוד, קשה לי להאמין שנראה את גאן מסתובב עוד פעם עם קוספליירים בהשקת הגרסה החדשה שכרגע מכוונת ל-25 בספטמבר. המשחק יצא באופן דיגיטלי למחשב, קונסולות הדור הנוכחי ובפעם הראשונה גם על קונסולה של נינטנדו, ה-Switch, למרות שלא מדובר בהפתעה כל כך בהתחשב בעובדה שהמשחק נראה כמעט זהה למקורי מהעשור הקודם. מחכים למשחק? מאוכזבים מהטריילר? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י